بازرگانی

خرید هوا AC 18000 LG [تحویل فوری و بهترین قیمت] | گزینه های بانه

تعویض و نصب AC 18000 lg
معرفی و خرید گواهی aircon LG 18000 در بانه
معرفی و بررسی مشخصات و زیرساخت ها و همچنین بررسی قیمت خرید Irken LG 18000 در وب سایت بانه ، انتخاب شده از دسته پایین خوشبو کننده های ال جی. همانطور که می دانید شرکت بزرگ و شناخته شده ال جی از تخصص بالایی در تولید محصولات الکتریکی برخوردار است و بیشترین تولید این شرکت در گروه خط لوله قرار دارد. از یک طرف ، این شرکت می تواند تا 12 میلیون واحد در سال تولید کند.

وارد این منطقه خواهیم شد. LG AC 7000 در بانه نصب شده است. بیایید ببینیم ، بنابراین اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید می توانید با ما همراه شوید.
جالب است بدانید که aircon ال جی یکی از آنهاست. همچنین کولر الکلی یکی از بهترین کولرهای گازی در مقایسه با سایر رده های هم رده شناخته شده است ، اما از مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: مانند: AC 24000 LG

درباره گرافیک LG 18000 بیشتر بدانید!
“کولر سوخت” یکی از محبوب ترین محصولات مصرفی در خانه ها و مشاغل است که می تواند در مدل های مختلف یا در حالت خنک کننده یا گرمایش به فروش برسد. معمولاً دستگاه سرد E با مناطق داخلی و خارجی وجود دارد که هر دو کار و سبک خود را انجام می دهند.
مناطق داخلی و خارجی یخچال گاز را بررسی کنید
همانطور که قبلاً ذکر شد ، هر منطقه دارای دو منطقه و یک منطقه بیرونی است. تقریباً در خارج دستگاه ممکن است مسئول احتباس گاز باشد و محل نصب آن خارج از اتاق یا اتاق است. البته قسمت بیرونی کولر دارای بدنه استیل است و معمولاً در پایه قرار می گیرد که کاملاً به صفحه داخلی متصل است.
از طرف دیگر ، محتویات نماد در همان فضایی قرار می گیرند که شما قصد قرار دادن آن را دارید. در داخل می توانید شرایط خوبی را برای دستگاه تنظیم کنید یا در شرایط خاص آن را خاموش و روشن کنید.

طراحی و شکل ظاهری LG 18000 به صورت جداگانه
در نگاه اول ، طراحی و ظاهر منحصر به فرد این محصول کار بسیار متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد ، زیرا طراحی منحصر به فرد آن می تواند زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی را افزایش دهد. از طرف دیگر ، این محصول از اندازه و وزن بسیار خوبی برخوردار است ، پس از تهیه آن می توانید با خیال راحت آن را به محیط وارد کنید.
مصرف گاز کم ال جی مارک 18000
قیمت LG AC 18000 را بررسی کنید
خوشبختانه این محصول قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای در بانه دارد ، بنابراین اگر می خواهید از بانه خرید کنید می توانید خرید خود را در یک فروشگاه آنلاین معروف در بانه به نام بانه ادامه دهید. اگر در قیمت این مدل مشکلی دارید و همچنین اگر به نسخه کوچکتر از فضا نیاز دارید ، آن را برای شما آورده و AC 12000 LG را پیشنهاد می کنیم.
البته همچنین باید بگوییم که محصولات ما با سلامتی ، قیمت و کیفیت کامل به دست عزیزان ما می رسد ، بنابراین نگران تهیه و خرید آنها نباشید ، زیرا ما همیشه از مشتریان شما 24 ساعته پشتیبانی می کنیم.
مشخصات و قیمت خرید 18000 lg تفکیک
کمپرسور و تهویه مطبوع R410a اینورتر را در کولر گازی LG بررسی کنید
خوشبختانه AC 18000 LG در بانه مدرن ترین و کم مصرف ترین محصول است ، زیرا به طور کلی می توان مصرف انرژی را به 73٪ کاهش داد ، اما به چه روشی؟ سیستم اینورتر تا 60٪ و حالت اینورتر تا 13٪ می توانند مصرف برق را کاهش دهند و بنابراین این محصول دارای کلاس انرژی A +++ است.کمپرسور اینورتر چیست؟
در مدل های قبلی سیستم اینورتر هوا وجود نداشت و فرد را مجبور می کرد در صورت سرما یا دما هوا را خاموش کند و پس از مدتی دمای محیط به حالت عادی بازگشت ، دستگاه را دوباره راه اندازی کنید. اما از طرف دیگر ، در یک سری توربین های بادی جدید ، وضعیتی وجود دارد که برد اینورتر DC دمای محیط را تشخیص داده و سرعت موتور را کم یا زیاد می کند ، بنابراین نیازی به روشن و خاموش شدن آن نیست. دستگاه دیگر قابل استفاده نیست و فقط این متغیر می تواند 60٪ قدرت را کاهش دهد.
Refrigerant R410a چیست؟
مدلهای قدیمی هوا از گازهایی استفاده می کردند که تأثیر منفی بر محیط داشتند و می توانند به عنوان محصولی از لایه ازن مخرب در نظر گرفته شوند. خوشبختانه با استفاده از سوخت یخچال R410a به طور کامل حل شد.
کولر گازی با سیستم هوشمند LG 18000
سیستم هوشمند چیست؟
سیستم های هوشمند یا سیستم های هوشمند یکی از فناوری هایی است که می تواند تأثیر عمده ای در کاهش مصرف برق داشته باشد. از یک طرف ، دستگاه شما می تواند با استفاده از این سیستم مصرف برق را تا 13٪ کاهش دهد ، اما به چه روشی؟
توجه داشته باشید که این اسکنر هوشمند از نور ماوراlet بنفش برای تشخیص دمای افراد در آن محیط استفاده می کند و همچنین می تواند تعداد افراد را به طور دقیق تشخیص دهد. حال ، اگر شخص یا اشخاصی به وی اضافه یا از آن حذف شوند ، ممکن است دور موتور را کم یا زیاد کنند. بنابراین این محصول مصرف برق را کاهش می دهد.
کم مصرف و کم صدا!
یکی دیگر از مزایای بی نظیر این محصول تولید بی صدا و بی صدا است که می تواند به دستگاه آسیب برساند! کمپرسور صوتی کم مصرف LG 18000 به دلیل وجود کمپرسور اینورتر DC کاملاً ساکت است و شما می توانید به خوبی از این محصول استفاده کنید.
خلاصه LG Icon 18000 در بانه
همانطور که مشاهده می کنید ، به طور کلی ، ما این محصول را سفارش داده و بررسی کردیم. ما در بانه شرایطی را برای عزیزانم فراهم کرده ایم که کالاهای ایمن و با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند.
شرح تعمیر

شناسه محصول: 2001889298586
کشور سازنده: کره
تولید کننده: ال جی
کشورهای طرف قرارداد: کره
سال ساخت: 2018
تأمین کننده فروشگاه: فروشگاه بانه را انتخاب کنید

تجهیزات جانبی

کنترل از راه دور: بله
ذخیره کنید: بله
کولر گازی: کابلهای اتصال ، ریموت کنترل ، کنترل باتری ، دفترچه راهنمای 5 متری

توضیحات کلی

فناوری اینورتر: بله
رتبه بندی انرژی: A +++
گاز کاهش یافته: R410a
حجم: کم
نوع: جدا
نوع دما: متوسط

مهارت های او

ظرفیت خنک کننده (Btu / ساعت): 18000
ظرفیت گرمایش (Btu / ساعت) :: 18000

ابزارهای دیگر

سرعت فن: 2 سرعت
قابلیت اینورتر: بله
می توان تغییرات ایجاد کرد: بله
فیلم قابل شستشو: بله
فیلتر یونی ذخیره سازی دائمی: بله
نمایش دما: بله
برنامه: بله
باد چقدر: بله
بررسی خودکار: بله
تنظیم خودکار جریان هوا: بله
سرعت قابل تنظیم: بله
طول سیم: 5 متر

مقدار و اندازه گیری

ابعاد صفحه داخلی (میلی متر) (H / W / D): 320x1120x220
مشخصات صفحه بیرونی (میلی متر) (H / W / D): 535x695x250
وزن صفحه داخلی: 16 کیلوگرم

4.2
/
5
(
45

فوت کرد
)

منبع:
منبع در کولر گازی AC 18000 LG [تحویل فوری و بهترین قیمت] | گزینه های بانه

| banehentekhab.کام

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا