حداکثر فناوری برای به حداکثر رساندن سود

[ad_1]

اگر شرکت شما از حداکثر فناوری استفاده نمی کند مرتکب گناه بازاریابی می شود. این گناه بازاریابی می تواند مانع از موفقیت شرکت شما در بازار شود. در این مقاله به شما کمک می کنم با شناسایی و تحلیل دلایل و راه حل ها از شر این گناه خلاص شوید.

بیایید در مورد این گناه به تفصیل از جمله بحث کنیم علائم این یک مشکل در شرکت شما است و بهترین راه حل ها برای رفع آن علائمی که شرکت شما بیشترین استفاده را از فناوری نکرده است شامل موارد زیر است:

  • این شرکت از حداقل اینترنت استفاده کرده است.
  • سیستم اتوماسیون فروش شرکت منسوخ شده است.
  • این شرکت هیچ اتوماسیون بازار ارائه نکرده است.
  • گروه بازاریابی فاقد مدل های پشتیبانی تصمیم گیری است.

بسیاری از شرکت ها معتقدند که از اینترنت استفاده می کنند زیرا وب سایت ایجاد کرده اند و به صورت آنلاین می فروشند. اما این تنها 10 درصد فرصت هایی را که اینترنت ارائه می دهد نشان می دهد.

بنابراین راه حل این مشکل با افزایش استفاده از اینترنت آغاز می شود.

یکی از راه های انجام این کار ایجاد یک وب سایت کارآمد و با کاربرد آسان است. مشتریان و کارشناسان سایت خود را برای پیشنهادات خود برای پیشرفت اسکن کنید. همچنین اثربخشی شبکه داخلی خود را برای ارتباطات درون شرکت شبکه های خارجی خود برای ارتباط با تأمین کنندگان و تجار و سیستم های آموزش آنلاین خود ارزیابی کنید تا مهارت کارمندانتان به روز شود. علاوه بر این شما باید از قدرت اینترنت برای استخدام نامزدهای جدید شغلی خرید لوازم و تحقیقات بازار استفاده کنید.

راه حل دیگر برای حل مشکل تکنولوژی استفاده نشده بهبود سیستم اتوماسیون فروش شما است. این سیستم باید تیم فروش شما را قادر سازد تا به سؤالات موجود در دفتر مشتری پاسخ دهد و آنها را قادر به تصمیم گیری از طرف شرکت کند.

همچنین باید از اتوماسیون بیشتری در بازار استفاده کنید. تعدادی از تصمیمات معمول بازاریابی توسط برنامه ها توسط کارمندان شرکت بهتر قابل اجرا است. شرکت های هواپیمایی از برنامه قیمت گذاری مبتنی بر درآمد استفاده می کنند تا به حداکثر رساندن ضریب بار مسافر کمک کنند. برنامه تعیین می کند که قیمت صندلی باید قبل از پرواز کاهش یابد و اطلاعات را به نمایندگان مسافرتی خاص و مشتری ارسال می کند.

لزوم توسعه مدلهای پشتیبانی از تصمیم را نادیده نگیرید. شرکت ها با استفاده از مدل سازی ترکیبی بازاریابی که ترکیبی از تأثیرات جداگانه و جمعی یک ترکیب بازاریابی در فروش و سود است آزمایش می کنند. این شرکت می تواند در تهیه این مدل ها و دیگران از انواع فروشنده هایی که منابع بازاریابی را مدیریت می کنند مانند Veridiem و تجزیه و تحلیل مدیریت بازاریابی کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا