حراج آنلاین در مقابل حراج سنتی

[ad_1]

بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیکی دو بخش جدید هستند که توسط هر سازمان بزرگی برای ورود به سبد فروش آنلاین ایجاد می شوند. مدل های B به B و B تا C طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته اند و به سرعت جایگزین الگوهای سنتی معاملات تجاری می شوند. حراج آنلاین نیز یکی از کانالهای مهمی بود که باعث تجارت الکترونیکی شد.

شما ممکن است در گذشته وارد حراج سنتی شده و چیزهایی خریداری کرده باشید. اکنون اگر قصد ورود به حراجی های آنلاین را دارید باید نحوه کار این را بدانید. حراج های آنلاین با حراج های سنتی متفاوت است. تا زمانی که این تفاوت ها را ندانید نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

در یک حراج آنلاین برخلاف حراج سنتی نمی توان کالایی را مشاهده یا نمایش داد. اگر در حال خرید کالاهای کلاسیک با قیمت بالا هستید این واقعیت تفاوت ایجاد می کند.

برقراری ارتباط با فروشندگان در یک حراج آنلاین برای همه بسیار دشوار است. سایت های کمی چت آنلاین ارائه می دهند اما هنوز هم راحت نیست.

حراجی های آنلاین مزایای خود را دارند. مزیت اصلی این است که فروشنده برای برگزاری حراج و دعوت از خریداران برای شرکت در محل حراج مجبور به تهیه یا اجاره مکانی نیست.

در صورت حراج آنلاین فروشنده علاوه بر پرداخت هزینه سالن یا مکان هزینه های زیادی را متحمل می شود. وی نیازی به پرداخت هزینه اسپانسر برای افرادی که در حراج شرکت می کنند پرداخت نمی کند و می تواند در هزینه های ناهار و غیره پس انداز کند.

حراج آنلاین از ویژگی های فروشنده است به این معنا که وی نیازی به محدود کردن مشارکت در سایت خاصی ندارد و می تواند خریداران بالقوه را از هرجای دنیا دعوت کند. این امر باعث دسترسی وی به بازار گسترده تری می شود.

افرادی که با روش های حراج آنلاین و تکنیک های ظریف آشنا هستند در موقعیتی هستند که به صورت موردی تصمیم بگیرند و در هر یک از مزایده ها شرکت کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا