حقیقت تکان دهنده اسرار مارک یارنل فاش شد – بررسی انتقادی شخص ثالث

[ad_1]

آموزش | فناوری

مارک یارنل کیست؟

برای شروع ، مارک یارنل پرفروش ترین نویسنده کتاب سال یک در بازاریابی شبکه ای و بسیاری از مطالب دیگری است که باید بخوانید برای کسانی که می خواهند آن را در صنعت شبکه بزرگ کنند. و اخیراً ، او دوره ای را به نام “Holy Grail Network Marketing” طراحی كرد كه در آن با افرادی در تولیدكنندگان MLM مصاحبه كرد كه سالانه بیش از 3 میلیون دلار درآمد دارند.

مارک یارنل با شرکتی به نام NuSkin شروع به کار کرد و بعداً به OxyFresh پیوست. او یکی از محبوب ترین سخنرانان صنعت شبکه است و طی 24 سال گذشته سبک زندگی پادشاه را داشته است.

من اخیراً این امتیاز را داشتم که به وبینار ضبط شده وی با عنوان “چگونه ماهیانه 100000 دلار در یک سال یا کمتر بدست بیاورم” گوش فرا دهم. لذت بردن از شنیدن این پسر در حالی که خرد خود را با هر کسی که می خواهد از این طریق پول کسب کند اما از طریق پذیرش دشوار است. او مطمئناً ضربه ای را به او وارد نمی کند که امروز او باشد. یکی از س questionsالاتی که از او پرسیده شد این است که برای شروع ساخت شبکه چه کاری لازم است؟ این صنعت MLM سخت ترین کاری است که او انجام داده است زیرا شامل کار سختی است. اگر می خواهید در این صنعت شبکه موفق شوید ، باید روزانه با 30 نفر صحبت کنید تا آنها را استخدام کنید یا محصولات / خدمات خود را بفروشید. من مرحله مهم بعدی را ذکر کردم که باید هر روز دنبال کنید و باعث شوک بسیاری از مردم شود. شما باید به طور مداوم دو ساعت را کنار بگذارید امروز برای برقراری ارتباط با افراد و اعضای تیم خود چه در حال صحبت تلفنی و چه در جلسات باشید.

نمی دانم. برای کسانی که شغل تمام وقت دارند ، آنها واقعاً دو ساعت وقت دارند تا با 30 نفر در روز صحبت کنند یا فقط دو ساعت برای ایجاد ارتباط با تیم شما. آیا حتی اگر وقت داشته باشید ، آیا می خواهید از ایده مکالمه تلفنی با 30 نفر به اندازه کافی برای ساختن نام تجاری خود لذت ببرید؟ خوب ، اینقدر طولانی بودن تلفنی که هر روز با 30 نفر صحبت کنم فقط یک فنجان چای من نیست بلکه فقط من هستم.

به همین دلیل است که من تکنیک های او را تا آنجا که به من مربوط است منسوخ می دانم. با استفاده از فناوری های امروزی ، معتقدم شما می توانید با استفاده از فناوری های پیشرفته تری که قادر به جذب مخاطبان بیشتری هستند ، تجارت MLM خود را سریعتر ایجاد کنید. به هر حال ، فکر می کنم فناوری او هنوز با کسانی که می خواهند امپراتوری در صنعت شبکه سازی کنند ، کار می کند.

نکته دیگری که وی در مصاحبه خود به اشتراک گذاشت و شایسته ذکر آن است ، پیروی از ارزشهای اصلی شما است. یک مثال خوب که او نشان می دهد این است که ، آیا شما مادر خود را در شرکت MLM خود جذب می کنید. این نکته قابل پیگیری است زیرا اگر ادعا می کنید در بهترین شرکت هستید اما به شرکتی که در آن کار می کنید اعتقادی ندارید ، موفقیت خود را به خطر می اندازید. اگر می خواهید در صنعت شبکه موفق شوید باید با صداقت و صداقت رهبری کنید.

در حالی که مارک یارنل استاد Gedi در ساخت یک امپراتوری عظیم در صنعت MLM بدون استفاده از بسیاری از روش های استخدام مبتنی بر اینترنت است ، من هنوز هم فکر می کنم بهترین راه برای دستیابی به حرفه MLM مبتنی بر استخدام استفاده از ترکیبی از سیستم مارک یارنل در ترکیب با روش های بازاریابی استخدام اینترنتی.

اگر می خواهید با استفاده از سیستم مارک یارنل ماهانه 100000 دلار درآمد کسب کنید ، می توانید با استفاده از فناوری اینترنت مزایای بیشتری ببرید تا روزانه دائماً با میلیون ها نفر صحبت کنید و این باعث می شود میزان تأثیرگذاری و تأثیرگذاری شما بیشتر شود. همراه با تلفنی که یک امر ضروری است ، به شرطی که با افراد علاقه مند اما جدی در زمینه ایجاد حرفه در صنعت شبکه صحبت کنید ، قطعاً قادر خواهید بود حقوق سنگینی 100000 دلاری کسب کنید.

اگر می خواهید در مورد ترکیب تاکتیک های حذفی که می توانید با آموزش MARC استفاده کنید بیشتر بیاموزید ، می توانید با دنبال کردن لینک زیر ، اطلاعات بیشتر را در وب سایت من بخوانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا