برترین های کسب و کارخانواده

خدمات امداد خودرو هیوندا

 آیا تا به حال در مسیر خود به مقصد خاصی دچار نقص فنی شده اید؟ و هیچ کاری نمی توانید برای رفع آن انجام دهید؟ این مشکل برای همه کسانی که حداقل یک بار در جاده ای با وسیله نقلیه به خصوص مسافت های طولانی مانند سفرهای مختلف سفر کرده اند اتفاق افتاده است. در چنین موقعیت هایی شخص نمی تواند به تنهایی این مشکل را حل کند. چرا که خرابی ماشین در جاده از دو نظر غیر قابل تعمیر است. دلیل اول کمبود امکانات موجود می باشد که در این صورت تنها راه منتقل کردن ماشین به تعمیر گاه می باشد. دلیل دوم آشنا نبودن راننده به حل مشکلات مکانیکی می باشد. اگر تجربه چنین موقعیت هایی را داشته اید به شما پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله امدادی خودرو همراه ما باشید.

همانطور که در پیش تر بیان کردیم در صورت خرابی ماشین باید ان را به تعمیر گاه منتقل کرد . اما این در صورتی است که امکان جابجایی ماشین وجود داشته باشد. در مواقعی که نتوانیم وسیله نقلیه خود را جابجا کنیم باید از خدمات امداد خودرو هیوندا استفاده کنیم. وظیفه شرکت امدادی خودرو ارائه خدمات و تعمیر های جاده ایی به مشتریان خود در کمترین زمان ممکن می باشد. وظیفه ما ارائه بهترین نیروی انسانی را هم از نظر مهارت و هم نظر جسمی برای خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

آموزش | ابزار

امداد خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که از نام آن پیداست، امداد خودرو به معنای کمک رسانی به خودرویی است که خراب و غیرقابل استفاده است. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اعم از تصادفات جاده ایی، نقض فنی و …همچنین در جاهای مختلفی هم اتفاق می افتد. بنابراین طبق این گفته که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند. باید تا حدودی با امداد خودروها و نحوه کارکرد آن ها آشنایی داشته باشیم. تا بتوانیم در مواقع مورد نیاز به خوبی از خدمات امداد خودرو هیوندا بهره مند شویم.

مسئولیت های امداد خودرو چیست؟

پس از تماس متقاضی با امداد خودرو، کارشناسان موظف اند علت حادثه را جویا شده و در اسرع وقت در محل حادثه  حاضر شوند. به طور معمول طبق استاندارد این حرفه در امداد خودرو هیوندا  ، خودرو کمکی می بایست با مکانیک متخصص و کاربلد و ابزار و قطعات لازم به محل مورد نیاز اعزام شود.

در مرحله دوم کارشناس پس از بررسی و تعیین علت خسارت، مالک خودرو را مطلع می کند و قطعات و تعمیرات لازم را مطرح می کند. در صورت امکان در همان مکان اقدام به تعمیر و اصلاح خودرو می کند و ماشین را به دست صاحبش تحویل می دهد. اما با این وجود این امکان وجود دارد که خودرو را نتوان در محل تعمیر کرد و نیاز به تعمیرات بیشتر و تجهیزات پیشرفته تری داشته باشد. در این صورت باید اتومبیل را برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل کرد. در چنین مواقعی لازم است خودرو را با تریلر های مخصوص به مرکز تعمیرات امداد خودرو هیوندا  منتقل کرد و از احتمال آسیب نرسیدن به خودرو اطمینان حاصل کرد.

قیمت امداد خودرو هیوندا به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت امداد خودرو  بسته به نوع شرایط به عوامل مختلفی بستگی دارد. و نمی توان یک قیمت ثابت را برای کلیه خدمات امداد خودروها در نظر گرفت. از این رو می بایست قبل از اینکه اقدام به ثبت درخواست خود کنیم اطلاعات کافی در مورد ماشین، نوع خرابی و … را در اختیار  نیروهای امدادی قرار دهیم. تا بدین صورت از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری شود. هزینه های امداد خودرو هیوندا به عوامل زیر بستگی دارد:

  • مسافتی که باید توسط امداد خودرو سپری شود.
  • بسته به نوع ماشین امدادی و حمل کننده هزینه ها متغیر است.
  • برای حمل ماشین های سنگین هزینه های بیش تری لازم است.
  • در مسافت های طولانی مثلا فاصله بین دو شهر یا استان هزینه سوخت هم محاسبه می شود.
  • برای حمل خودرو های صفر و تازه جهت بیمه نامه و گارانتی هزینه های بیشتری گرفته می شود.
  • و…

تفاوت بین یدک کش و خودروبر

هنگام درخواست امداد خودرو هیوندا دقت کنید که چه نوع یدک کشی را درخواست می کنید زیرا بین یدک کش و خودروبر تفاوت وجود دارد.

ماشین خودروبر دارای یک طبقه است که ماشین شما روی آن می نشیند و سپس به مسیر حرکت می کند. در این مدل ایمنی حرکت خودرو بالاتر بوده و احتمال آسیب و تصادف برای خودرو کمتر است. این خودرو در امداد خودرو هیوندا معمولا برای حمل خودروهای مدل بالا یا جابجایی خودروهای صفر از کارخانه استفاده می شود.

اما یک یدک کش ماشین شما را با زنجیر یا کابل یدک کش به انتهای پارکینگ متصل می کند و به سمت مقصد می کشد و ماشین را داخل ماشین می گذارند و دور می شوند. به این ترتیب احتمال تصادف خودرو زیاد است و احتمال آسیب رساندن به خودرو نیز وجود دارد.

تفاوت ایمنی و سرعت خودروبر معمولی با خودروبر مکانیزه چیست؟

خودروی مکانیزه ایمن تر و سریعتر از خودروهای دیگر است. یکی از دلایلی که یدک کش مکانیزه از پایداری بهتری نسبت به سایر یدک کش ها برخوردار است وجود کف دندانه دار است که با ایجاد اصطکاک بین خودرو و کف خودرو از لرزش خودرو جلوگیری می کند. همچنین در صورت استفاده بر روی چرخ های مکانیزه، زنجیر فولادی به خودرو متصل می شود که باعث افزایش ایمنی خودرو به خصوص در جاده های خارج از شهر می شود. یکی از دلایل سرعت بالای حمل و نقل مکانیزه خودرو در امداد خودرو هیوندا ، قرار گرفتن کامل خودرو در بالای تراکتور است که باعث افزایش سرعت آن می شود.

استانداردهای شرکت های خدمات خودرو:

  • کلیه شرکت های امداد خودرو هیوندا باید با ایجاد وب سایت و تجهیز ناوگان خود به تجهیزات مانیتورینگ AVL، یک مرکز تماس شبانه روزی راه اندازی کنند و ناوگان های مستعمل باید از نظر رنگ و ظاهر سالم باشند.
  • رانندگی توسط رانندگان بدون گواهینامه ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی باید آنها را از رانندگی منع کند.
  • مسئولیت نظارت بر کلیه خدمه سیار بر عهده شرکت پشتیبانی خودرو بوده و مسئولیت هرگونه عدم رعایت و رعایت شرایط و مقررات پشتیبانی بر عهده شرکت می باشد.
  • حمل و نقل خودروهای توقیف شده طبق آئین نامه قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی جزء خدمات امداد و نجات نمی باشد.
  • دوره های آموزشی امداد و نجات آمبولانس و امداد خودرو هیوندا را باید گذرانده و به طور معتبر توسط مرجع ذیصلاح در امدادی خودرو تایید شده باشد.

کمک های اولیه امداد خودرو

  1. امدادگران امداد خودرو هیوندا  در صورت بروز حادثه با ارائه اطلاعات لازم در مورد حادثه به مرکز کنترل ترافیک باید سریعاً کار را تقسیم کرده و از جاده حفاظت کنند.
  2. امدادگران باید افراد حاضر را از محل حادثه دور کرده و از ازدحام جمعیت در محل حادثه اجتناب کنند.
  3. ممکن است در هنگام تصادف ، بعضی از مصدومین یا مجروحین به بیرون از خودرو پرتاب شده باشند. در این صورت نیروهای امداد خودرو هیوندا باید تمام این موارد را بررسی کرده و در صورت لزوم آن ها را به اورژانس ارجاع دهند.
  4. از آنجایی که امدادگران در تیم امدادی تعیین شده حضور دارند، باید در بدو ورود پرسنل اورژانس اطلاعات اولیه مورد نیاز را برای همکاری و سرعت بخشیدن به امور در صورت بروز جراحات در میان بگذارند.

تجهیزات لازم برای خدمات ایمنی، کنترل و تردد در هر امداد خودرو:

پوشیدن جلیقه رنگی در حین کار برای کلیه پرسنل پیمانکاری الزامی است. چراغ راهنمای وسیله نقلیه اضطراری باید در هنگام بازرسی یا عملیات نجات وجود داشته باشد. در ابتدای هر شیفت کاری در امداد خودرو هیوندا باید به طور کامل تجهیزات موجود را بررسی کرد. تا از وجود هر گونه کمبود در وسایل ضروری و ایمنی مطلع شده و در زمان مناسب وسایل مورد نیاز را جایگزین کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا