جی الکترونیک در موسیقی تأثیر می گذارد

الکترونیک | موسیقی

جی الكترونیكا اولین بازی خود را در سال 2007 در صحنه موسیقی جهان انجام داد و ریشه در نیواورلئان دارد اگرچه در حالی كه در دیترویت زندگی می كرد تأثیر عمیقی بر صنعت هیپ هاپ گذاشت. کمی قدم زدن بیوگرافی جی الكترونیكا باید قبل از ورود به موتور سیتی در چندین شهر از جمله دنور واشنگتن دی سی بالتیمور و فیلادلفیا داشته باشد.

Timothy Elbadaro Thedford مدافع 34 ساله هیپ هاپ در میان جدیدترین استخدام کنندگان در رتبه بندی Jay-Z Roc Nation به دنیا آمد دستاوردی عمیق برای هنرمند آینده ای است که هنوز یک آلبوم کامل را منتشر نکرده است. تاکنون موسیقی وی تنها آهنگهای مجرد و آهنگهای مختلط را در بر داشته است.

آهنگ ها و ترانه های مختلط Jay Electronica که به بازار راه پیدا کرده اند بیشتر در این مرحله راه تهویه آنلاین را انجام داده اند. او یک هنرمند خارق العاده و با رویکردی غیرمستقیم در زمینه بازاریابی است موسیقی خود را بصورت آنلاین و به صورت رایگان و از طریق توییتر مای اسپیس و وب سایت های دیگر پخش می کند.

اولین تک آهنگ منتشر شده از قانون 1: Eternal Sunshine (تعهد) که در سال 2007 به اینترنت برخورد کرد و به سرعت تحت تأثیر قرار گرفت. این آهنگ که بیش از نه دقیقه طول می کشد یکی از محبوب ترین جستجوهای هیپ هاپ است که در وب انجام شده است با سخنان جی الكترونیكا از طرفداران این قطعه روزانه جستجو می كند.

وی در دیترویت چندین ارتباط مهم صنعتی از جمله تولیدكنندگان مایك چاوا چاواریا جی دلا و آقای پورتر برقرار كرد. این غول های هیپ هاپ در میان بسیاری از افراد مرتبط با سفر این هنرمند به ستاره دار شدن فقط معدودی هستند. چندین نسخه طی چند سال گذشته در برخی از نام های بزرگ رپ ظاهر شده است از جمله P Diddy Mos Def Tone Jay-Z و دیگران.

نمایشگاه جی الكترونیكا A قدم بزرگ بعدی برای ستاره در حال ظهور بود. این آهنگ انفرادی در سال 2008 منجر به ایجاد موج های شوک در سراسر صحنه موسیقی شد زیرا هواداران سر و صدای زیادی به صورت آنلاین ایجاد کردند و بسیاری از سازندگان هیپ هاپ از خواب بیدار و توجه کردند.

پیام اعجاب آور فقط در حالی ظاهر شد که نمایشگاه جی الکترونیکا C در سال 2009 در صحنه ظاهر شد و در جوایز اجلاس رایگان مکنده MTV2 MTV2 پیروزی Instant Classic را کسب کرد. این آهنگ در صفحه MySpace این هنرمند منتشر شد و به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار گرفت که این مورد در دنیای موسیقی بسیار نادر است.

این رویکرد غیر متعارف در بازاریابی بود که به او اجازه داد یک شبه وزوز شود زیرا دنیای موسیقی طوفانی کرد. طرفداران دعوت شده منتظر انتشار نسخه های جدید با هیجان فراوان هستند و سوالات اینترنتی برای بارگیری ها هنوز هم جزو محبوب ترین جستجوهای هیپ هاپ است.

این روش به اصطلاح انتشار موسیقی غیرمعمول نه تنها منجر به شناخت جهانی بلکه برند جدیدی شد. با وجود نشان Roc Nation در پشت وی به احتمال زیاد متوقف نشده است پسر جوان Electronica که در حال آماده سازی به اصطلاح تجربه چندرسانه ای در سال 2011 است. در برابر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا