جوانب مثبت و منفی خدمات اینترنت DSL و کابلی

اگر می خواهید به اینترنت پرسرعت بروید ، باید از طریق استفاده از کابل یا اتصال DSL یکی را انتخاب کنید. اگرچه هر دو نکات مثبت و منفی خود را دارند ، اما ممکن است بخواهید برخی موارد را در نظر بگیرید زیرا یکی از آنها را انتخاب می کنید.

احتمال | امنیت

سرعت احتمالاً مهمترین جنبه تجربه اینترنت شماست. سرعت اتصال کابل به طور کلی کمی بیشتر از DSL است. سرویس DSL معمولاً سرعت تقریباً 10 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد ، در حالی که سرویس های کابلی می توانند سرعت 50 و 60 مگابیت بر ثانیه را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. بیشتر سرویس های کابل به دنبال افزایش این سرعت ها در سال های آینده هستند.

وقتی نوبت به کاهش سرعت اتصال می رسد ، کابل و DSL نمی توانند خدمات بی نقص و مداوم را تضمین کنند. DSL یک سرویس حساس به فاصله است که از طریق اتصال تلفن منزل شما اتصال می یابد. این بدان معناست که هرچه از این مکان مرکزی دورتر باشید ، احتمال قطع ارتباط شما بیشتر است. میزان ترافیکی که از اتصال شما عبور می کند نیز در اتصال شما تأثیر خواهد داشت. اگر در یک زمان ترافیک زیادی وجود داشته باشد ، قطعاً سرعت اتصال شما کاهش می یابد.

ایمنی اینترنت نیز فاکتور بسیار مهمی در انتخاب اینترنت شماست. با DSL خط شخصی خود را دارید بنابراین تمایل به امنیت بسیار بالایی دارد. با این حال ، با استفاده از کابل ، شما یک اتصال را با دیگران در منطقه خود به اشتراک می گذارید ، بنابراین خطر اتصال یک اتصال با امنیت کمتری را تهدید می کنید. تا زمانی که از سیستم های امنیتی رایانه ای کاملاً استفاده کنید ، احتمالاً خوب خواهید بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا