دایرکتوری عملیات مخفی و راهنمای به روز رسانی برای شرکتهای حق رای دادن

[ad_1]

رای دادن

یكی از راهكارهایی كه فرانشیزها بطور مكرر برای حفظ تمامیت سیستم فرانشیز و اطمینان از كنترل و سازگاری در سراسر شركت حق رای دادن استفاده می كنند استفاده از دفترچه راهنمای استاندارد محرمانه است. با این حال همه ما می دانیم که تنها مورد استفاده مداوم از تغییر است. به همین دلیل است که دفترچه راهنمای فعالیت های حق رای دادن برای هر شرکت حق رای دادن باید دائماً به روز شود. با این حال چگونه می دانید که آیا همه حق رای دادن ها در به روزرسانی فهرست خود کوشا هستند به گونه ای که هر کس همه کار را به همان روش انجام می دهد؟

بسیاری از حق رای دادن ها امروز بروشورها را بصورت آنلاین در شرکت اینترانت قرار می دهند و خود این شرکت در حال ایجاد تغییر است. این یک استراتژی خوب است اما در را برای سرقت اطلاعات ملک قابل بارگیری باز می کند. در شرکت ما تصمیم گرفتیم که از بروشورهای کاغذی در پوشه هایی استفاده کنیم که کپی کردن آنها بسیار دشوار بود. برای اطمینان از اینکه فرنچایزهای ما دایرکتوری خود را به روز کرده اند ما تصمیم گرفتیم بندهایی را در موافقت نامه های حق رای خود اضافه کنیم و به آنها موافقت کنیم قبل از شروع حق رای دادن خود را قبل از هر چیز دیگری برای به روز نگه داشتن دفترچه راهنمای عملیات مخفی؛

3.12 دفترچه راهنمای عملیات مخفی

3.12.1 دایرکتوری و بروزرسانی سیستم

دریافت کننده تأیید می کند که علائم خدماتی شواهدی از عملیات مخفی و سیستم از جمله هرگونه اصلاحات یا اصلاحات در آینده از ارزش بالایی برخوردار است و شرایط محدودیت ها میثاق های عدم رقابت و سایر محدودیت های وضع شده توسط این توافق نامه ضروری منصفانه و منطقی برای منافع عمومی گیرنده گیرنده و سایر مواردی است که از هرگونه بهره مند شدن از آن برخوردار هستند. منافع اقتصادی قانونی به علائم خدماتی و شواهد مربوط به عملیات و نظم پنهانی.

اهدا کننده ممکن است هر زمان که بخواهد خود را تغییر دهد بخشی از علائم خدمات دفترچه راهنمای عملیات مخفی یا سیستم را تغییر یا اصلاح کند. کمک هزینه برای اهداف این توافق نامه حق رای کلیه تغییرات و تغییراتی را به عنوان بخشی از علائم خدمات و دفترچه راهنمای عملیات محرمانه و سیستم در زمان اجرای این موافقتنامه حق رای می پذیرد استفاده و محافظت می کند.

دریافت کننده باید کلیه هزینه ها و هزینه هایی را که ممکن است در نتیجه این تغییرات یا اصلاحات ضروری باشد داشته باشد. دریافت کننده امتیاز تحت هیچ شرایطی نسبت به دریافت کننده هیچ گونه خسارت هزینه ضرر و زیان مربوط به این تغییرات یا تغییر مسئولیت نخواهد داشت.

استانداردسازی کامل و دقیق علائم خدماتی و فهرست راهنمائی عملیات و محرمانه بودن محرمانه ممکن است تحت شرایط مختلفی که فرنچایزرهای ما امکان پذیر یا عملی را آزمایش می کنند امکان پذیر نباشد. بنابراین دریافت کننده حق به صلاحدید خود نیازهای ویژه حق رای دادن یا هر حق رای دیگر را تأمین می کند. این نیازها ممکن است از ویژگی های یک سایت یا سایت خاص تراکم جمعیت پتانسیل تجاری ساکنان یک منطقه تجاری شیوه های تجاری فعلی الزامات قانون محلی یا مشتریان محلی الزامات تقسیم ساکنان روز الزامات مالک یا هر نوع دیگری ناشی شود. مورد دیگری که اعطا کننده در آن برای کار موفق این امتیاز مهم است. هر از گاهی حق رای دادن به franchisor ممکن است اجازه دهد برخی از حق رای دادن از استانداردهای معمول سیستم معمول دور شود تا محصولات تجهیزات طرح ها و رویه های جدید را امتحان یا آزمایش کند. به هیچ وجه هیچ تفاوتی یا آزمایش به معنای چشم پوشی از حقوق هر یک از اعطای حقوق دریافت کننده و یا بهانه ای برای قبول کننده مجاز به انجام هیچ یک از وظایف خود تحت این توافق نامه اعطایی نیست. دریافت کننده ممکن است در هر زمان از دریافت کننده بخواهد تا مطابقت کامل با دفترچه راهنمای عملیات محرمانه و دستورالعمل را شروع کند. دریافت کننده تحت هیچ شرایطی ملزم به تغییر و تحول در اختیار گیرنده نیست.

به منظور محافظت از شهرت و حسن نیت در ارتباط با مارک های franchisor و حفظ استانداردهای حق رای دادن برای حق رای دادن و بهره برداری از حق بیمه داوطلب باید فعالیت های اعطایی خود را دقیقاً مطابق با دفترچه راهنمای عملیات محرمانه اصلاح و اصلاح کند. در صورت دریافت یا گنجاندن صفحات جدید در نسخه خود وام گرفته شده از دفتر عملیات مخفی داوطلب راهنمای دریافت اطلاعات خود را از طریق سیستم Intranet Forum Privilege نامه الکترونیکی فلاپی دیسک سی دی سی دی یا وسایل دیگر برای رایانه های خود به روز می کند. برای اطمینان از محرمانه بودن باید صفحات بعدی و یا دیسک های فلاپی قدیمی اصلاح شده به پیمانکار برگردانده شود پاره شود سوزانده شود یا نابود شود. به دارنده کمک می کند که پس از هر بررسی چه کاری باید انجام دهد.

این حق رای دهنده می تواند به صلاحدید خود تمام یا کلیه مطالب مربوط به دفترچه راهنمای عملیات مخفی را بررسی کند تا به هرگونه تحولات و تحولات جدید در فروش و بازاریابی تکنیک های عملیاتی و سایر عناصر و رویه های مربوط به فعالیت تجاری اعطا شده به اعطا کننده کمک کند. هیچ هزینه اضافی در رابطه با به روزرسانی نسخه وام گیرنده وام دستیاری برای عملیات محرمانه وجود نخواهد داشت. این سرویس هنوز از حق رای دادن حق رای دادن در حال انجام است.

—– —– —– ——

هر امتیاز دهنده باید بهترین استراتژی را تعیین کند که بهترین عملکرد را برای شرکت خود دارد. توصیه می شود در مورد راه های قانونی انجام این کار با یک وکیل حق رای دادن صحبت کنید. بیش از یک استراتژی وجود دارد و هر شرکت حق رای دادن باید تصمیم بگیرد که کدام یک برای آنها بهترین است. این را در سال 2006 در نظر بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا