خرید کم ، فروش بالا: اخلاق برای مرد میانه

[ad_1]

فروش

رقابت نوسان در حواله ها باعث شد تا کالاهای افسانه ای پول خود را به بازار عرضه کنند. اما فلسفه “خرید با قیمت پایین ، فروش زیاد” ، معروف به آربیتراژ جستجو ، برخی را در بازاریابی موتور جستجو یا SEM ، جامعه ای قرار داده است که اخلاق این کارگزاری جدید را زیر سوال می برد.

اصطلاحی که بیشتر برای صنعت مالی محصور است ، داوری به معنای خرید کالایی از یک منبع و فروش مجدد آن برای سود برای دیگری است.

شما نگاه آمریکایی دارید ، درست است؟ شاید نه. از آنجا که داوری با “شباهت” محصول فروش تعیین می شود ، اخلاق داوری تحقیق خاکستری می شود.

داوری جستجو زمانی اتفاق می افتد که یک خریدار کلمه کلیدی را از موتور جستجو خریداری کرده و تبلیغاتی را که از آن کلمه کلیدی استفاده می شود به صفحه فرود دیگری پر شده با تبلیغات بیشتری که پیوند را به وب سایت دیگری منتقل می کند ، پیوند دهد. این وب سایت بعدی ممکن است – یا نه – برای تحقیق اولیه پژوهشگر قابل اجرا باشد زیرا تبلیغات ثانویه دقیقاً حاوی کلمه کلیدی اصلی نیست. آنها معمولاً از همان کلاس یا علاقه مشابهی برخوردارند ، اما دقیقاً همان اصطلاحات نیستند. در اینجا “شباهت” به یک عامل تبدیل می شود.

میزبان یا “ناشر” سایت پر آگهی از کلیک دوم مصرف کننده سود می برد. تبلیغ کننده این ناشر را به عنوان “پیروان” مشاهده می کند و بر اساس آن تبدیل ها ، آنها را می پردازد.

این یک جایگزین مفید برای تبلیغ کنندگانی است که دامنه کالاهای بسیار متنوعی دارند ، خصوصاً وقتی مصرف کننده با استفاده از کلمات کلیدی یک متخصص جستجو کند. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های اداری زیادی برای جمع آوری مبهم ترین جستجوها در یک برنامه وابسته مانند داوری تحقیقات می شود. این شرکت هنوز در حال برقراری ارتباط با مصرف کننده بالقوه خود است و ناشر ، نه این شرکت ، وقت خود را صرف خرید و فروش کلمات کلیدی و مدیریت سایت میزبان می کند.

صرف نظر از این واقعیت که این صفحات فرود اغلب دارای محتوای کمی یا کم هستند ، داوری در جستجوها در نهایت ثابت می شود که یک طرفه است. این یک سود کوتاه مدت برای ناشران است ، اما برای برندهایی که آنها نمایندگی می کنند ضرر طولانی مدت است.

مصرف کنندگان بارها و بارها ثابت کرده اند که هنگامی که تلاش زیادی برای دستیابی به محصول بخصوص آنلاین انجام می دهد ، پشتیبان شرکت خود را می گردانند. پنجره کوچک برای پذیرش منفی مصرف کننده از داوری بدون شک بسته خواهد شد.

داوری تحقیقات خلاقانه است اما لزوماً اخلاقی نیست و شرکت هایی که به دنبال راه هایی برای رقابت در بازار با کلمات کلیدی مطلوب هستند نتیجه نهایی را دوست ندارند. در صورت از بین رفتن مصرف کنندگان ، مصرف کنندگان از جستجوی اینترنت دور خواهند ماند – برای صرفه جویی در وقت و هزینه.

هرگونه فعالیت بازاریابی موثر امروز مطمئناً شامل یک حضور استراتژیک در اینترنت است. مهمتر از همیشه قبل از این است که شرکت ها دقیقاً بدانند که شریک SEM در خطوط اخلاقی بازار تحقیقات امروز ، از جمله آربیتراژ ، ایستاده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا