برترین های کسب و کارخانواده

خرید شومیز زنانه – جدیدترین مدل های شومیز | نگار ندائی با قیمت عالی 1402

چرا خانم های شیک پوش عاشق شومیز زنانه اند؟

بعید است از خانم های شیک و با کلاس باشید و در کمد لباس خود یک یا چند مدل شومیز زنانه نباشد! کت، شومیز و شلوار از ایتم هایی اند که خانم های شیک و خوش پوش که تاثیر مد و فشن در زیبایی شان را میدانند، به دنبال آن هستند. این آیتم ها صالی تریت قسمت اوت-فیت شما هستند و نقش مهمی در تیپ و استایل شما دارند. مخصوصا شومیزها  که همواره از  لباس زنانه ی شیک، زیبا و مطرح بوده اند. شاید دوست داشته باشید بدانید کلمه شومیز Chemise از فرانسوی قدیم گرفته شده است و به طیف وسیعی از بلوز و ژاکت بانوان گفته میشود که طرح اولیه آنها از لباس های مردانه جلوباز گرفته شده بود و امروز معمولا به شکل لباس جلوباز دکمه دار درامدند.

در واقع شومیزها از پوشاک بسیار پرطرفدار خانم های شیک و جذاب است که شاید علت محبوبیت شومیز ها، پوشیده بودن انهاست هستند که با فرهنگ ما سازگار است و برای زیر مانتوهای جلوباز خیلی مناسب اند و گاها حتی برخی ديگر را میتوان به جای مانتو پوشید. و از آنجایی که جنس پارچه های  شومیز های زنانه، مانند شومیز های زنانه کلکسیون خانم نگار ندائی، لطیف و ظریف است، میتوانید سبکی و راحتی را کاملا در آنها احساس کنید. به علاوه این امکان را به شما میدهند که با هر استایلی چه رسمی و کژال چه برای استایل های بولد و مهمانی ها استفاده کنید.کلا شومیز یک لباس زنانه مدرن و امروزی است که به خوبی میتواند در هر استایل زنانه و دخترانه به خوبی ترکیب شود.

ایران | اینترنت

شومیز زنانه برای چه استایلی بهتر است؟

در گذشته از شومیزها صرفا به عنوان لباس زیر استفاده میشد و صرفا بعنوان عرقگیر و برای جلوگیری از کثیف شدن لباس های رویی استفاده میشد، اما امروزه از آنها به عنوان لباسی مستقل برای استفاده در ترکیب و استایل های رسمی، غیر رسمی و یا مجلسی مورد استفاده استفاده میشود. برای مثال در استایل های رسمی و اداری میتوان از شومیز های زنانه ی دکمه دار استفاده کرد. در استایل مینیمال شومیز های ساده ترجیحا بدون طرح و نقش یا از رنگ های خنثی بیشتر طرفدار دارند و برای استایل های غیر رسمی یا کژوال شومیزهای از جنس حریر طرح دار بیشتر به فروش میرسند.

در واقع شومیزهایی که طرح های ساده در عین حال شیک و جذاب دارند، میتوانند تمام نیازهای شما را  به یک آیتم بالاتنه پوشیده برطرف کنند و استایل های مختلف و منحصر به فرد برایتان ایجاد کنند. از آنها همچنین میتوان برای استفاده در زیر مانتو جلوباز و یا به عنوان مانتو هم استفاده کرد. به علاوه از شومیزها بخاطر زیبایی و راحتی شان، در استایل های اسپرت هم استفاده میشود.

انواع شومیز زنانه کدام اند؟

شومیزهای زنانه از محصولات پرطرفداری هستند که همه ی خانم شیک و خوش پوشی دوست دارند و حتما در میان لباس های شان، یک یا چند مدل شومیز پیدا میشود. انواع شومیز زنانه را میتوان بر اساس مدل طراحی، کاربرد و جنس در دسته بندی های مختلف قرار داد.

از نظر طراحی و دیزاین شومیز ها به صورت زیر تقسیم بندی میشوند:

·         شومیز جلو بسته

·         شومیز آستین بلند

·         شومیز آستین کوتاه و…

بر اساس ساختار طراحی یقه:

  • شومیز یقه قایقی
  • شومیز یقه کراواتی
  • شومیز یقه توری
  • شومیز یقه چین دار
  • شومیز یقه حلزونی
  • شومیز یقه هفت
  • شومیز یقه بلیزری و…

بر اساس مدل طراحی آستین:

  • شومیز آستین رگلان
  • شومیز آستین پفی
  • شومیز آستین فانوسی
  • شومیز آستین حلقه ای و…

ایران | اینترنت

بر اساس کاربرد

شومیزها همچنین بر اساس طرح و نقش یا رنگ بندی و مدل طراحی کاربردهای مختلفی و میتوانند با استایل های متفاوت ست شوند. از ترکیب و استایل های اسپرت گرفته تا استفاده در ترکیب و استایل های مجلسی، کژال، کلاسیک، رسمی و ساده. دسته ای دیگر از شومیزها که به آنها شومیز مانتویی گفته میشود نیز میتوانند برایتان بجای مانتو باشند.

استایل های جدیدی که میتوانید امسال امتحان کنید

ایران | اینترنت

استایل کژوال (casual style)

استایل کژوال، یک استایل با لباس های راحت و همه کاره است.این سبک تقریبا برای هر مناسبتی و شرایطی مناسب است. یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر این سبک ترکیب پذیری آن است. در این استایل از لباس ها و رنگ هایی استفاده میشود که به راحتی با لباس های دیگر ست میشوند. فردی که لباسهای این سبک را ترجیح میدهد، در عین اینکه همیشه لباس های راحت پوشییده، شیک و زیبا به نظر میرسد. این سبک برای همه افراد در هر سن، جنسیت یا وزنی مناسب است. البته این به این معنی نیست که کسی که سبک کژوال را ترجیح میدهد، کمد لباس خود را فقط با شلوار جین پر می کند، بلکه به این معنی است که این فرد لباس های راحت و با کیفیت را نسبت به لباس های پرزرق و برق و ترجیح میدهد و از اکسسوری های اضافی پرهیز میکند.

استایل کلاسیک (classic style)

استایل کلاسیک نیز از استایل هایی است که همیشه پر طرفدار بوده و هیچ وقت خاص بود ن و کلاس خود را از دست نمیدهد. و در هر دوره و زمانی به روز میماند.‌ این سبک لباس پوشیدن مخصوصا در بین زنانی که در محیط های اداری کار میکنند و نیاز دارند روی همکاران، شرکا و رقبای تاثیر مثبتی بگذارند، بسیار محبوب است. به عنوان یک قائده کلی، زنانی که استایل کلاسیک را ترجیح میدهند رسمی و جدی تر و گاها لباس های پوشیده تر با رنگ های ملایم یا چاپ های ساده داشته باشند. معمولا آرام و متعادل هستند و بیشتر از همه به رسمی بودن ، تطبیق پذیری و کاربردی بودن لباس هایشان اهمیت میدهند.

استایل اسپرت (sport style)

بیشتر لباس هایی که روزمره پوشیده میشوند، اسپرت هستند. لباسهای استایل اسپرت راحت و با دوام اند و میتوانید به راحتی در آنها حرکت کنید. معمولا از مواد طبیعی تهیه میشوند. از دیگر ویژگی های سبک ورزشی، تطبیق پذیری آن میباشد.‌ این استایل لباسها، برای ورزش کاران و افراد فعال و اکتیو و برای پیاده روی ، بیرون گردی ، بازی در پارک و دویدن، دوچرخه سواری، بازیهای تیمی و … بسیار مناسب است. در واقع این استایل برای یک سبک زندگی فعال کاربرد دارد. در دیزاین این لباس ها برش مستقیم، ذوزنقه ای یا مورب مرسوم است. یعنی استایل به گونه ای طراحی شده است که نه تنها مانع حرکت و فعالیت نباشد بلکه انگیزه ی فعالیت ایجاد کند!در سبک ورزشی میتوانید تقریبا در هر جایی، بجز تولد و عروسی و بلک-تای و جلسات کاری و اداری میتوانید استفاده کنید.

 

استایل مینیمال (Minimal style)

خانم هایی که عاشق سبک ساده و ظرایف زنانه اند و دوست دارند با  لباس های کم با طرح های متواضعانه و رنگ های ساده و جذاب، سادگی و ظرافت را به استایل خود بر گردانند ،میتوانند سبک مینیمال را انتخاب نمایند. از جمله نکات کلیدی درباره ی این استایل، این است که توجه را از لباس ها برداشته و به خود شخص برگرداند. در این استایل رایج است از رنگ های روشن و مات پاستیلی و ملایم و پارچه های بدون طرح و تزئین های تکراری و برش هایی مخفی استفاده شود.

قیمت شومیز زنانه

قیمت شومیزهای زنانه را طراحی و مدل، جنس پارچه ، کیفیت دوخت، وارداتی یا ایرانی بودن آنها و برندی که دارند تعیین میکند. همچنین خرید مستقیم از طراح و بدون واسطه این دست از محصولات میتواند قیمت محصولات را کمتر و اقتصادی تر کند. از اینرو ما در فروشگاه اینترنتی خانم ندایی با عرضه مستقیم برترین محصولات پوشاک زنانه مثل انواع شومیز زنانه، کت های لینن و انواع شال و … این محصولات را با قیمت هایی مناسب به مخاطبان و مشتریان خود عرضه می کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا