بازرگانیبرترین های کسب و کار

خرید ویپ و لوازم یدکی ویپ

سالهاست که سیستم‌های ویپ در بازار رواج پیدا کرده‌اند و به عقیده‌ی بسار از افراد جایگزین بسیار مناسبی برای سیگار می‌باشند. در این مقاله می‌خواهیم کلیه پیش نیازهای لازم راجع‌به ویپ سیستم ها و خرید ویپ را کاملاً به شما توضیح هیم تا بتوانید هنگام خرید وبپ ( خرید پاد سیستم ) تصمیم درست بگیرید.

باتری | شارژ

انتخاب و خرید بهترین ویپ اورجینال شامل مراحلی می‌شود که درادامه درمورد هر یک توضیح خواهیم داد :

  1. بدانید که از دستگاه چه می‌خواهید
  2. از فروشگاه‌های دارای اعتبار برای خرید ویپ اقدام نمایید تا قیمت ویپ مناسب را بدانید.
  3. انتخاب جویس ویپ مناسب برای سیستم ویپ خود
  4. انتخاب بهترین لوازم یدکی ( جانبی ) وی    پ برای سیستم خود
  5. آگاهی از شیوه استفاده از دستگاه ویپ

چنانچه میخواهید سیگار را ترک کنید، ویپ سیستم‌ها، جایگزینی بسیار مناسب برای سیگار می‌باشند؛ چرا که این محصولات میزان نیکوتین لازم برای بدن را فراهم کرده و در عین حال بسیار کم‌‌ضررتر از سیگارها هستند.

این که دستگاه ویپ کاملاً بی‌ضرر است، موضوعی غلط می‌باشد، تنها ماد غیر مفید در این دستگاه می‌باشد ،  افرا دحتی می‌توانند از جویس بدون نیکوتین نیز استفاده کنند تا کمترین ضرر ممکن را از این دستگاه بدست آورند.

باتری | شارژ

حدود 10 سالی است که دنیای ویپینگ در حال پیشرفت و توسع می‌باشد و سسب شده تا کاربرد بسیار بالایی در میان دستگاه‌های تولید دود و بخار داشته و مورد استفاده بسیاری از علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. الیبته‌های شرکت‌های تولید دستگاه ویپ و پاد سیستم، همچنان محصولاتی تولید می‌کنند که دارای حجم دود زیادی می‌باشند و این تولیدات طرفداران زیادی برای خود دارد. ولی هدف اصلی این مجموعه‌ها تولید سیستم‌هایی با کارایی بالا و در عین حال مقرون به صرفه می‌باشد.

از دستگاه ویپ چه می‌خواهید

پیش از خرید ویپ مشخص کنید که هدف اصلی شما از استفاده از سیستم ویپ   چیست؟ تداعی چه احساسی برایتان جذاب است ؟ بسیاری از افراد بر این عقیده‌اند که هدفشان از ویپینگ تداعی احساس سیگار کشیدن است. ولی افرادی هستند که فقط بخاطر حج دود بالای این دستگاه‌ها از ویپ استفاده می‌کنند.

نیکوتین کمتر مد نظر شما است یا حجم دود ویپ بالا ؟

هنگامی که توانستید به این سؤالات پاسخ مشخص دهید می‌توانید نسبت به خرید ویپ اقدام نمایید.

خرید ویپ با قیمت ویپ مناسب از فروشگاه‌های معتبر

در قسمت قبل مشخص کردید که هدفتان از خرید ویپ چیست، اکنون پیش از آن که طعم جویس دلخواه خود را برای دستگاه ویپ خود انتخاب کنید ، باید دستگاهی با کیفیت بالا و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

اگر می‌خواهید سیگار را ترک کنید و از طرفی در روز زیلد از سیگار استفاده می‌کنید، باید به سراغ دستگاه ویپ دو کاره و یاد سیستم‌هاه بروید. این نوع از محصولات ابعاد، کامدهی و حس مشابه سیگار را دارند تا یک تجربه بسیار نزدیک به سیگار را حس نمایید و دیگر سمت دخانیات دیگر نروید.

باتری | شارژ

ولی اگر می‌خواهید صرفاً برای تفریح این کار را انجام دهید، می‌توانید از ویپ‌های معمولی برای این کار استفاده کنید. سیستم‌های ویپ معمولی حجم دود ویپ زیاد ( ۳ الی ۴ برابر قلیان ) را دارا می‌باشند و اکثراً جهت یک شو ( نمایش ) مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی بعضی از مصرف‌کنندگان ویپ، از این نوع از ویپ‌ها استفاده کرده و رضایت هم دارند. کلیه این موارد به سلیقه فرد وابسته می‌باشد و در اولویت قرار دارد.

انتخاب جویس ویپ مناسب

بعد از انتخاب دستگاه ویپ دلخواه خود ، باید جویش ویپ خود را از فروشگاه خریداری کنید. چرا که سیستم ویپ خالی از جویس قاعدتاً بدون کاربرد است. بدین صورت که تمام بخار تولید شده از دستگاه ویپ حاصل از جویس ویپ می‌باشد.

جویس از نظر طعم و مقدار نیکوتین دارای أنواع مختلف می‌باشند. ولی بطور کلی می‌توانیم این محصولات را به دو دسته تقسیم کنیم: جویس های دسری ، جویس های تنباکویی و جویس های میوه ای  که افراد می‌توانند با توجه به میل و سلیقه خود این محصولات را برگزینند.

خرید لوازم جانبی ویپ

یکی از عمده‌ترین مسائل برای مصرف کنندگان ویپ، خرید لوازم یدکی ویپ می‌باشد. چنانچه دستگاهی با کیفیت بالا و دارای برند اورجینال را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، لوازم یدکی ویپ را نیز می‌توانید از همین فروشگاه‌ها خریداری کنید ، در غیر این صورت دستگاه ویپ شما پس از مدتی کارایی خود را از دست خواهد داد.

ویپ ها دارای دو قطعه بسیار مهم می‌باشند، باتری و کویل. کویل سیم پیجی می‌باشد که جویس ویپ را تبخیر نموده و باتری به دستگاه جریان برق را برای دستگاه تامین می‌کند. باتری ویپ، باتری های ساده ی قابل شارژ است که می‌توان به راحتی از بازار خریداری نمود، البته بعضی از دستگاه‌ها هستند که دارای باتری داخلی هستند.

توجه داشته باشید که کویل دستگاه‌های ویپ با یکدیگر تفاوت دارند و باید حواستان باشد که کویل دستگاه‌های دیگر را خریداری نکنید.

مطالعه دستور مصرف

شرکت‌های تولید کننده ویپ معمولاً در داخل جعبه ویپ یک دفترچه راهنمای ویپ را دارا می‌باشند، حتما پیش از مصرف ویپ، محتویات این دفترچه را بخوانید تا مشکلی برایتان رخ ندهد و از ویپینگ خود نهایت لذت را ببرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا