دانشگاه النجا Al الاقصی – بررسی

دانشگاه Maximum Success یک سایت عضویت است که برای ایجاد هرگونه کسب و کار آنلاین موفق ، به مردم آموزش می دهد. پیش بینی می شود که در تاریخ 8 آوریل 2011 پرتاب شود و توسط پل بارس طراحی و ساخته شده است. پاول یک بازاریاب اینترنتی موفق از کوئینزلند ، استرالیا است و ده سال گذشته در بازاریابی آنلاین و اطراف آن کار کرده است. ساختار قیمت گذاری برای این دوره آشکار نشده است ، اما علائم اول نشان می دهد که ممکن است حدود 40 دلار در هر ماه باشد.

سایت عضویت دانشگاه Maximum Success دارای 3 سطح یا دسته است که به شرح زیر می باشد

1. دیپلم دانشگاه

این سطح اصلی برنامه است و اصول اساسی مانند ورود به ذهنیت درست ، پیروی از ساختار ، ساختن پایه های اصلی تجارت شما ، تکنیک های انجام کارها و غیره را به افراد آموزش می دهد.

2. گواهی فارغ التحصیلی

این جایی است که شما همه عناصر اساسی را یاد می گیرید. در این سطح ، شما به چیزی به نام eBusiness Mastery Volumes دسترسی خواهید داشت.این یک بسته آموزشی است که همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه ساخت تجارت آنلاین خود بدانید به شما می گوید. با ورود فن آوری ها و اطلاعات جدید ، مجموعه آموزش ها تکامل می یابد ، و پول تا آنجا که عضو باشید ، هزینه های رایگان زیادی را که می توانید برای پیشبرد تجارت خود استفاده کنید ، به شما می دهد.

3. مدرک کارشناسی ارشد

این سطح سوم و آخر دانشگاه است و این تدریس شخصی او “یک به یک” است که پل سالانه حمل می کند ، و فقط با دعوت است و مکان های محدودی دارد.

زمینه بازاریابی اینترنتی قطعاً در حال تغییر است و به نظر می رسد افزایش عظیمی در افرادی که می خواهند ارزش واقعی خود را به مشتریان خود اضافه کنند و نه فقط برای آنها یک محصول بن بست را بفروشند ، که هرگز عملی نخواهد شد. دانشگاه النجا نمونه ای از این موضوع است. این قطعاً روشی است که افراد در این مشاغل یاد می گیرند و به نظر می رسد شما می توانید اطلاعات زیادی و همچنین ابزارهای رایگان بدست آورید که به شما در ایجاد تجارت آنلاین بازاریابی کمک می کند. بله این یک پرداخت ماهانه است ، اما برای اینکه یک شغل را با موفقیت اداره کنید ، فکر می کنم اول باید شغل خود را یاد بگیرید ، درست است؟

در کل ، دانشگاه ماکزیمم موفقیت یک نمونه عالی از یک محصول یا خدمات است که می تواند واقعاً برای خریدار یا تازه کار سود ببرد ، و به نظر می رسد در مورد تاریخ راه اندازی علاقه بسیاری وجود دارد. به شخصه ، من این فضا را از نزدیک تماشا خواهم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا