ساختمان و مسکن

حلق آویز با جورج کلونی و شان پن – کلی جونز از چرخش استریوفونیک!

کلی جونز ، Streophonics Frontman همین حالا زندگی را دوست دارد. او چند نفر از بزرگترین نام های هالیوود را شانه کرده است و به دنبال اضافه کردن عنوان یک فیلم ساز در لیست استعدادهای چشمگیر است.

کلی سال گذشته در یک جشنواره فیلم در ایتالیا دیده شد که با نوشیدن نوشیدنی هایی با جورج کلونی که در شهر بود برای تبلیغ آخرین فیلمش “اقیانوس ها” در شهر بود. او همیشه می خواست با کلی ملاقات کند. جورج کلی به ویلای خود در ایتالیا دعوت کرد که آن دو در تمام شب نشسته بودند ، اندکی نوشیدنی اجتماعی انداختند و در مورد همکاری احتمالی در آینده نزدیک گفتگو کردند. جورج که این روزها بیشتر از بازیگری واقعی خود در حال کارگردانی فیلم هاست ، از کلی خواسته است برای فیلم سینمایی بعدی خود با موسیقی نویسندگی و تولید کند. البته کلی بیش از ماه بود زیرا او همیشه علاقه به فیلم و فیلمبرداری داشته است.

بعداً در سال 2009 ، کلی پیدا کرد که در کنار شان شان در فرودگاه لس آنجلس ایستاده است. این دوتایی پیش از این ملاقات کرده بود و کلی پیشنهادی جالب داشت که می خواست با شان صحبت کند بنابراین به آنجا رفت و با ستاره فیلم گفتگویی انجام داد. خواننده استریو که همیشه علاقه مند به نوشتن موسیقی بود ، معلوم شد که یک فیلمنامه نویس مشتاق نیز هست و یک بار مجبور بود به جای اینکه درگیر فیلم شود ، تصمیم بزرگ را برای دنبال کردن موسیقی بگیرد. کلی به شان بن اشاره کرد که او ایده ای برای فیلمی دارد که شان می خواست آن را بازی کند. عنوان این فیلم “قطره” بود و براساس كتابی به نام “دم جلاد” ساخته شده است كه زندگی این جلاد را آموزش می دهد كه از اوایل دهه 1940 آموزش دیده است. کلی جونز او سالها پیش باهوش و صریح حقوق این کتاب را خریداری کرد و مدتها بود که می خواست فیلمی در مورد او بسازد. شان چنان از این داستان تحت تأثیر قرار گرفت که به محض فرود آمدن هواپیما در لندن ، شان 20 دقیقه منتظر ماند تا کلی بتواند کیسه هایش را جمع کند و سپس یک نسخه از متن را خواست. چشمگیر به یک شهر کوچک ولزی بروید!

کلی در سال 2010 یک تور آینده اروپا با Stereophonics برای تبلیغ آلبوم جدید خود “Keep Calm And Keep On” برگزار کرد. آلبوم جدید Stereophonics تاکنون نقدهای پرشور بسیاری از منتقدین را دریافت کرده و نوید بخش وعده هایی برای یک تور موفق در اواخر سال جاری است. تاکنون فروش بلیط Stereophonics عملکرد خوبی داشته است. موفق باشید به مرد و باند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا