بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

حالت‌های بازی رینبو سیکس سیج

به طور کلی امکان تنهایی بازی کردن در این بازی وجود ندارد و اگر قصد انجام آن را داشته باشید باید باید با یک گروه 4 نفره همراه شوید که علاقه ممتد به صحبت کردن و برقراری ارتباط دارند و به صورت گروهی بازی می‌کنند تا برنده شوند، در نتیجه شما هم اگر علاقه‌مند به برد باشید، باید با دوستان غریبه‌تان همکاری کنید وگرنه چیزی جز باخت نصیبتان نمی‌شود، زیرا تمام هیجان و لذت این بازی در همکاری تیمی خلاصه می‌شود. اگر هنوز اقدام به  خرید rainbow six siege  نکردید وارد سایت شوید .

آموزش رینبو حرفه ای | بازی رینبو سیکس سیج بررسی

این استرس و هیجان، دقیقاً مانند یک فیلم یا بازی ترسناک می‌ماند، زیرا شما در حال پیدا کردن فردی یا افرادی هستید که اطلاعی از موقعیت او ندارید و هر لحظه امکان دارد از پشت به شما خنجر بزند؛ اما برای این مورد هم راه حلی نیز وجود دارد! تنها راه برنده شدن نبردهای یک به چند نفره این است که تمام نقشه‌ها را یاد بگیرید و مکان‌های مخفی را پیدا کنید و هنگامی که در این شرایط قرار گرفتید، از چیزهایی که آموختید به نفع خودتان استفاده کنید تا پیروز نبرد شوید. در بازیتام کلنسی رینبو سیکس سیج، با دانستن نکات مختلف درمورد نقشه‌های گوناگون دربازی می‌توانید اپراتورهای کارآمد و مفید را انتخاب کنید و از گجت‌های مخصوص به آن‌ها به درستی استفاده کنید.

تنها هزینه‌ای که برای یادگیری این بازی باید خرج کنید، این است که ساعات زیادی را در این بازی بگذرانید تا درنهایت به جمع حرفه‌ای‌ها بپیوندید. سازندگان بازی تام کلنسی رینبو سیکس سیج در طی این 4 سال و چند ماه، اپراتورهای بازی را ارتقا داده‌اند و به عملکرد آن‌ها بهبود بخشیده‌اند. همین به‌روزرسانی‌های متعدد این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های سبک شوتر اول شخص و یکی از بهترین‌های چنده نفره در بین اکثر بازی‌ها تبدیل کرده است. هر فصل جدید بازی دلیلی را برای ادامه دادن به مخاطبان ارائه می‌‌کند. در هر فصل اپراتورهای جدید معرفی می‌شود که هرکدام از آن‌ها مهارت‌های مخصوص به خودشان را دارند.

همچنین بعضی از قابلیت‌ها و گجت‌های مختلفی که زمانی در بازی وجود داشتند، حذف شدند تا گیمر با روش‌های نوین و با استفاده از گجت‌های دیگر، دشمنانش را از بین ببرد. این گجت‌ها هرچند کارآمد و استفاده از آن‌ها راحت‌تر از بقیه گجت‌ها بود، اما در مرور زمان حالت یکنواختی را به بازی می‌داد. دلیل اصلی حذف آن‌ها همین مورد است؛ اما یک گیمر واقعی هیچ‌وقت به قابلیت‌ها و ابزارهای مختلف یک بازی اتکا نمی‌کند، بلکه برای رسیدن به هدف خود، از بازی سعی می‌کند تا حد ممکن، تجربه‌ای شبیه به بازی رینبو سیکس سیج را رقم بزند

بااین‌حال بعضی از مکانیزم‌ها و قوانین گیم‌پلی، ممکن است که با وجود آموزش‌های اولیه‌ی بازی، آن‌گونه که باید مفهوم به نظر نرسند؛ از این موارد می‌توان به سلاح‌ها و ویژگی‌های اپراتور‌ها اشاره کرد. هر اپراتور علاوه‌بر قدرت ویژ‌ه‌ای که در دسترس دارد، از تعدادی سلاح نیز بهره می‌برد. این سلاح‌ها به جز مواردی که خود بازی برای انتخاب در اختیار گیمر قرار می‌دهد، قابل تغییر نیستند و تنها می‌توان آن‌ها را در زمینه‌هایی مانند نوع اسکوپ، Muzzle و مواردی از این دست تا حدودی شخصی‌سازی کرد. حتی در روند بازی نیز نمی‌توان سلاحی از روی زمین برداشت یا هر نوع تجهیزاتی را با دوستان خود تعویض کرد.

درواقع هرجناح برخورد‌های گوناگونی با موضوع تخریب پذیری دارد و به‌گونه‌های متفاوتی با آن برخورد می‌کند. به‌عنوان مثال اعضا تیم دیفندر می‌توانند دیوار‌های شکننده را با یک محافظ فلزی پوشش داده و از نفوذ تیم حریف جلوگیری کنند. تیم اتکر‌هم باید سعی کند تا با استفاده از توانایی‌های بعضی از اپراتور‌های خود، از موانع تیم دیفندر عبور و مسیر را هموار‌تر کند. ویژگی‌های تعداد قابل توجهی از اپراتور‌های هر دو جناح نیز حول محور همین موضوع می‌چرخند و امکانات متنوعی را در این راستا در اختیار گیمر قرار می‌دهند. دنیای رینبو سیکس اپراتور‌های بسیاری در خود جای داده است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تخریب یا ایجاد موانع و تله‌ها، از تجهیزات متنوعی بهره می‌برند. در ادامه قصد داریم تا چهار تا از اپراتور‌هایی که درحال حاضر مناسب بازیکنان تازه وارد هستند را معرفی کنیم و درکنار هم نگاهی به ویژ‌گی‌های هرکدام داشته باشیم.

Thermite یکی از اپرتور‌های محبوب تیم اتکر شمرده می‌شود که درکنار سلاح خوب و کاربردی خود، می‌تواند تعدادی از دیوار‌های فلزی را نابود کند؛ برای انجام این کار، تنها کافی است تا مواد منفجره را به دیوار‌ها متصل کرده و کمی از آن فاصله بگیرد و درنهایت دکمه‌ی انفجار را لمس کنید. هر اپراتور علاوه‌بر مهارت ویژه‌ای که دارد، از تجهیزات و سلاح‌های متفاوتی نیز بهره می‌برد اپراتور Mute نیز با استفاده از وسیله‌ای با نام جامر، توانایی پوشش دهی یک محدوده مشخص شده را برای از کار انداختن ابزار مبتنی بر کنترل از راه دور دارد. زیرا جامر به واسطه‌ی نویز‌هایی که از خود ساطع می‌کند، مانع از فعال شدن تجهیزات تیم حریف در مناطق تحت پوشش می‌شود. علاوه‌بر این، می‌توان با به کار گیری این ابزار در بخش‌های ورودی، از نفوذ دوربین‌های دشمن نیز جلوگیری کرد.

در بخش تنظیمات می‌توان مواردی مانند کنترل و چیدمان کلید‌ها را متناسب با سبک بازی خود تغییر داد. با اینکه این بخش هنوز نیاز به پبشرفت و جزئیات بیشتری دارد، اما فعلا می‌تواند تا رسیدن نسخه‌ی اصلی، بازیکنان را راضی نگه‌دارد. همچنین بخش تنظیمات گرافیکی نیز به گیمر اجازه می‌دهد تا در‌ کنار تجربه‌ی بصری خوب، در حالت ۳۰ یا ۶۰ فریم به تجربه‌ی بازی بپردازد. بااین‌حال اگر از موبایل قدرتمندی بهره نمی‌برید، پیشنهاد می‌شود تا سطح گرافیک بازی را روی خودکار یا Medium قرار دهید تا با مشکلاتی مانند افزایش غیر معمول دما یا افت فریم روبه‌رو نشوید. مشکلاتی که انتظار می‌رود در اپدیت‌های آینده یا در نسخه‌ی اصلی رفع شوند.

همان‌طور که می‌دانید، بازی رینبو سیکس موبایل در حال حاضر در نسخه‌ی بتا محدود به سر می‌برد. از همین‌رو برای دسترسی به نسخه‌ی اندروید یا آیفون بازی، باید به روش‌های زیر رجوع کنیم. کاربران پلتفرم آیفون هم می‌توانند پس از تغییر آی پی خود به مراجعه و ثبت نام کنند تا بالاخره پس از دریافت دعوت نامه، موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا رینبو سیکس موبایل شوند.  لازم به ذکر است که حتما زبان گوشی خود را روی انگلیسی قرار دهید تا در اجرای بازی با مشکلی مواجه نشوید. همچنین باید گفت که به یک حساب کاربری یوبیسافت نیز برای ذخیره‌ی پیشرفت خود احتیاج خواهید داشت که می‌توانید ازطریق بخش Ubisoft Connect صفحه‌ی اول بازی هم به آن دسترسی داشته باشید.

پرسش‌های متداول

دانلود بازی رینبو سیکس موبایل چگونه است؟ در حال حاضر می‌توانید با ورود به سایت گوگل پلی در نسخه بتا بازی رینبو سیکس موبایل شرکت کنید و اقدام به نصب بازی کنید. شما همچنین از سایت های مشابه ایرانی نیز با جستجو در گوگل می‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید. رینبو سیکس موبایل رایگان است؟‌ بله یوبی سافت این بازی را به‌صورت رایگان اما با امکاناتی مثل به‌روزرسانی‌های فصلی و سیزن پس برای اندروید و iOS عرضه می‌کند.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا