برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

خرید جی شاک های کپی مقایسه جی شاک های کپی

جی شاک برندی نام آشنا از سری ساعت های اسپورت است. این ساعت ارزشمند و پر مخاطب تحت شرکت ژاپنی کاسیو تولید و بازار جهانی عرضه شده است، خصوصیتی که این ساعت ها دارا هستند مقاومت و کیفیت ساخت بالا است، ساعت های ورزشی جی شاک به مقاومت بسیار بالا در برابر آب نیز مشهور است.

ساعت جی شاک های کپی: با توجه به بالا بودن نسبی قیمت های این برند کشور های مونتاژ کننده مثل چین، ژاپن و تایلند شروع به تولید نمونه های کپی شده این ساعت نیز نمودند حتی بعضی از برند های مطرح مثل امپاور یا اکسپونی از طراحی این ساعت ها الگو برداری کرده و شروع به تولید این ساعت ها کردند.  مدل های ساعت جی شاک های کپی که در سالی بند مشاهده میکنید از انواع مختلفی گردآوری شده است.

ساعت جی شاک اورجینال

علاقه زیاد مردم به خرید جی شاک های کپی  و محبوبیت زیاد این محصولات باعث شده که سودجویان درصدد سو استفاده از این فرصت باشند و با تولید ساعت‌های بی‌کیفیت و تقلبی سود زیادی از این طریق به دست بیاورند. این راهنما به شما کمک میکند که به راحتی ساعت مچی اصل جی شاک را از مدل های تقلبی موجود در بازار شناسایی کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید. برای خرید ساعت مچی جی شاک اصل کلیک کنید.

این ساعت ها کیفیت ها و قیمت های گوناگونی دارند که سعی میکنیم شما را با دنیایی از ساعت های جی شاک با قیمت مناسب و کیفیت رضایت بخش روبرو کنیم. اگر در بازار گسترده و پر هرج‌ و مرج خرید و فروش به دنبال یک ساعت اوریجینال هستید ساعت جی‌شاک G-SHOCK از زیرمجموعه‌های برند کاسیو ژاپن گزینه خوبی است. این محصول محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل سودجویان و متقلبان به ساخت انواع فیک و بی‌کیفیت آن علاقه‌مندند. پس اطلاع از «نحوه تشخیص ساعت جی‌شاک اصل از تقلبی» را در نظر داشته باشید.

روش‌های تشخیص جی‌شاک اصل یا تقلبی

در این مقاله به ارائه توضیحاتی درخصوص برند کاسیو و ساعت جی‌شاک زیرمجموعه این برند پرداختیم تا اطلاعاتی در خصوص محصول کسب کنیم. حال مسئله‌ای که با آن مواجه‌ایم بحث تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول موردنظر است. در بازار آشفته امروز چطور بفهمیم که بهترین خرید و انتخاب درست را انجام دهیم. چگونه ساعت اصل جی‌شاک را از نوع تقلبی و کپی آن تشخیص دهیم؟ می‌خواهیم بدانیم وقتی یک ساعت کاسیو جی‌شاک را دیدیم به‌راحتی متوجه شویم با یک نمونه اصل طرفیم یا تقلبی! تشخیص ساعت های اصل و تقلبی جی شاک کاسیو: شرکت کامپوتری کاسیو در سال 1946 در توکیو ژاپن تاسیس شد.

کاسیو بیش از  70سال است که با کیفیت ترین محصولات الکترونیکی را در صنعت تولید می کند. برند کاسیو با محصولاتی مانند ماشین حساب، دوربین ها و تجهیزات صوتی شناخته شده است، اما برای بسیاری از مصرف کنندگان، محبوب ترین محصولات آن در بازار، ساعت های بسیار محبوب CASIO هستند. به دلیل همین محبوبیت، بازار فعلی مملو از تقلیدها و تقلب ها قابل توجهی از ساعت های این برند است. اگر میخواهید یاد بگیرید که چطور ساعت های تقلبی جی شاک کاسیو را از اصل آن تشخیص دهید، به خواندن این مقاله از سایت پلاتین واچ ادامه دهید.

به گزارش فروشگاه برنارد گالری، یکی از دغدغه‌هایی که امروزه ذهن خریداران ساعت را به خود مشغول کرده تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک هنگام خرید است. ساعت جی شاک از زیر مجموعه برند ساعت کاسیو ژاپن می باشد. یکی از ضعف هایی که ساعتها داشتند این بود که ظرافت زیاد و استحکام کمی داشتند. موسس ساعت جی شاک آقای ” کیکو آیب” شخصی بود که با تولید و طراحی خاص این مدل استثنایی جی شاک توانست تمامی تصورات غلط در مورد ساعتهای باریک و ظریف را کنار بزند.

حکاکی‌های تمیز و عمیق یا بدشکل سریع‌ترین راه برای تشخیص ساعت‌های جعلی کاسیو نگاه کردن به نوشته حک شده پشت ساعت است. در ساعت‌های تقلبی حکاکی‌ها به شکل نامناسبی ایجاد شده است. همچنین در موارد زیادی، ساعت‌های تقلبی دارای نوشته «SHOCK RESIST» در وسط ساعت هستند. این نوشته معمولا بسیار نازک و بدشکل به نظر می‌رسد.  در حالی که متن و حکاکی ساعت‌های جی‌شاک اصل عمیق‌تر روی قاب فلزی حک شده است. علاوه بر این تمام نوشته‌های منحنی آن ظریف‌تر است.

نکته بعدی تشخیص ساعت‌های اصل کاسیو جی شاک، بررسی نوع بسته‌بندی آنها ست. جی‌شاک اصل قاب آلومینیومی خود را در یک جعبه مقوایی قرار داده است. در صورتی که بسیاری از ساعت‌های تقلبی کاسیو جی شاک، قاب آلومینیومی خود را در جعبه مقوایی قرار نداده و بدون هیچ بسته‌بندی ارائه می‌شوند. دفترچه راهنما جی‌شاک را خوب بخوانید نکته دیگر در مورد نحوه تشخیص ساعت‌های تقلبی کاسیو جی شاک، بررسی دفترچه راهنمای آن‌هاست. دفترچه راهنما کتاب کوچکی است که به شما اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از تمام عملکردهای Casio G-Shock می‌دهد.

اکنون، بیایید به مقایسه این دفترچه‌ها بین کاسیو G-Shocks معتبر و کپی بپردازیم. در بیشتر موارد، بیش از نصف متن دفترچه راهنما در ساعت‌های کپی جی‌شاک به زبان چینی نوشته شده است. این چیزی است که در دفترچه‌های راهنمای اصلی دیده نمی‌شود. نحوه تشخیص ساعت های جعلی کاسیو جی شاک از آنجایی که جعل کنندگان اکنون دسترسی بیشتری به آخرین فناوری های کاسیو دارند، نسخه های مشابهی از این برند در بازار موجود است، بنابراین برای تشخیص ساعت های تقلبی جی شاک کاسیو از نسخه اصلی آن روشهای متفاوتی وجود دارد.

بررسی این روشها به شما کمک میکند که تا حد امکان از اصالت ساعت مچی خود اطمینان داشته باشید. در ادامه در بخش های جداگانه راه های تشخیص اصالت ساعت مچی جی شاک کاسیو را بررسی میکنیم. تست سه دکمه را برای ساعت جی شاک خود انجام دهید ما تست سه دکمه را به عنوان روشی قابل اطمینان برای تشخیص ساعت های تقلبی جی شاک کاسیو در نظر میگیریم. چراکه در نسخه های تقلبی بعضی از این دکمه ها کار نمی کنند. بنابراین برای تشخص ساعت جی شاک اصل، از این تست غافل نشوید و با این تست به راحتی کارایی ساعت های جی شاک را بسنجید.

کاسیو یک برند ژاپنی است که محصولات الکترونیکی اش زبانزد بوده و تعدادی از محبوب ترین ساعت های جهان را تولید می کند. یکی از محصولات محبوب کاسیو، با نام ساعت «جی شاک» شناخته می شود که در سال ۱۹۸۳ به بازار معرفی شد. پیشنهاد خاص فروش) این ساعت، در آن زمان این بود که فناوری های پیچیده دیجیتالی را در یک قاب ساعت جا داده بود و هنوز این خاصیت در بین ساعت های روز دنیا از ساعت جی شاک کاسیو الگوبرداری می شود. این ساعت، طراحی شده تا در برابر شوک های مختلفی مقاوم باشد و از یکی از سرسخت ترین ساعتهای دنیا است.

برای گردش، مصارف نظامی و ورزش، جی شاک یک گزینه مناسب است. بدلیل محبوبیتش، محصولات فیک کاسیو در سالهای اخیر مرسوم شده اند و متاسفانه چهره این مارک ساعت معروف را خدشه دار کرده اند. در حالیکه ساعتهای کاسیو با دوام و عمر بالایشان شناخته می شوند، ولی یک ساعت فیک درجه یک هم با ضربه سریعاً فرسوده می‌شوند، چون کیفیت خیلی بالایی ندارند. اگر میخواهید به یک خرید ساعت کاسیو جی شاک نو بپردازید ، بد نیست که ویژگی های یک ساعت اصل کاسیو را بدانید تا موقع خرید تشخیص دهید.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا