برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

خرید فالوور ارزان از مای ممبر

خرید فالوور ارزان برای چه کسانی مناسب است؟

بالا بودن تعداد فالوور ها سبب می­شود پیج اینستاگرام شما در زمره معتبرترین پیج های فعال اینستاگرامی قرار بگیرد. فالوورها نقش بسزایی در پیشرفت یک کسب و کار دارند، در واقع از دلایل اصلی موفقیت یک پیج داشتن فالووهای بالای آن می­باشد . هرچه عملکرد فالوورهای شما بیشتر باشد، پیج شما با سرعت بالاترین به رضایت خواهد رسید.

خرید فالوور ارزان از مای ممبر به شما این امکان را می­دهد تا هم از مزایای آن استفاده نمایید و هم با صرف هزینه کمتر و اجرا کردن پلنی اقتصادی تر سبب جلوگیری از پرداخت هزینه می­شوید. مای ممبر با داشتن کارشناسان  و مدیران حرفه ای ، توانسته در زمینه حمایت پیج های اینستاگرام بسیار موفق به عمل آید، خرید فالوور اینستاگرام ارزان از مای ممبر می­تواند عملکرد پیج اینستاگرام شما را بهینه کرده و بهبود بخشد.

آیفون | اپل

ممکن بسیار دیده باشید که افراد دارای بیزینس برای رسیدن تعداد بالای فالوور و کسب سود بالا، سعی در پرداخت هزینه های بسیاری داشته اند، درحالی که دیگر نیازی به چنین کاری نیست، شما تنها با خرید فالوور تضمینی ارزان می­تواند به این نتیجه دست پیدا کنید. هر پیج اینستاگرامی برای قرار گیری در بین پیج های موفق نیازمند داشتن فالوورهای واقعی و با تعداد بالا است، این را بدانید که تنها راه سریع که نتیجه مثبتی را برای شما به همراه خواهد داشت، خرید فالوور ارزان می­باشد.

ارزان ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

حقیقت این است که با وجود سایت‌های بسیار در زمینه‌ی خرید فالوور ارزان اینستاگرام، خدمات آن‌ها در این زمینه تعریفی ندارد. بیشتر سایت‌ها اقدام به فروش فالوور فیک به جای فالوور ارزان می‌کنند و این دوتا را یکی می‌پندارند. در حالی که به هیچ وجه چنین نیست. فالوورهای ارزان دارای نام کاربری مناسب و عکس پروفایل واقعی هستند، این در حالی است که فالوورهای فیک توسط برنامه‌های کامپیوتری به تعداد انبوه ساخته شده‌اند.

ما اینجا در مای ممبر ادعا نمی‌کنیم که در زمینه‌ی فروش فالوور ارزان ایرانی اینستاگرام بهترین هستیم اما می‌توانیم این تضمین را بکنیم که محصولی که ارائه می‌کنیم، همان چیزی است که می‌بایست باشد. در نتیجه اگر می‌گوییم که به شما فالوور ایرانی ارزان قیمت می‌فروشیم، فالوورها واقعی هستند اما از قیمت کمتری برخوردارند. علت این قیمت پایین‌تر هم مدت زمان کمتری است که صاحبان این حساب‌ها در اینستاگرام فعال هستند، می‌باشد. همچنین شما می توانید از مای ممبر اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید.

راهنمای خرید فالوور اینستاگرام ارزان

شما در پروسه‌ی راه‌اندازی و پیش بردن پیج اینستاگرام خود باید برنامه داشته باشید و هر گامی که بر می‌دارید، دلایل کافی داشته باشد. در نتیجه اگر اقدام به خرید فالوور ایرانی ارزان قیمت هم کرده‌اید، نیاز است که این کار را با آگاهی کامل و اشراف بر کل موضوع انجام دهید. در نهایت شما باید به خوبی بدانید که که چرا باید فالوور ارزان خریداری کنید و اگر واقعا نیاز به آن دارید اقدام به انجام این کار کنید.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام را می‌توان به یک سکوی پرتاب تشبیه کرد. سکویی که می‌تواند شما را به سمت جلو هل دهد. اما چگونه؟ حتما برای شما هم این اتفاق رخ داده که پیج خود را ثبت کرده‌اید و فعالیت خود در اینستاگرام را آغاز می‌کنید. قطعا در این حین که هیچ فالووری ندارید به پیج‌های رقیب خود نیز نگاهی خواهید انداخت. این وضعیت می‌تواند منجر به ناامیدی و سرخوردگی شما شود. چرا که رقابت با پیج‌هایی که چندین سال در حال فعالیت در این فضا هستند، قطعا کار سختی خواهد بود.

از سویی دیگر افراد فعال در اینستاگرام برای فالو کردن و تبدیل شدن به یک دنبال‌کننده‌ی وفادار به عوامل مختلفی توجه می‌کنند. اولین عامل محتوا و دومین آن تعداد فالوورهای شماست. عموم مردم فکر می‌کنند که در شرایط یکسان ( 2 پیج با محتوای تقریبا یکسان و در یک سطح از کیفیت)، پیجی که دارای فالوورهای بیشتر است از ارزش بیشتری برخوردار است و امکان این که این پیج را دنبال کنند بسیار بیشتر خواهد بود.

اما از آنجایی که خرید فالوور ایرانی یا خارجی در ابتدای راه کمی گران به نظر می‌رسد و اکثر کسب‌و‌کارها توانایی پرداخت چنین هزینه‌هایی را ندارند، در نتیجه خرید فالوور ارزان اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌های پیشروی ایشان خواهد بود. برای تهیه یک پیج اینستاگرام واقعی و ارزان قیمت، می توانید از سرویس خرید پیج اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید.

فالوور ارزان اینستاگرام رایگان دریافت کنید

بله! درست خواندید! ما اینجا در مای ممبر به کاربران خود فالوور رایگان هدیه می‌دهیم اما چرا؟ اولین دلیل این است که افراد زیادی در ابتدای راه اندازی پیج بودجه‌ای برای خرید فالوور ندارند. در نتیجه ما با اهدای این هدیه‌ی کوچک تلاش می‌کنیم که به آن‌ها امید دهیم که به کار خود ادامه دهند. از سویی دیگر برخی افراد پیش از خرید تمایل دارند تا از کیفیت محصولات ما مطلع شوند. در نتیجه ارائه‌ی فالوور رایگان می‌تواند به آن‌ها کمک کند که بدون پرداخت هزینه‌ از راستی و صحت سایت مای ممبر آگاه شوند. مای ممبر این کار را فقط و فقط برای رضایت خاطر کاربران خود انجام می‌دهد.

البته راه‌های دیگری هم برای دریافت فالوور واقعی ارزان بدون ریزش از سایت مای ممبر وجود دارد. برای مثال اگر پیج اینستاگرام ما را در استوری خود تگ کنید، اگر آیدی پیج ما را در بیوگرافی پیج خود قرار دهید و اگر یک پست معرفی در رابطه با مای ممبر در اینستاگرام خود قرار داده و ما را تگ کنید از 100 تا 1000 فالوور دریافت خواهید کرد.

اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی تجاری در ایران

سازندگان اینستاگرام ادعا می‌کنند یکی از مهم‌ترین انگیزه‌ی آن‌ها در پی ساخت این اپلیکیشن ارتباط و تبادل مردم با یکدیگر بوده است، اما خواه یا ناخواه این فضا به یک فضای تجاری مهم تبدیل شده است. به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های تجاری مهم با زدن پیج‌هایی همراه با عکس و ویدئو در اینستاگرام جهت معرفی محصولات‌شان و گردآوری یک دایره‌ی وسیع از مشتریان خود به سود رسیده‌اند و برای تبلیغ از محصولات آن ها نیاز به صرف هزینه‌های زیادی ندارند.

خرید فالوور ایرانی و خارجی ارزان با کم‌ترین بودجه یکی از مهمترین عوامل در جهت پیشرفت کسب و کار‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرند. اینستاگرام نقش پررنگی را در تحقق فعالیت‌های تجاری ایفا کرده، زیرا اکثر این کسب و کار‌ها بر پایه‌ی این فضای مجازی برقرار هستند. اگر شما جزو آن گروه از افرادی هستید که دوست دارید پیج شما فالوور های خارجی داشته باشد، می توانید از سرویس خرید فالوور خارجی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید.

آیفون | اپل

اهمیت خرید فالوور ارزان واقعی برای اینستاگرام

همانگونه که می‌دانید در دنیای مدرن امروزی همه چیزهایی که در اطراف خود می‌بینید به نحوی رنگ و لعاب دیگری به خود گرفته اند. تجارت، خرید و فروش کالا و همچنین تبلیغات نیز در مسیر دیگری قدم گذاشته اند.

می‌توان این گونه‌ای تعبیر کرد که فالوور نقش یک ویترین زیبا و جذاب را برای مغازه‌ی شما ایفا می‌کند، هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد باعث می‌شود که شما را در رسیدن به موفقیت و هدفی که در ذهنتان می‌پرورانید نزدیک‌‍تر کند.

اولین کاری که هر کاربر قبل از ورود به یک پیج تجاری انجام می‌دهد، مشاهده‌ی تعداد فالوورهای آن پیج است، زیرا بیشتر بودن تعداد فالوور آن پیج امکان امنیت خاطر و اعتماد بیشتری را به مشتری می‌دهد.

این نکته را باید به خاطر بسپارید که فالوور نقش حیاتی را برای صاحبان آن پیج ایفا می‌کند. اگر پیج شما دارای فالوور بیشتری باشد خرید توسط آن پیج نیز بیشتر صورت می‌گیرد.

تعداد فالوورهایی که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کنند بسیار ارزشمند است چرا که بالا بودن تعداد فالوورها ارزش پیج شما را چندین برابر می‌کنند. همچنین اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام امری حیاتی برای رسیدن به اهداف والای شما عزیزان است.

چرا باید فالوور ایرانی بخریم؟

کاربران ایرانی در اینستاگرام

با توجه به عدم فیلترینگ و دسترسی به این شبکه اجتماعی پر قدرت، کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن حضور دارند و همچنین بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اقدام به معرفی کالاها و خدمات خود در این بستر نموده‌اند. برخی از شبکه های اجتماعی با توجه به اینکه دچار فیلترینگ شده اند، امکان دسترسی به آنها برای همه کاربران ایرانی فراهم نیست و برای برخی هم با کندی و سختی های خاص خود این دسترسی فراهم می شود.

به همین دلیل در مقایسه با اینستاگرام موقعیت مناسبی محسوب نمی شوند. برخی دیگر از شبکه های اجتماعی نیز به تعداد اینستاگرام کاربر فعال در ایران ندارند و بنابراین باز هم نمی توانند رقیبی جدی برای آن باشند. اما به غیر از دلایلی که به آن اشاره شد ویژگی های جذاب اینستاگرام نیز باعث شده است که به طور روز افزون تعداد کاربران آن در همه جای دنیا افزایش پیدا کند و صرفا بنا به دلایل فیلترینگ آن در ایران نیست. اما اطلاعات و آمار ارقام جالبی در ارتباط با اینستاگرام وجود دارد.

آمار و اطلاعات کلی در ارتباط با اینستاگرام

احتمالا می دانید که اینستاگرام در سال 2010 برای گوشی های آیفون کار خود را آغاز نمود و بلافاصله موفقیت چشمگیری نیز به دست آورد. اینستاگرام موفق شد در مدت یک ماه در حدود یک میلیون کاربر داشته باشد این در حالی بود که فیسبوک و توییتر نزدیک به دو سال طول کشید تا به این تعداد کاربر برسند و در حدود 10 سال پیش فیسبوک این شبکه اجتماعی را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری نمود و هم اکنون ارزش آن به 100 میلیارد دلار رسیده است و سیزدهمین سایت در دنیا محسوب می شود.

روزانه به طور متوسط 200 میلیون کاربر حداقل یکی از صفحه های تجاری در اینستاگرام  را بازدید می کنند و 80 درصد کاربران در بین صفحه هایی که فالو کرده اند حتما حداقل یک صفحه تجاری وجود دارد. از سوی دیگر تا کنون 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام شناسایی شده است.

اما تعداد کاربران ایرانی که در اینستاگرام صفحه ایجاد کرده اند در حدود 24 میلیون نفر اعلام شده است که از این نظر ایران هفتمین کشور دنیا محسوب می شود و در ردیف کشورهایی مانند بریتانیا و ژاپن قرار گرفته است.

از نظر جنسیتی نیز خانم ها سهم بیشتری از آقایان در بین کاربران اینستاگرام دارند که این برتری جنسیتی خانم ها تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به غیر از آمریکا وجود دارد. از نظر سطح تحصیلات نیز 37 درصد کاربران اینستاگرام را دانشجویان تشکیل می دهند و 33 درصد نیز تحصیلات دانشگاهی دارند.

تبلیغ کسب و کارهای ایرانی در اینستاگرام

تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد خلاصه ای است از آمار جامعه ای که در اینستاگرام حضور دارند و به عنوان یکی از فعالیت های روزانه زمان مناسبی برای بررسی آخرین پست های مربوط به اشخاصی که آنها را فالو می کنند اختصاص می دهند. بنابراین این شبکه اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی در تمام دنیا برای اطلاع رسانی، تبلیغات ایجاد تغییر در نحوه مصرف و میزان استفاده اقلام مختلف و به طور کلی هر نوع تغییری که تمایل به ایجاد آن را داریم دارد.

دقیقا همین وضعیت در کشور ما و در بین کاربران ایرانی نیز وجود دارد تعداد بالای کاربران ایرانی سهم بالای کاربران جوان و تحصیل کرده از کل کاربران در ایران و همینطور میزان زمانی که این تعداد کاربر ایرانی صرف پست های اینستاگرام می کنند فرصت بسیار مناسبی است برای صاحبان کسب و کار در کشور که با هزینه های پایینی اقدام به معرفی و عرضه محصولات و خدمات خود نمایند.

اما نکته ای که در اینجا مطرح می شود، کسب و کارهای ایرانی باید بتوانند محصولات و خدمات خود را به کاربران ایرانی معرفی نمایند و بنابراین تعداد فالوورهای ایرانی این کسب و کارها اهمیت زیادی پیدا می کند. در این زمینه سرویس دهنده هایی حضور دارند که می توانند کسب و کارهای ایرانی به منظور اطلاع رسانی و بازاریابی در اینستاگرام به صورت اثربخش یاری دهند. مهمترین ویژگی خدماتی که این سرویس دهنده ها ارایه می دهند در زمینه افزودن تعداد فالوور به صفحه ها می باشد. اما نکته مهم این است که فالوورها باید حتما واقعی و ایرانی باشند تا بتوان آنها را به عنوان مشتری بالقوه و یا بازار هدف درنظر گرفت. متاسفانه به دلیل افزایش تقاضا در این زمینه توسط کسب و کارهای مختلف در کشور برخی از سودجویانی هستند که از اعتماد دیگران سواستفاده می کنند و فالوورهای مناسبی را عرضه نمی کنند.

از این رو توصیه می شود که از سرزیس دهنده هایی در این زمینه خدمات گرفته شود که بتوانند واقعا فالوورهای واقعی که حتما ایرانی باشند به صفحه شما اضافه نمایند. مورد دیگر هم اینکه در بین سرویس دهنده هایی که خدمات با کیفیت ارایه می دهند نیز هستند مواردی که این فالوورها را با قیمت های گرانی عرضه می کنند و از این طریق سودجویی می نمایند. بنابراین انتظار می رود از صاحبان کسب و کار در این زمینه دقت عمل بالایی داشته باشند و علاوه بر اینکه کیفیت فالوورهایی را خریداری می نمایند با دقت مورد بررسی قرار دهند و در ارتباط قیمت خدمات پیشنهادی نیز با در دست قیمت های موجود، از بین سرویس دهنده هایی که خدمات با کیفیت ارایه می دهند، گزینه ای را که بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد، انتخاب نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا