برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی برای تولید کنندگان پیاز50:

مواد شیمیایی چیست؟

این روز ها در هر زمینه کار که باشید،در هر دسته ای به یقین با مواد شیمیایی سروکار داشته اید،یکی از مشکلاتی که این روزها برای تهیه ماذه شیمیایی وجود دارد پیدا کردن  مواد شیمیایی با کیفیت و با قیمت مناسب است،اگر تولید کنند باشید در صنایع مختلف(غذایی،داروی، ارایشی بهداشتی، ازمایشگاهی ..)قطعا متوجه حرف ما هستید،که یکی از دغدغدهای این گروه ها تهیه و تامین مواد شیمیایی با کیفیت و قیمت رقابتی می باشد،در همین راستا ما سعی نموده ایم دسته ای تخصیص و مناسب فروشندگان مواد شیمیایی ایجا کنیم که تا خریدارها و فروشندگان مواد شیمیایی بدون واسطه بتوانند محصولات ایرانی و خارجی خود را با انتشار اگهی به سادگی به فروش برسانند.

افزایش | ایران

بخش مواد شیمیایی سایت پیاز50:

ما برای کمک به تولید کنندگان و خریدارن عزیز مواد شیمیایی دسته اختصاصی اگهی در رسته مواد شیمیایی ایجاد کردایم که با مراجعه به منو سایت به انتخاب این دسته کلیه اگهی مواد شیمیایی را ببنید.امروز تامین مواد اولیه شیمیایی خود دچار مشکلات زیادی می باشد فروشندگان می تواند اگهی مواد شیمیایی خود را قرار داده و خریداران می توانند اگهی مواد شیمیایی متناسب را پیدا کرده و بدون واسطه به خرید و فروش بپردازند.

چرا بخش مواد شیمیایی پیاز50:

در سایت پیاز 50 به چندین نکته در زمین تبلغ و اگهی های مختلف توجه گردیده،سایت های بسیاری در زمینه تبلغ و اگهی فعال بود،این سایت ها معمولان دارای منو ها  و گزینه های زیادی و هزینه هنگفتی می باشند،ما در همین راستا جهت کاهش پیچیدگی و کاهش قیمت(در حالا حاضر کلیه خدمات ما رایگان می باشد) محیطی بسیار ساده  و با سرعت بالا و بازدید خوب محیا کردایم تا وارد کنندگان و تولید کنندگان مواد شیمیایی به راحتی بتواند مواد شیمیایی خود را به تولید کنندگان و خریداران عزیز معرفی کنند.

ایا هر مواد شیمیایی امکان اگهی شدن می باشد:

جواب به این سوال ساده و مشخص است سایت اگهی پیاز50 فقط در زمینه مواد شیمیایی مجاز و در چارچوب قوانین کشور فعالیت داشت،و تنها امکان اگهی مواد شیمیایی جهت خرید  و فروش را می باشد که خلاف قوانین کشور نباشد،سایت ما بصورت بدون واسطه بود و فقط کانال ارتباطی بین خریدار و فروشنده مواد شیمیایی می باشد.

مدت اعتبار اگهی مواد شیمیایی در سایت شما چه مدت زمانی است:

ما در سایت اگهی برای فروش مواد شیمیایی و خرید این مواد اگهی ها را بدون تاریخ انقضا در نظر گرفته ایم اما معمولا در صورت عدم مراجعه به سایت ممکن است بعد از 6 ماه حذف گرید.و این حذف شدن سیستمی بوده جهت افزایش سرعت و کیفیت بهتر سایت اما شما می توانید با استفاده از گزینه تمدید قبل از 6 ما از حذف اگهی جلوگیری نمایید.

ایا امکان درج اگهی تکرار مواد شیمیایی می باشد:

خیر،جهت افزایش کیفیت اگهی ها شما می توانید برای هر مواد به صورت مستقل اگهی رایگان درج نمایید و ما برای حل این مشکل گزینه نردبان رایگان را قرار داده ایم که شما می توانید هر 24ساعت یکبار به صورت رایگان از گزینه نردبان استفاده نمایید.در صورت مشاهد اگهی تکرار اگهی از سایت حذف خواهد شد.

ایا انتشار اگهی مواد شیمیایی در سایت پیاز50 کیفت کالا را تضمین می کند:

در زمینه کیفیت مواد شیمیایی اگهی شده سایت پیاز50 هیچ مسولیتی را بر عهده ندارد و ما تنها یک بلبورد جهت معرفی و نمایش محصولات و مواد شیمیایی می باشیم، و خریدار و فروشنده به صورت مستقیم به هم معرفی می شوند و ما هیچ گونه مسولیتی در زمینه هزینه پرداختی و کیفیت کالا را نداریم،پس خریدار مواد شیمیایی خود باید مراقب باشد و از فروشند اسناد مواد شیمیایی و یا ارسال نمونه را درخواست نماید و پرداخت و شیوع پرداخت بین خودشان مشخص گردد.

چگونه بفهمیم مواد شیمیایی در اگهی اصل تست:

در زمینه مواد شیمیایی معمولان هنگام خرید مجوز های لازم را از فروشنده بخواهید و چک نمایید که مجوز مصرف در صورت خوراکی بودن(دقت شود مجوز مصرف معمولان در زمینه خوراکی و ارایشی و بهداشتی خواسته می شود)و همچنین برگه انالیز منطب بر مواد شیمیایی و شما می توانید از فروشنده مواد شیمیایی درخواست نمونه کرده و ان را مورد ازمایش قرار دهید که ایا منطب بر انالیز ارسال می باشد یا نه،این ها چند این نکته در زمینه مواد شیمیایی می باشد و در اخر بهتر است جهت خرید این مواد با متخصص مجرب در تماس باشد.

دسته بندی مواد شیمیایی در سایت پیاز50:

ما برای راحتی کلی در زمینه اگهی در سایت بر ان شده ایم تا جای ممکن از دسته بندی ریز استفاده نگردد و دسته بندی به صورت کلی و با سرچ اسان باشد.در صورت نیاز ما با توجه به شرایط اگهی و دسته های پر کاربرد به دسته بندی ها کوچکتر تبدیل خواهیم کردم،اما در حالا حاضر بر اساس سیاست کلی سایت سیاست بر سادگی و اسانی و ارتباط اسنا کاربر با پلتفرم پیاز 50 می باشد.

طریقه ارسال اگهی مواد شیمیایی:

شما به راحتی پس از تایید شماره موبایل خود به راحتی می توانید اگهی فروش مواد شیمیایی خود را ارسال نمایید،علاوه بر عنوان در صورت نیاز می توانید مکان دقیق فروش دفتر خود رانیز در اگهی مشخص نمایید و راه ارتباطی مناسب را انتخاب فرمایید.ارتباط تماسی ارتباط از طریق چت سایت یا از هر دو طریق مقدور می باشد.

از چه عکس های می شود  استفاده نمود:

در سایت اگهی ما در همه دسته ها چه اگهی خرید و فروش مواد شیمیایی و چه اگهی دسته ها دیگر بهتر است که از عکس اصلی استفاده شود و فرمت عکس هاjpg یا jpegباشد.در صورت استفده از عکس غیر اصل بهتر است حقوق کپی رایت رعایت شود و عکس های ارسالی در اگهی تحت قوانین کشور و خلاف قوانین نباشد و حداکثر 4 عکس قابلیت انتشار دارد.

در صورت بروز مشکل انتشار اگهی چه کار باید کرد:

ما در سایت در قسمت تماس با ما فرمی جهت ارتباط راحت تر امده کرده ایم که شما می توانید از ان طریق با ما در تماس باشید و کمتر از 24  ساعت به سوال شما پاسخ گو خواهیم بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا