بازرگانیبرترین های کسب و کار

خواص قهوه خام (عفونت زدا و کاهش وزن)

ما وقتی در مورد مصرف و استفاده از قهوه خام صحبت می کنیم باید به طور قطع مزایایی برای ما به همراه داشته باشد که طعم ساده و کم مزه قهوه خام را به طعم دلچسب قهوه رست شده ترجیح بدهیم!!

قهوه نیز مانند بسیاری از مواد غذایی که سرخ و پخته می شوند دارای مزایای سلامتی بیشتری می باشد، همه ما با کلمه کافئین در قهوه آشنا هستیم. قهوه خام دارای میزان بسیار بالایی از کافئین می باشد که در مواردی تا حتی این میزان به 3 برابر می رسد.

کافئین را نیز که همه با یک نام یک ماده سر حال کننده و انرژی آور می شناسیم که البته فراموش نکنیم میزان استفاده بیش از حد نیز از آن می تواند خطرات و معایب احتمالی برای شما به همراه داشته باشد.

مورد دوم کلروژنیک اسید موجود در دانه های قهوه سبز می باشد که البته این موضوع این مورد نشان دهنده این موضوع نیست که قهوه رست شده و آسیاب شده این اسید را دارا نمی باشد، بلکه میزان آن بسیار کاهش پیدا می کند.

این اسید به خودی خود باعث می شود که موارد مختلفی در بدن کاهش پیدا کند که مهمترین آنها میزان فشار خون و وزن افراد می باشد و در واقع با مصرف آن به لاغری شما بسیار کمک می شود.

از جمله تاثیرات و فواید این اسید می توان به: کاهش قند خون، افزایش قدرت حافظه، بهبود عملکرد هورمون ها، کاهش جذب چربی و کربوهیدرات توسط بدن، کاهش سطح کلسترول بد خون و نیز تنظیم تری گلیسیرید اشاره کرد.

افزایش | ایران

مرکز خرید و قیمت قهوه خام

همانطور که فکر می کنید به طور قطع وقتی شما به دنبال خرید یک چیز خام و غیر فرآوری شده می روید طبیعتا انتظار دارید که قیمت آن ارزان تر باشد اما در بعضی مواقع این اتفاق نمی افتد دلیل این موضوع چیست؟

گاهی به فروشنده عمده و یک کانال پخش اصلی مراجعه می کنید و قیمت دانه قهوه خام را از آن جویا می شوید و می بینید که از پودر قهوه ای که شما مشاهده کرده بودید گران تر است!

این موضوع خیلی نباید برای شما تعجب آور باشد زیرا در قیمت و خرید قهوه خام موارد مختلفی تاثیر گذار است، اینکه شما از بین 3 نوع قهوه عربیکا، روبوستا و لیبریکا کدام یک را انتخاب کنید؟ یا اینکه تاریخ رست و تولید پودر قهوه شما برای چه زمانی بوده است؟ زیرا تازگی قهوه یکی از ملاک های مهم در فروش و قیمت قهوه می باشد.

مورد بعدی که در این قیمت گذاری تاثیر گذار است منطقه کشت دانه های قهوه شما می باشد که می تواند تاثیر چشم گیری در این موضوع داشته باشد و قیمت قهوه کشورهای مختلف و حتی مناطق این کشورها با هم متفاوت است و در قیمت گذاری تاثیر گذار است.

موردی که بسیار تاکید می کنیم این است که برای خرید مخصوصا به صورت آنلاین و اینترنتی سعی کنید یک گزینه مطمئن را انتخاب کنید زیرا به راحتی مراکزی هستند که گاها قهوه ها را با نام ها و کشورهای سازنده جعلی به فروش می رسانند.

ما در بابا گردش بزرگترین مرکز پخش قهوه به صورت اینترنتی در ایران هدفمان را در رضایت و ماندگاری مشتری قرار داده ایم.

قهوه خام چه خاصیتی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که طبع و مصلح قهوه چیست ؟ طبع قهوه خام، سرد و خشک بوده و مصلح آن زنجبیل، گلاب و نبات است. اصلی ترین مواد موجود در قهوه، کافئین و اسید کلروژنیک هستند که اثرات درمانی منحصر به فردی برای سلامت بدن دارند. کافئین موجود در قهوه، سبب ایجاد حس شادابی و انرژی در فرد می شود. اسید کلروژنیک موجود در قهوه خام، عملکرد هورمون ها را بهبود می بخشد.

در تحقیقات زیادی تاثیر قهوه بر تری گلیسیرید مورد بررسی قرار گرفته است. قهوه، جذب چربی و کربوهیدرات توسط بدن را کاهش می دهد و با کاهش سطح کلسترول بد و تنظیم تری گلیسیرید بر سلامتی بدن تاثیر می گذارد. به طور کلی از مهم ترین خواص قهوه خام می توان به کاهش فشار خون، ایجاد لاغری و کاهش وزن، کنترل قند خون، جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و عفونت های باکتریایی اشاره کرد.

خرید قهوه

افراد معمولا بسته به نیاز خود ترجیح می دهند که نوع خاصی از قهوه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. برخی تمایل به خرید پودر قهوه و خرید دانه قهوه فله ای دارند. برخی دیگر، دانه قهوه روست شده را خریداری کرده و خودشان آن را آسیاب می کنند. بعضی از افراد نیز دانه قهوه خام را ترجیح می دهند که یا به همان صورت خام مورد استفاده قرار می دهند و یا پس از روست و آسیاب کردن، مصرف می کنند. فروشگاه اینترنتی قهوه گلوریزه، امکان خرید قهوه خام و انواع قهوه باکیفیت اعم از میکس قهوه و دانه قهوه را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. علاقه مندان می توانند با اطمینان خاطر، قهوه مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

قیمت قهوه خام عمده

نوع و جنس دانه قهوه، از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت قهوه و مخصوصا دانه خام قهوه هستند. همانطور که قبلا نیز ذکر شد عطر، طعم و کیفیت دانه قهوه بسته به منطقه کشت و همچنین نوع قهوه متفاوت است. این تفاوت کیفیت، عاملی است که بر قیمت محصول نیز تاثیر داشته و انواع قهوه، در بازه قیمتی متفاوتی عرضه می شوند. ما به شما اطمینان می دهیم که با خرید از فروشگاه اینترنتی قهوه گلوریزه، می توانید از محصولی باکیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوید.

خوردن چند دانه قهوه بی خطر است؟

احتمالاً حداکثر 20 تا 30 دانه قهوه برای خوردن بی خطر هستند. ممکن است فکر کنید این تقریباً معادل یک قاشق غذاخوری ترش است که حدود 4 اونس قهوه دم کرده تولید می کند. در حالی که این واقعیت دارد و ممکن است زیاد به نظر نرسد ، باید به خاطر داشته باشید که وقتی لوبیا کامل می خورید ، بیشتر کافئین و آنتی اکسیدان دریافت می کنید. همچنین فیبر و کالری دریافت می کنید.

افکار پایانی

اگر به حذف قهوه سبز علاقه دارید ، می توانید ابتدا عصاره قهوه سبز را امتحان کنید. جویدن دانه های اسپرسو مستقیم می تواند برای برخی کاملاً ناخوشایند باشد. تغییر مستقیم به دانه های قهوه سبز می تواند طعمی بسیار ناآشنا باشد که بخواهید به تلاش ادامه دهید. اگر قهوه سبز برای آنتی اکسیدان ها و مزایای کاهش وزن می خواهید ، می توانید به جای آن کپسول عصاره قهوه سبز را امتحان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا