حقیقت در مورد “راشل جکسون” “نقشه رسمی جاده بازاریابی اینترنتی”

راشل جکسون ، مدیر اجرایی Send Out Cards و موفقیت وی به عنوان بازاریاب آنلاین طی یک سال گذشته منفجر شده است. اکنون راشل دانش خود را پر کرده و اسرار خود را در کتاب الکترونیکی جدید خود با عنوان “نقشه راه معتبر اینترنت برای بازاریابی” به اشتراک گذاشته است. راشل جوانترین مدیر عامل کارت های Send Out شد ، سپس تجارت آنلاین خود را اداره کرد و یک شب در یوتیوب مشهور شد. آیا کتاب الکترونیکی راشل در سایر کتاب های بازاریابی اینترنتی جمع می شود؟

اینترنتی | بازار

فصل اول به مزایای شروع یک مشاغل خانگی می پردازد. در مرحله بعد ، سه فصل بعدی تصورات غلط در مورد مشاغل خانگی را برطرف می کند و در مورد مشکلات متداولی که بسیاری از شبکه های برق در شبکه با آن روبرو هستند صحبت می کنند. او به این سؤالات پاسخ گسترده می دهد و خواننده دقیقاً می داند در صورت تصمیم به استفاده از اینترنت برای ایجاد مشاغل خود ، چه چیزی را انتظار دارد. می خواهم نکته مهمی را که راشل بیان می کند ذکر کنم. وی خاطرنشان می کند که شرکای تجاری همیشه اینترنت را به سمت مشاغل خود نمی گیرند ، و مهم است که آنها متناسب با نیازهای مردم باشند. برخی از شهروندان اینترنتی می گویند اینترنت پایان همه چیز است و همیشه همه اینگونه نیست. راشل به این واقعیت اشاره می کند و به خواننده می آموزد که اگر به نظر می رسد اعضای تیم برای کارهای آفلاین مناسب تر هستند ، باید منابعی را پیشنهاد کنند که آنها را در مسیر درست راهنمایی کند.

سه فصل زیر به جزئیات دقیق تر بازاریابی آنلاین می پردازد. چگونگی جذب مشتری بدون نیاز به فروشنده ، ضروریات در مقابل ابزارهای لوکس استفاده شده در تجارت و نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای تولید سرب به صورت رایگان.

فصل 7 بخش خاص خود را بدست می آورد زیرا این اطلاعات مهیج است که ممکن است بسیاری از بازاریابان شبکه متوجه آن نباشند. توضیح دهید که “پیشنهادی بودجه” چیست و چگونه می توان از آن به عنوان منبع درآمد اضافی برای تأمین هزینه های بازاریابی استفاده کرد و مقداری پول اضافی را نیز در جیب خود قرار داد.

در فصل گذشته نحوه جمع آوری همه چیز و “نقشه راه ایجاد شده است. مراحل گام به گام مراحل انجام شده برای ایجاد درآمد 6 رقمی را شرح می دهد. اگر شخصی مجبور است همین اقدامات مشابه را انجام دهد ، می تواند به همان نتیجه برسد.”

به نظر من ، هر شبکه دهنده بدلیل عدم گرفتن نسخه ای از این کتاب الکترونیکی احمقانه است (برای 47 دلار آن یک دزدی است). این یک خواندن آسان با یک طرح کلی است که به وضوح نشان می دهد که شخص برای ساختن یک تجارت آنلاین مبتنی بر خانه سودآور چه کاری باید انجام دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا