خدمات ارائه خدمات بازاریابی شبکه ای

[ad_1]

بازاریابی شبکه ای یکی از موثرترین راه ها برای فروش آنلاین محصولات و ارائه خدمات به دیگران است. اکثر شبکه های موفق دارای ایمان تعهد و ارزش قوی هستند.

وظیفه اصلی و اصلی این است که به دیگران خدمت کنید اگر به افراد کافی کمک کنید تا آنچه را که می خواهند بدست آورند در نهایت به آنچه می خواهید برسید. به همین دلیل برای عملی کردن آن به ایمان و تعهد جدی نیاز دارید.

از سال 1949 هنگامی که اولین شرکت نوتریل (یک شرکت مکمل تغذیه ای مستقر در کالیفرنیا) امکان ایجاد شبکه توزیع کنندگان که درصد فروش را دریافت کرده و رشد تجاری ایجاد کرده است متوجه شده است.

در اواخر دهه 50 تنها دو توزیع کننده عمده به دلیل مشکلات مدیریت داخلی و عدم رهبری از هم جدا شدند. اگرچه آنها به تعهد خود نسبت به افرادی که آنها را به سمت تجارت آورده اند متعهد بودند اما مشارکت ایجاد کردند و یک شرکت شبکه فروش مستقیم ایجاد کردند که در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می کند و 10 درصد کل فروش سالانه را در بازار جهانی هدایت می کند.

دو شریک ریچ دیوووس و جی ون اندل و شرکت Amway بودند.

اصل اصلی آنها خدمت به دیگران تکثیر رهبری صداقت عدالت و عدالت بود. این باعث شد تا آنها یک فلسفه جدید تجاری و یک برنامه بازاریابی جدید ایجاد کنند.

فلسفه اصلی آنها ایجاد احساس امنیت و تجملاتی بود که بتواند ارزشهای خانواده را تقویت کرده و زندگی آنها را متعادل کند. اینها ذهنی (کار کردن برای خود و ایجاد درآمد) عاطفی (بودن در بخشی از رشد با شما) جسمی (گرفتن محصولات) و معنوی (توسعه سهم آنها) بود.

این مسئله هنوز در مورد شبکه سازی همراه با ماتریالیسم صدق می کند مگر اینکه در یک محصول سالم مشترک نشوید. (که هنوز به نظر می رسد یک محصول محبوب برای بازار است). شما باید در طول مسیر به یادگیری مداوم بچسبید و مهارت های جدید شغلی و شخصی را توسعه دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا