خطوط خشک و لیدرهای بلند – قسمت 2 – ماهی قزل آلا رنگین کمان در آب های کم عمق

[ad_1]

من ترجیح می دهم روش ماهیگیری پرواز در اواخر تابستان / اوایل پاییز با یک خط خشک و یک کاپیتان بلند در آبهای کم عمق کم عمق با استفاده از “کوچک” ساخته می شودمیگو هیالیلا

شروع هوای سرد باعث می شود ماهی در گذر تنگه قبل از زمستان شروع شود. میگوهای هیاللا در قسمتهای زیرین مارل و در کنار تخت های چمن کم عمق فراوان است. در بسیاری از دریاچه های Kamloops شما ماهی های شنا در آب های کم عمق مانند دو پا از آب را پیدا خواهید کرد ، که به “شکار بینایی” می افزاید تا این تجربه را شدت بخشد. یک جفت خوب عینک پولاروئید نیز مفید است!

من نمی دانم چرا رهبر بلند مدت تفاوت ایجاد می کند ، اما چنین می کند. ما رهبران خود را به کربن فلورسنت 20 تا 24 وصل می کنیم. ماهی ، گاهی در مدارس ، گاهی به تنهایی ، مسیر خود را در انتها می گذرانیم و میگوها را صدها در صدم می گذاریم.

بازیابی شاید مهمترین باشد. بدون استفاده از نشانگر اعتصاب ، کافی است آن را در کنار علفهای هرز (یا اگر ماهی آنها را دید) ماهی بکشید و بگذارید میگو تا پایین حل شود. خط را به آرامی محکم کنید تا صاف باشد. با صبر تعلیق chironimid ، به آرامی میگو را بازیابی کنید. بگذارید او گاهی حل و فصل شود و بهبودی خود را ادامه دهد. تغییر سرعت از Slow به Short ، Light ، 2 اینچ. اگر از علفهای هرز خلاص شوید ، برای جلوگیری از تعلیق ، باید سرعت خود را مطابق با آن تنظیم کنید ، زیرا مگس ها به حدی کوچک هستند که تا زمانی که مگس را در حرکت نگه دارید ، به خوبی روی علفهای هرز حرکت می کنند.

میگو Hailila یک ماده مغذی اساسی در قزل آلای رنگین کمان به ویژه در پاییز است زیرا در مارن یا تخت های گیاهی شکوفا می شود. چند بار دوست من k ماهیگیری. من در واقع ماهی هایی را دیدم که به طور غیر ارادی خودکشی می شوند ، زیرا آنها دنبال یک رگ میگو در مارن بودند. اتفاقی که برایشان رخ می دهد این است که آنها میگو را در هنگام عقب نشینی به مارن تعقیب می کنند و سرانجام سرشان را در مارن گیر می دهند. اگر مارل بخشی از بشقاب آبشش را پشت سر بگذارد ، ماهی مانند قلاب خاردار گیر کرده و نمی تواند عقب نشینی کند. سپس آنها تا حد مرگ خفه می شوند. دیدن آن یک اتفاق نادر است.

در زیر لیستی از دریاچه ها وجود دارد که دوست دارم ماهی هایی با میگو Hailila را در مارن های کم عمق در کاملوپس ببینم. این دریاچه ها همه دارای ته چین سفید (به استثنای Blaker)

پیتر هوپ – آپارتمانهای بزرگ مارول در سراسر دریاچه

دریاچه روشه – جزایر انتهای جنوبی و جنوب شرقی

دریاچه سیاه – در نزدیکی دریاچه روشه – ساختار فوق العاده ای در اطراف دریاچه

اگر جاده خیس یا گل آلود باشد دریاچه هاسلی – در نزدیکی روشه – به SUV احتیاج دارد. باریک در وسط دریاچه در کنار صخره ها نیز به دلیل سوراخ های نرم و باشکوه خود در ژوئن و جولای مشهور است.

Lake Blaker – در نزدیکی دریاچه روشه

Community Lake – آپارتمان های بزرگ در کنار ساحل و اطراف جزایر

… و خیلی بیشتر.

گاهی اوقات ، هنگامی که از خانه دیگ بخار آپارتمانهای بزرگ مانند: دریاچه پیتر هوپ ، دریاچه روشه و حتی جامعه دریاچه، این احتمال وجود دارد که شما آنچه را که من در مورد صحبت می کنم مشاهده کنید. من و دوست من KJ طی دو سال گذشته چند تا 5 کیلو ماهی مرده ، دم و سر دفن شده پیدا کرده ایم. عجیب است که به آن نگاه کنیم.

برای یک نبرد دیوانه وار آماده باشید ، به خصوص وقتی ماهی بیش از 20 اینچ و در آبهای کم عمق باشد. عدم عمق فاصله عمودی را از ماهی دور می کند ، بنابراین دویدن به صورت افقی و اغلب در دایره های مختلف در اطراف قایق انجام می شود. حساب شخصی من 6 بار قبل از بارگیری ماهی ، یک حلقه کامل بکشید.

میگو Hailila دارای طیف کاملی از رنگهای طبیعی در درجات مختلف سایه های طبیعی است. بژ روشن تا قهوه ای ، سبز روشن تا زیتون سبز تیره یا حتی میگوهای طرح دار خاکستری یا نارنجی را امتحان کنید. تاخیر انداختن جک شاو(پرواز افسانه ای شکارچی و پرواز شکارچی) میگو درخشان را گره زد و از آن با موفقیت بسیار خوبی استفاده کرد. سبک او به وضوح در کتاب جدید توسط دوست قدیمی خود رالف شاو با عنوان نشان داده شده بود شرکت او سرگرم کننده است. (به زیر مراجعه کنید)

قلاب Tiemco scud-2487 ، Mustad-3906B # 12 ، # 14 و # 16 قلاب به نظر می رسد برای من بهتر کار کند. مواد بدن معمولاً دوبله طبیعی یا مصنوعی یا پرهای شترمرغ است. بعضی اوقات ، من یک سر کوچک از دانه های شیشه ای را به اندازه شماره 12 قرار می دهم اما بندرت برای آنها باز می گردم … من معمولاً فقط مواد کوتاه را در بالای قلاب برش می دهم و درخشش خاصی را اعمال می کنم. دنده نرم (شفاف ، قرمز ، طلایی یا نقره ای) قابل قبول است اما لازم نیست.

نکته دیگر … قزل آلای رنگین کمان در طول روز در این آب های کم عمق و علفهای هرز قایقرانی می کند اما به نظر می رسد در شرایط کم نور (ابری) یا هنگامی که خورشید در موقعیت کم است فعال باشد … دو ساعت قبل از غروب آفتاب یا ظرف دو ساعت بعد از طلوع آفتاب خورشید.

صبر و حوصله زیادی را می طلبد ، حتی برای شکارچیان با تجربه برای تسلط بر این تکنیک ، اما وقتی این کار را انجام دهید ، جایزه خوبی کسب خواهید کرد و برای همیشه ضربه خواهید دید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا