خیابان بوگیس – وجهه دیگری از سنگاپور را تجربه کنید

خیابان بوگیس یکی از خوش رنگ ترین مناطق سنگاپور است. پس از یک ابتکار عمده دولت در دهه 1980 برای تمیز کردن تصویر زشت منطقه ، به یک منطقه خرید هیجان انگیز تبدیل شده است. در طول دهه 1950 ، این منطقه مملو از تجار و خرده فروشی های کوچک بود و این منطقه را به یکی از شلوغ ترین مناطق اقتصادی کشور تبدیل کرده است. طبق افسانه ها ، این منطقه به نام مردم بوگنز نامگذاری شده است که به عنوان دزدان دریایی خونخوار نامی برای خود به وجود آوردند.

تبدیل | سفر

تعدادی از مشاغل کوچک تأسیس شده است ، از جمله تعدادی بار در فضای باز. با این وجود ظاهراً این جمعیت از تراجنسیتی ها برای جذب گردشگران غربی دیده شده است. تجارت در اینجا در Bugis رونق یافت و به سرعت در دهه 1960 و 1970 به محبوب ترین جاذبه توریستی سنگاپور تبدیل شد و نمایش شبانه زنان ترانس سکسوال با لباس روشن برای جذب جمعیت عظیم.

آنچه امروز در خیابان Bugis باقی مانده تجربه فوق العاده خرید خیابانی است ، کنترل های دقیق دولت عملاً مشاغل سایه بان را از بین برده است. خیابان اصلی Bugis در حال حاضر یک جاده سنگ فرش زیبایی با سنگ فرش بین ساختمانهای Bugis Junction است. همچنین در این منطقه میدان بوگیس وجود دارد که یک میدان مرکزی زیبا و آسفالته شده است ، دارای یک چشمه آب رقصان و بسیاری از مراکز خرید و رستوران های اطراف آن است.

خیابان جدید Bugis که در مرز خیابان Bugis قابل مشاهده است ، یک خیابان خرید تازه تاسیس است که قبلاً در خیابان Bugis Old ساخته شده است. این خیابان تعدادی کوچه باریک را شامل می شود که با دکه های فروش “پاسار ملام” یا کالاهای بازار شب پوشانده شده است. این در واقع تنها منطقه سنگاپور است که گردشگران می توانند یک سفر خرید به سبک بازار را امتحان کنند و چانه زنی در اینجا معمول است و تعدادی کالای خاص مانند لباس های سنتی ، سوغاتی ها و غذاهای مخصوص آشپزی را می توان پیدا کرد.

برای بازدیدکنندگانی که به دنبال آپارتمان سرویس شده در سنگاپور، یک گزینه اقامتی راحت Somerset Bencoolen است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا