جنگ بین بازاریابی PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) و PPV (پرداخت به ازای هر بازدید)

روش مدرن برای به دست آوردن درآمد تبلیغات آنلاین که در حدود نیم دو سال اخیر پیشگام بوده است ، بازاریابی Pay Per Click (PPC) است. معمولاً این یک روش غیرمجاز برای قرار دادن تبلیغات خود در وب سایت شخص دیگری یا در سمت راست صفحه نتایج جستجوی Google برای کلمات کلیدی است که پیشنهاد می دهید. این تبلیغات مکتوب ، کاربران وبگردی را به صفحه ابتدای وب سایت شما هدایت می کند و امیدوارم از هر جایی که قصد فروش آن را دارید.

این مزیت برای شما این است که شما تمام تبلیغات خود را به صورت رایگان قرار می دهید ، اما اگر کاربر روی تبلیغات شما کلیک کند ، برای هر کلیک مبلغی را پرداخت می کنید و این مقدار می تواند از 10 سنت تا … باشد .. این تبلیغات بیشتر توسط Google AdWords مدیریت می شود. این تبلیغات به صورت گروهی از کلمات ظاهر می شوند که قبلاً تایپ کرده اید و فقط در صفحات وب نمایش داده می شوند که محتوا با آنچه که بر اساس کلماتی که انتخاب می کنید ارتباط نزدیک دارد.

برخی از بازاریابان آنلاین PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) را یک معدن طلا می دانند … اما بسیاری دیگر احساس می کنند که نتایج خوبی نمی گیرند و یا می توانند نتایج بهتری داشته باشند.

وارد موج جدید شوید: بازاریابی پرداخت به ازای هر نمایش (PPV). با تبلیغات PPV (پرداخت به ازای هر بازدید) ، پیوندی ندارید که آن را به وب سایت شما بازگرداند … وب سایت شما در مقابل چشم بیننده صفحه ظاهر می شود! و این زمانی اتفاق می افتد که شما بخواهید اتفاق بیفتد.

به جای هزینه چند دلار برای هر كلیك تبلیغاتی ، بازاریابی PPV فقط برای خرید ROI به مراتب چند پنی برای شما هزینه دارد – نه فقط از نظر زمانی كه می گذرانید ، بلكه به وضوح از نظر خط پایین نیز. فقط با یک دلار ، PPV می تواند 100 بازدید کننده بسیار هدفمند برای شما ارسال کند ، افرادی که فقط منتظر خرید از شما هستند.

علاوه بر این ، شما می توانید همه موارد مربوط به نیاز به ایجاد تبلیغات هدفمند را فراموش کنید ، به دنبال ده هزار “برچسب داغ” شناور و مورد استفاده همه باشید و در تاریکی عکسهای زیادی بگیرید که منجر به فروش نمی شود اما برای شما هزینه دارد … اینها به دلار می رسد. با هر کلیک سریع برخلاف بازاریابی PPC ، بازاریابی PPV تقریباً بدون خطر است. اگرچه یک کمپین PPC ناموفق می تواند صدها دلار برای شما هزینه داشته باشد ، اما یک کمپین PPV ناموفق چند دلار بیشتر برای شما هزینه نخواهد داشت.

درست انجام شده ، PPV می تواند درآمد قابل توجهی را که از کسب و کار اینترنتی اشتیاق داشته اید به شما ارائه دهد.

چرا به آن فرصت نمی دهی؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا