حرفه ای در مقابل تولید آماتور ویدئو – تفاوت را بخوانید

اکنون تولید ویدئو از مهمترین استراتژیهای تجاری برای کمک به افزایش آگاهی از برند و همچنین افزایش تبدیل فروش است. امروز با هر نوع شغلی که فعالیت کنید ، می توان از قدرت بازاریابی ویدئویی برای جلو ماندن از رقابت استفاده کرد. بسیاری از مارک ها تیم های داخلی را برای انجام کارهای تولیدی ایجاد کرده اند. دیگران از هر دوربینی که برای تهیه عکسهای آماتور در دسترس است استفاده می کنند.

بازی | تولید محتوا

تنها مشکل این است که تشخیص محتوای آماتوری و حرفه ای به راحتی امکان پذیر است. اگر در نظر دارید که این ابزار بازاریابی چقدر در هر کاربری مثر خواهد بود ، توصیه نمی شود ضمن به خطر انداختن کیفیت ، پس انداز کنید. مصرف کننده مدرن بسیار دقیق است و بین کیفیت و تولید ضعیف تعیین خواهد کرد.

استفاده از مواد بازاریابی به منظور افزایش دید برند شما به ویژه در عصر دیجیتال ارزشمند است. استخدام یک فیلمبردار حرفه ای یا یک شرکت تولید کننده فیلم در واقع می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و برند شما را در پرتو مناسب نشان دهد. یک راه حل آماتور را فقط برای صرفه جویی در هزینه اشتباه نکنید زیرا ممکن است منجر به آتش سوزی شود. به یاد داشته باشید ، هر آنچه را که در آنجا قرار می دهید نشان دهنده برند شما است و هرگز قابل بازیابی نیست. اگر از خود می پرسید که چگونه می توان بین تولید فیلم های آماتور و حرفه ای تفاوت قائل شد ، موارد زیر را در نظر بگیرید.

آماتورها در مقابل ارائه دهندگان خدمات تولید فیلم حرفه ای

  1. کمبود عکس های متنوع از دوربین – یک عکاس حرفه ای می داند که از نظر بصری چه جذابیتی دارد و می تواند به طور مlyثر بیشترین تعداد زاویه خلاق را بدست آورد. این زوایا به خلاقیت بیشتر داستان شما کمک می کند و این باعث تقویت برند شما می شود. با تجربه ای که این متخصصان از آن استفاده می کنند ، می توانید از انتخاب های بیشتر بهره مند شوید و در وقت صرفه جویی کنید. علاقه مندان در مورد تعداد عکس هایی که می گیرند محدود هستند زیرا در استفاده از تجهیزات مهارت کافی ندارند و می دانند کدام زوایا برای بیان موثر داستان بهترین عملکرد را دارند.

  2. کیفیت صوتی و تصویری ضعیف – یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هر بازاریاب می تواند مرتکب شود ، ایجاد ویدیوی بی کیفیت برای اهداف بازاریابی است. با انتشار محتوای تصویری در همه سیستم عامل ها ، ناگفته نماند که ممکن است در نهایت محتوای شما مورد توجه قرار گیرد ، اما سپس برای تمسخر برند شما استفاده می شود. این بزرگترین خطر برای هر برند تجاری است که در اینترنت وجود دارد. اغلب این اتفاق می افتد زمانی که علاقه مندان از تولید شما استفاده می کنند. هنگامی که یک متخصص برای شما کار می کند ، از محتوای با کیفیت بالا اطمینان می یابید زیرا تجهیزات مورد نیاز برای عکسبرداری در دسترس هستند و از تخصص فنی مهم آنها استفاده می کنید. علاوه بر این ، آنها بهترین محیط را درک می کنند و از تجهیزات تخصصی دیگر مانند میکروفون های خارجی ، تثبیت کننده های دوربین ، سه پایه و دستگاه های دستی برای اطمینان از کیفیت استفاده می کنند. ملاحظات دیگر شامل روشنایی است که همگی کیفیت ویدئو و محتوا را بهبود می بخشد.

  3. فیلمنامه نویسی غیر عادی – اگر کسی مهارت فیلمنامه نویسی ندارد ، می توانید شرط کنید که محصول نهایی پیام واضح و مشخصی نداشته باشد. بسیاری از ایده هایی که روی کاغذ خوب به نظر می رسند نمی توانند در هنگام تولید محتوای بصری کارایی داشته باشند. اگر تبلیغاتی را مشاهده کرده اید که به دلیل عدم منطق نمی خواهید آن را تکمیل کنید ، برای جلوگیری از ایجاد تبلیغ مشابه به یک متخصص مراجعه کنید.

  4. تکنیک های ویرایش – ویرایش نامناسب می تواند بهترین داستان را برای تولید فیلم از بین ببرد. برای علاقه مندان ، پس از اتمام فیلمبرداری کارهای زیادی انجام نمی شود ، اما برای افراد مثبت ، تدوین مهمترین مرحله است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا