جزوه برجسته Rosalind Gardner – آیا ارزش 47 دلار دارد؟

من یکی از وب سایت های بازاریابی اینترنتی خود را با Rosalind Gardiner آشنا کردم. بعد از خواندن چقدر پول این خانم توسط بازاریابی کمیسیون درآمد ، او مستقیماً به وب سایت خود رفت. من را جابجا کردم و مرا متقاعد کردم که برای بارگیری این راهنمای سوپر مارکت ، مبلغ 47،00 دلار USD سرمایه گذاری کنم.

ارز | دلار

Rosalind Gardner یکی از بازاریاب های معتبر امروزی در جهان است. و من به دلیل اینکه می خواهم بدانم این خانم چگونه با بازاریابی کمیسیون توانست این پول را بدست آورد ، به فروش رسیده ام. این راهی را به زندگی من می خواهد منجر شود – برای زندگی روی دیگران!

درباره این کتاب الکترونیکی چطور؟

راهنمای سوپر سهامداران از 233 صفحه تشکیل شده است و شامل 235 عکس است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید “فوق العاده وابسته” شوید. اگرچه هر کسی که کتاب الکترونیکی “Super Affiliate” خود را بخواند یکی نخواهد بود ، دانش به دست آمده از کتاب الکترونیکی به شما نشان می دهد که چگونه بهترین برنامه ها را انتخاب کنید و برای کمیسیون برای افزایش ، صرفه جویی در وقت ، پول و تلاش همه چیز از برنامه های وابسته گرفته تا میزبانی وب استفاده کنید.

کمی ناامیدکننده این است که فهمیدم که راهنمای Super Affiliate برای مبتدیان مناسب تر است ، اگرچه بازاریابان باتجربه می توانند اطلاعات مفیدی را از این کتاب خارج کنند. کتاب روزالیند گاردنر در درجه اول برای کسانی است که در حال حاضر وب سایت خود را دارند یا قصد ایجاد یک وب سایت را برای اهداف بازاریابی کمیسیون دارند. کتاب الکترونیکی برداشت غنی از جزئیات در مورد شبکه های مختلف وابسته را ارائه می دهد و نحوه انتخاب محصولات و نرم افزارهایی را که برای شما مناسب هستند ، توضیح می دهد.

برای کسانی که در بازاریابی وابسته جدید هستند ، این کتاب الکترونیکی به شما می آموزد که چگونه قبل از غواصی و تلاش برای بزرگتر ساختن برنامه ای برای تجارت اینترنتی خود تهیه کنید. این یک مرحله بسیار مهم است و به شما نشان داده می شود که برای موفقیت در کسب و کار خود چه کاری باید انجام دهید. این کار شما را از طریق یک فرآیند خاص برای شناسایی و جستجوی ایده های سودآور برای تجارت خود در حالی که منابع مفید و شبکه های وابسته را در آن ها برجسته می کنید راهنمایی می کند تا در آن بتوانید شرکت های تابعه شوید.

Rosalind همه چیزهایی را که باید بدانید برای ایجاد تجارت بازاریابی وابسته به شما می گوید. همه چیز سازمان یافته است و خواندن آن آسان است. Rosalind در درجه اول با بازاریابی محصولات وابسته و خدمات با هدف قرار دادن بازار دوستیابی ، این درآمد را بدست آورد. این محصول سایر افراد را که در سایت هایی مانند Clickbank یافت می شود به فروش می رساند. Rosalind همچنین تعدادی از مهم را برجسته می کند. اگر پروتکل های صحیح را دنبال نکنید ، می توانید به سرعت در مشکلات بازاریابی آنلاین قرار بگیرید.

نتیجه

این کتاب الکترونیکی جزئیاتی در مورد چگونگی ساخت Rosalind Gardner یک امپراتوری بازاریابی وابسته از ابتدا و بدون هیچ تجربه تجاری در اینترنت ارائه می دهد. با این حال ، توجه داشته باشید که این ماده “کپی و چسباندن” نیست که در محصولات “سریع ثروتمند شوید” در بازار مشاهده می کنید. این مانند راهنمای گام به گام برای هر کسی است که می خواهد بازاریابی وابسته را شروع کند. راهنمای سوپر مارکت از Rosalind Gardner خبر خوبی برای هر مبتدی است که می خواهد یک آموزش جامع عالی برای کسب درآمد از طریق برنامه های وابسته دریافت کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا