ساختمان و مسکن

دانش محلی بهترین روش برای تجربه سنت لوسیا را فراهم می کند

سنت لوسیا یکی از سبزترین و سبزترین جزایر کارائیب است و در یک مکان فیروزه ای شگفت انگیز یک قطره زمرد است. این هتل دارای استراحتگاه های جذاب ، سواحل زیبا و رستوران های مجلل است ، اما غذای معمولی گرمسیری در این جزیره کوه بسیار بیشتر است. این هیجان و آرامش است. این همه به آنچه از تعطیلات جزیره می خواهید بستگی دارد.

استفاده بیشتر از تعطیلات سن لوسیا – چه شما ویلا شخصی را اجاره کرده اید و چه هتلی را انتخاب کرده اید – این است که از دانش محلی استفاده کنید. جزایر جزیره ای به خانه خود بسیار مفتخرند و دوست دارند اشتیاق خود را با بازدید کنندگان از سنت لوسیا به اشتراک بگذارند. می توانید از ابتدای تعطیلات خود به این عشق افراط کنید.

وقتی وارد جزیره می شوید ، یا در Hewanorra International یا George F.L. چارلز ، اطمینان حاصل کنید که به جای یک سازمان بین المللی یا بین المللی ، نقل و انتقالات فرودگاه سنت لوسیا را با یک شرکت محلی رزرو کرده اید. (شاید بخواهید بدانید که نقل و انتقالات VIP سنت لوسیا از آنچه فکر می کنید مقرون به صرفه تر است). رزرو سرویس شاتل فرودگاهی محلی به شما امکان دسترسی به راننده دوستانه ای را می دهد که در جزیره زندگی می کند. از این مزیت استفاده کنید.

شاید کتاب راهنما را خوانده باشید ، اما بهتر است به شما این امکان را بدهید که در مورد بهترین زمان برای رفتن ، نحوه صرفه جویی در پول و جایی که بهترین مکان ها برای غذا خوردن و نوشیدن جایی است که از طریق کسی که در اطراف جزیره رانندگی می کند و در هتل ها ، استراحتگاه ها ، رستوران ها و جاذبه ها تماس برقرار می کنید وارد شوید. مردم محلی بهترین مکان های دریافت بلیط برای جشنواره سالانه جاز و بهترین امتیازات اعتباری را برای دو جشنواره بزرگ فرهنگی جزیره – لا ووز (آگوست) و لا مگیت (اکتبر) کسب می کنند. مردم محلی بهترین مغازه ها و بوتیک های کاستریس را می شناسند تا شما مجبور به پرداخت هزینه گردشگری نشوید و به شما این امکان را می دهند تا مخفیانه هر سواحل ساحل غربی را که حاوی سنگ های کوچک از رستوران های ماهی رو به دریا است که دارای نمک و موز سبز (موز) ، غذای ملی هستند وارد کنید. حتما بهترین مکان را برای تهیه یک فنجان چای کاکائو برای صبحانه ، که یک نوشیدنی محلی مورد علاقه است (به همراه قطره ای از شکمبه که در جزیره قرار دارد) بخواهید.

پیاده روی در جزیره بسیار آسان است برای دیدن همه جاذبه های توصیه شده توسط راننده شاتل فرودگاه سنت لوسیا. می توانید اتومبیل اجاره کنید و خودتان این کار را انجام دهید. گزینه دیگر این است که بپرسید که آیا سرویس شاتل فرودگاه شما نیز تور ارائه می دهد. در صورت ارائه خدمات حمل و نقل اجرائی ، آنها می توانند گزینه داشتن ماشین و راننده را در اختیار شما قرار دهند. گزینه دیگر رزرو بلیط تورهای سنت لوسیا واقعی است. یک بار دیگر ، تأیید کنید که شرکت گردشگری منتخب شما با افراد محلی و جزایر مستقر است.

تورهای واقعی سنت لوسیا راهی عالی برای دیدن بهترین جاذبه های جزیره است. با داشتن جزیره تنها 240 مایل مربع ، با برخی تورهای منظم ، می توانید بهترین یا بهترین سنت سنت لوسیا را در یک یا دو هفته تجربه کنید ، و هنوز هم زمان زیادی برای لذت بردن از بهترین سواحل Reduit یا Anse des Pitons باقی مانده است. رانندگان و راهنماهای نه تنها به عظمت پیتونز اشاره می کنند ، بلکه شما را با داستانهای شکل گیری ، اسطوره ها و افسانه هایی که آنها را احاطه کرده اند برمی گردانند. وقتی به یک آتشفشان لا سوفییر منتقل می شوید ، تجربه با شناخت میزبانتان بهتر انجام می شود. و هنگامی که می خواهید از چشمه های آب گرم گوگرد بازدید کنید ، شرکت گردشگری بهترین زمان را برای رفتن برای استفاده بهتر از آب حرارتی می داند. پس از اتمام تورها ، می توانید از شما بخواهید که در بهترین رستوران غذای دریایی منطقه ، در ویلای یا هتل خود رها شوید تا بتوانید از غروب خورشید قبل از شام لذت ببرید.

بنابراین هنگام برنامه ریزی سفر ، فقط محل زندگی خود ، پرواز و پرواز خود را رزرو نکنید انتقال فرودگاه لوسیا. با تمام دانش محلی که می خواهید بهترین راه برای حداکثر سفر خود را با دقت فکر کنید. و به ویژه به یاد داشته باشید ، این افرادی که خدمات ترانسفر را در فرودگاه سنت لوسیا انجام می دهند بسیار بیشتر از رانندگان هستند – آنها دروازه یک تعطیلات شگفت انگیز هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا