خرید گودال آتش نشانی سفارشی در مقابل فروشگاه

[ad_1]

آیا باید یک گودال مخصوص آتش نشانی انتخاب کنید یا یک مدل از فروشگاه خریداری کنید؟ هیچ یک از این دو روش نیاز به هزینه ندارد ، اما بهترین راه برای گسترش استفاده از حیاط خانه شما کدام است؟

یک گودال آتش نشانی ، یا نسخه بلندتر آن ، میز آتش نشانی ، یک ویژگی به حیاط شما اضافه می کند که می تواند یک شب خنک را گرم کند. با گذشت سال ، گودال می تواند محلی برای گردهمایی خانواده و دوستان در پاییز و زمستان باشد. در آب و هوای خوب ، می تواند کانون کباب های گل ختمی و گیاهان weenie باشد. با قرار دادن صحیح آن در حیاط ، یک گودال آتش نشانی راهی ایمن برای ایجاد آتش سوزی در حیاط شما فراهم می کند و حتی می تواند به شما کمک کند تا از پیرایش های اضافی درختان که در پشت دارایی شما جمع می شوند خلاص شوید.

اصول گودال آتش را در نظر بگیرید

چاله های فروشگاهی و سفارشی ساخته شده بر روی یک سطح مقاوم در برابر آتش مانند شن ، بتن ، آجر ، تخته سنگ یا کامپوزیت قرار دارند. از آنجایی که عنگرها می توانند به بیرون پرواز کنند ، قرار دادن آنها روی یک عرشه چوبی توصیه نمی شود. کدهای آتش نشانی محلی متفاوت هستند ، اما چاله ها باید حداقل 10 فوت از خانه یا هر سازه قابل اشتعال تنظیم شوند. ابتدا با شهر خود مشورت کنید – ممکن است به مجوز احتیاج داشته باشید ، در حالی که بعضی از جوامع به هیچ وجه اجازه آتش سوزی ندارند.

گودال های آتش نشانی می توانند توسط سوخت های چوب ، گاز یا ژل تأمین شوند. بعضی از چاله ها حتی دارای سوئیچ از راه دور هستند تا شعله ای فوری تولید کنند. آتش چوب بیشترین گرما را به همراه صدای ترقه و دود طبیعی ایجاد می کند.

فروشگاه خریداری شده یا سفارشی ساخته شده است؟

برای یک حریق سریع ، می توانید بصورت آنلاین سفارش دهید یا یکی را در فروشگاه بزرگ جعبه محلی خود تحویل بگیرید. برای قیمت هایی که کمتر از 100 دلار شروع می شوند ، شما می توانید یک واحد بسیار جذاب را در بسیاری از سبک ها تهیه کنید که اغلب شامل یک صفحه نمایش برای کمک به کنترل شعله های آتش است. شما می توانید گودال را روی تکه ای از سنگ ریزه قرار دهید و فضای آنی ایجاد کنید. اگر ظاهر گودال های فروشگاهی را دوست دارید ، بیش از حد شلوغ هستید که نمی توانید زمین خود را برای یک واحد داخلی آماده کنید یا به یکی از قابل حمل نیاز دارید ، انتخاب شما روشن است.

یک گودال سفارشی همه چیز را از فروشگاه ارائه می دهد ، به علاوه خیلی بیشتر. برای مبتدیان ، ساختن یکی برای خانه شما هزینه ای بیش از آنچه می خواهید خریداری نکنید. پس از قرار دادن منطقه ای که گودال در آن قرار می گیرد ، شما یک سنگر را حفر می کنید و آن را با شن و سیمان به عنوان پایه پر می کنید. سپس آجرها یا بلوکهای چاله را بالای پایه قرار می دهید تا کناره ها تشکیل شود. بعد از پوشاندن طرفین با یک لایه نازک از سیمان اتصال دهنده سطح ، شما یک لایه سنگ قبر آجر نسوز در بالای آن اضافه می کنید تا یک ظاهر کامل ، همراه با یک صفحه نمایش داشته باشید.

طراحی Hardscaping برای حیاط شما

برای بسیاری از صاحبان خانه ها ، یک گودال آتش نشانی که به صورت سفارشی ساخته شده است ، فرصتی برای ایجاد یک منظره سخت زیبا در حیاط برای تکمیل عرشه ، باغ ها ، دیوارهای نگهدارنده و سایر ویژگی ها فراهم می کند. ممکن است آن را احاطه کنید تا گودال را با کمی پاسیوی گرد که می تواند شامل صندلی های سنگی داخلی باشد و از مصالحی که در جای دیگر حیاط برای ظاهری یکپارچه وجود دارد ، احاطه کنید.

هرچه پروژه حریق شما گسترده تر شود ، احتمال اینکه بخواهید آن را به دست یک پیمانکار حرفه ای بسپارید ، بیشتر می شود. وقتی می خواهید گودال سفارشی به حیاط خود اضافه کنید ، طراحی و ساخت آن را به طراحان باتجربه با تجربه بسپارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا