خدمات بازاریابی برای تحقیق و سود

[ad_1]

بازی | بلاک چین

موتورهای جستجوی کودکان

موتورهای وب زیر اساساً برای ارائه نیازهای کودکان طراحی شده‌اند، چه در وسط، یا با متمایز کردن سایت‌هایی که والدین و معلمان آن‌ها را برای کودکان نامناسب می‌دانند. آنها اغلب شامل سایت‌های مرتبط با رابطه جنسی آزاد، سایت‌های پورنوگرافی، خشونت، الفاظ رکیک، قمار و مصرف مواد مخدر می‌شوند.

راهنماها و دایرکتوری ها برای بزرگ ترین کودکان

دایرکتوری امن برای کودکان در زیر از انسان ها برای سازماندهی سایت هایی استفاده می کند که برای مرور کودکان قابل اعتراض هستند.

از جیوز برای بچه ها بخواهید

Ask Jeeves یک سرویس منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد به یک سوال دسترسی داشته باشید و Ask Jeeves سعی می کند شما را به صفحه وب مناسبی که پاسخ را ارائه می دهد نشان دهد. در Ask Jeeves For Kids، پاسخ‌ها بررسی می‌شوند تا ببینیم آیا درست هستند یا خیر. همچنین، اگر Ask Jeeves نتواند به سؤالی پاسخ دهد، پاسخ‌ها را از موتورهای جستجوی مختلف به صورت خزنده بازیابی می‌کند. در Ask Jeeves For Kids، هیچ وب سایتی در لیست بلاک چین Cyber ​​Patrol وجود ندارد که در لیست قرار نگیرد.

لیست بچه های Looksmart

فهرست کودکان فهرستی از بیش از 20000 وب سایت کودکان است که توسط کارکنان اضافی Looksmart Net Nanny انتخاب و از نظر کیفیت بررسی شده است. Looksmart همچنین جستجوی امن تمام وب را از طریق Net Nanny Software برای سازماندهی نتایج جستجوی Wisenut به همراه ابزارهای رایگانی که از خدمات مشابهی استفاده می کنند، ارائه می دهد.

یاهولیگان

یاهو برای کودکان، طراحی شده برای کودکان 7 تا 12 ساله. همچنین، بر خلاف یاهو سنتی، جستجوها منطبقاتی را که با خزیدن در وب پیدا شده اند، بر نمی گرداند، مگر اینکه بازی هایی از داخل برنامه Yahooligan وجود داشته باشد. این امر از پیمایش وب سایت های ناخوشایند در سراسر صفحه جلوگیری می کند. علاوه بر این ، تبلیغات بنری بزرگسالان در سرویس ظاهر نمی شود. Yahooligans احتمالاً قدیمی ترین و مهم ترین دایرکتوری برای کودکان است که به مارس 1996 باز می گردد.

فیلتر اختیاری

اکثر موتورهای جستجوی اصلی لیست سایت های خود را به جای رتبه بندی و دسته بندی افراد ، مانند سایت های ذکر شده در بالا دریافت می کنند. این بدان معنی است که ممکن است برای برخی از چیزهای ناخوشایند باشد که ممکن است در نتایج جستجو ظاهر شود.

در پاسخ، تقریباً تمام موتورهای جستجوی اصلی نوعی قابلیت فیلتر کردن را ارائه می‌کنند. ما باید مراقب محتوای مستهجن و سایر مطالبی باشیم که ممکن است بسیاری از کودکان مایل به دسترسی به آن نباشند.

برخی از موضوعات از طریق آنها می گذرد و ممکن است مطالب معتبری سانسور شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا