حسابرسی برچسب وب آنالیز وب

[ad_1]

هر مشاغل دارای یک وب سایت است و هر وب سایت دارای برچسب های شخص ثالث در وب سایت ها است. از این نمرات برای ردیابی مشاغل استفاده می شود که به تصمیم گیری در مورد بهبود یک تجارت کمک می کند.

بدون اضافه کردن پیکسل های ردیابی یا JavaScript برای به دست آوردن این معیارها ، نمی توانید معیارها یا آمارهای وب سایت واقعی را بدست آورید. با پیشرفت در فناوری و پیشرفت محصول از برچسب های فروشنده یا شخص ثالث ، برای به دست آوردن بینش دقیق و عمیق تر از عملکرد سایت ، لازم است این مارک ها را ارتقا دهید.

گروه جداگانه ای از متخصصان در مدیریت این علائم در وب سایت سازمان های بزرگ شرکت دارند.

شناختن نسخه برچسب های شخص ثالث در وب سایت بسیار حائز اهمیت است. برخی از ابزارهای برچسب زدن در بازار موجود است و ارزان نیست. ابزار رایگان اثبات برچسب نیز موجود است. در زیر برخی از ابزارهای حسابرسی موجود در بازار ذکر شده است.

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای ضد علامت موجود در بازار آمده است:

  1. زنبور
  2. اسکن
  3. بررسی برچسب های Google
  4. نکته را تماشا کنید
  5. تشخیص دیجیتال لهجه

زنبور: تحلیلگر راه حل های وب آنالیتیکس

WASP یک ابزار حسابرسی برچسب است که برای تجزیه و تحلیل و متخصصان بازاریابی آنلاین ایجاد شده است تا برچسب ها را در یک وب سایت بررسی کند تا از کیفیت اطمینان و اطمینان از نحوه اجرای تگ ها استفاده کند.

اسکن:

HugScan برای بررسی یا بررسی برچسب های Google Analytics هنگام اجرای در صفحات و رویدادها و اطمینان از قرار دادن برچسب های صحیح در صفحات صحیح استفاده می شود.

ابزار حسابرسی Google:

به منظور ممیزی اجرای برچسب های Google Analytics در وب سایت و اطمینان از متغیرهای صحیح برای ضبط داده ها طراحی شده است. با این حال ، تنها اشکال این است که این ابزار فقط در Google Analytics قابل استفاده است.

نکته را یادداشت کنید:

ابزار حسابرسی نقطه نظارت به منظور ممیزی هرگونه ابزار تحلیلی تحت وب برای دیدن نسخه برچسب ها ، نوع متغیرهای مورد استفاده ، اطلاعات مربوط به سئو از جمله URL های تغییر مسیر و غیره طراحی شده است.

تشخیص دیجیتال لهجه:

یکی دیگر از ابزارهای نشانه گذاری که جزئیاتی را در سایت ارائه می دهد ، نه تنها برچسب ها بلکه جزئیات در مورد سئو و سهولت استفاده است. ابزار تشخیصی دیجیتال Accenture’s همچنین جزئیاتی از صفحات کپی ، خطاهای JavaScript ، زمان بارگذاری صفحه و غیره را ارائه می دهد. جزئیات مربوط به تعداد متغیرهای مورد استفاده به شما اطمینان می دهد که از متغیرهای صحیح برای ضبط داده های تحلیل استفاده شده است. جزئیات فنی ارائه شده توسط این ابزار به شما در بهبود وب سایت کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا