[ad_1]
Pinterest چیست؟ وب سایت های بازاریابی اجتماعی در دنیای اینترنت امروز بسیار محبوب شده اند. این سایت های شبکه های اجتماعی به افراد امکان تعامل با کلمات تصاویر صدا و همچنین ویدئو را می دهند. مردم می توانند در هر زمان و هر مکان ارتباط برقرار کنند. با بیش از 13 میلیون کاربر Pinterest یکی از پخش کننده های اصلی رسانه های اجتماعی است و آنها توجه بازاریابان را به خود جلب کرده اند. این یک سایت اشتراک عکس اجتماعی است که در آن می توانید یک عکس را روی یک پین مجازی قرار دهید تا پین خود را ضبط کرده و با پیروان خود به اشتراک بگذارید. کاربران تصاویر آپلود شده را سازماندهی اشتراک و ذخیره می کنند. Pinterest امروزه در بین بازاریاب های مصرف کننده محبوب است اما آیا بازاریابان B2B باید از این پلتفرم به عنوان یک استراتژی رسانه های اجتماعی استفاده کنند؟ بیایید نگاهی به مزایا و معایب بازاریابی با Pinterest Pinterest Marketing Pro • استفاده آسان – استفاده از وب سایت Pinterest آسان است. بهترین استراتژی بازاریابی Pinterest برای تازه واردین سایت ایجاد فایلی است که فقط با یک کلیک PIN بارگذاری می شود و به کاربران امکان می دهد پین خود را با نمایه خود به اشتراک بگذارند. ایجاد رسانه های اجتماعی • بصری – از آنجا که Pinterest مبتنی بر اشتراک تصاویر است Pinterest بهترین استراتژی بازاریابی برای بازاریابان برای قرار دادن تصاویر منحصر به فرد از محصولات یا خدمات خود است. آنها همچنین باید مشخصات فروشگاه را با اطلاعات عکس پر کنند و تبلیغات را در سایر تابلوها قرار دهند. راهنمای پین Pinterest با ایجاد طرحی که محصولات شما را در یک صفحه طبقه بندی می کند پیشنهادهایی برای سازماندهی برند شما دارد. با این کار دردسر مشتری در بازبینی آنچه شما ارائه می دهید از بین می رود. به شما امکان می دهد با اعضای عادی Pinterest ارتباط برقرار کنید. با دیدن سنجاق ها و حرکاتی که نشان می دهد انواع چیزهایی را که دوست دارند می دانید. این دانش به شما کمک می کند تبلیغات بازاریابی ایجاد کنید که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند • مناسب برای نمایشگاه های هنری – اگر شرکتی مانند معماری طراحی داخلی طراحی مد یا صنعت مشابه هستید Pinterest بهترین وب سایت برای نمایش کار شما است. اینترنت بهترین راه برای یافتن ناخن های خود مراقبت از چشم کیفیت بالا و کیفیت بالا است. • سئو – نکته پین Pinterest این دانش را به همراه دارد که Pinterest پیوندهای ذخیره شده ای را برای هر کاربر ایجاد می کند. پیوندهای ذخیره شده پیوندهای ورودی به وب سایت شما هستند. علاوه بر این پیوندهای ورودی رتبه موتورهای جستجو را افزایش می دهد • کاربران زن – گفته می شود 65٪ از کاربران Pinterest زن هستند و 85٪ از ترافیک Pinterest توسط زنان هدایت می شود. در این صورت اگر مشتریان شما زن هستند Pinterest می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه شما باشد.تبلیغات Pinterest • مشکلات مربوط به حق چاپ – مشکلات مربوط به حق چاپ ممکن است به دلیل مشاهده بسیاری از کاربران و کلیک مجدد بر روی تصاویر دیگران باشد. برخی از وبلاگ نویسان قانونی نسبت به این موارد مربوط به حق چاپ ابراز نگرانی کرده اند. • زنان چند کاربره – اگر به افرادی مانند ابزارهای برقی یا فوتبال علاقه مند هستید ممکن است بسیاری از عکس هایی را که دوست دارید در Pinterest پیدا نکنید. اگر اطلاعات جمعیتی هدف شما زن نباشد ممکن است در بازاریابی Pinterest موفق نباشید. پیوندها به وب سایت شما ممکن است در طی فرایند ارسال از دست بروند و بازدید مکرر از وب سایت شرکت وجود نداشته باشد. همچنین تمرکز بر روی Pinterest اغلب بر سبک های زندگی با چیزهایی مانند آشپزی دکوراسیون و مد است. و شما؟ آیا حرفه ای بودن بیش از یک استراتژی بازاریابی برای شرکت های Pinterest است؟
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد