خوب و بد برای تبلیغات متنی

[ad_1]

تبلیغات متناوب نوعی تبلیغات آنلاین است که معمولاً برای وب سایتهای مبتنی بر محتوا استفاده می شود. با تبلیغات متنی تبلیغات هدفمند بر اساس محتوای صفحه واقعی ظاهر می شوند.

اول سیستم تبلیغاتی متنی متن صفحه وب را برای عبارات کلمات کلیدی اسکن می کند. سپس سیستم بر اساس محتوا مشاهده شده توسط افراد تبلیغات خاص و هدفمند را نمایش می دهد.

اگر شخصی به یک صفحه منابع هنری نگاه کند تبلیغات در آن صفحات از طرف تأمین کنندگان هنر فروشندگان گرافیک موزه های هنری آنلاین و غیره خواهد بود.

تبلیغات متنی به شرح زیر است:

  • تبلیغات جداگانه ای را که در قسمت های خاصی از صفحه قرار داده شده است جدا کنید
  • تبلیغات متنی متن یا متن

تبلیغات پیوندهای حامی

به طور کلی این تبلیغات تبلیغات متنی با پیوند به وب سایت های مرتبط است. صاحب وب سایت می تواند سایت را در جایی که می خواهد تبلیغات متنی بگذارد در وب سایت خود انتخاب کند. تبلیغ شما در جعبه ای به نام پیوندهای حمایت شده ظاهر می شود. برای ایجاد آگهی متن نیاز به استفاده از خدمات موتور جستجو با پرداخت به ازای هر کلیک دارید. این قالب توسط Google AdWords و Adsense محبوب است.

تبلیغات درج شده

تبلیغات جاسازی شده به عنوان پیوند به عبارات متن در محتوای سایت ظاهر می شوند. هنگامی که ماوس روی این عبارت قرار دارد توضیحی کوتاه در جعبه نوک ابزار مشاهده می شود. اگر خواننده بخواهد اطلاعات بیشتری کسب کند می تواند به سادگی بر روی لینک کلیک کند.

مزایای تبلیغات متنی

  • فقط می توانید به افرادی که قبلاً در جستجوی آن یا اطلاعات مرتبط هستند دسترسی پیدا کنید
  • شما فقط در صورتی که کسی پیوند شما را کلیک کند پرداخت می کنید
  • چنین پیوندهایی مردم را آزار نمی دهد
  • اگر اطلاعاتی که ارائه می دهید خوب باشد کاربر راضی خواهد بود

مضرات تبلیغات متنی

  • این امر مردم را از مطالبی که می خواهند بخوانند دور می کند
  • اگر سایت تبلیغاتی در بین مطالب باشد ممکن است افراد ناراحت شوند
  • این تبلیغات چنان رایج شده اند که کاربران وب شروع به نادیده گرفتن آنها می کنند
  • تبلیغات رقبا ممکن است در کنار تبلیغات شما قرار بگیرد
  • به طور کلی کاربران جدی که به دنبال اطلاعات هستند روی تبلیغات کلیک نمی کنند

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا