ساختمان و مسکن

دبی برای گردشگران معلول

دبی ، مروارید امارات متحده عربی فقط یک مقصد رویایی برای گردشگران عادی نیست ، بلکه سفر دبی برای معلولین کارهای زیادی را انجام می دهد و امکانات بسیاری را که نمی توان تصور کرد. دبی چندی پیش در نقشه جهان جهانگردی ظاهر شده است. این خواست حاکمان آنها است که این کشور و به ویژه دبی را برجسته کرده است. تا اواخر دهه 1970 ، هیچ کس تصور نمی کرد که دبی با داشتن بلندترین ساختمان جهان ، برج خلیفه ، افتخار کند. صرف نظر از این افتخار ، آنها شناخته شده اند که دارای تعدادی آسمان خراش خارق العاده هستند که در روز منظره ای عالی ارائه می دهند و در شب جذاب تر هستند.

حاکمان از مدتها قبل آگاه بودند که نفت زیر خاک آنها به اندازه کافی دوام نخواهد داشت ، بنابراین آنها به تبدیل شدن به بهشت ​​مسافرتی که با موفقیت آن را تکمیل کرده بودند ، متمرکز شدند و امروز تنها هفت و ششمین هتل در جهان در دبی وجود دارد. می توان بهترین ویلاهای تعطیلات جهان را در دبی دید. فقط به چند مورد ، این بزرگترین مرکز خرید جهان ، یکی از بهترین پارک های موضوعی است و به زودی می توانید زمین گلف مورد انتظار در دبی را فراموش نکنید.

مقامات معلول دبی لحظه ورود به دبی به هیچ وجه چشم پوشی نکردند. شما شروع به گرفتن شگفتی های زیبا از فرودگاه غول پیکر دبی خواهید کرد. پارکینگ و پارکینگ رایگان و کاملاً مناسب برای وسایل نقلیه معلول می توانید پیدا کنید. علاوه بر این ، همه دفاتر مهاجرت و پیشخوان ها دارای لیست های انتظار برای بی حرکت کردن افراد هستند. بعد از عزیمت از فرودگاه ، تعجب دلپذیر دیگری را پیدا خواهید کرد زیرا تاکسی دبی مناسب صندلی های چرخدار است.

این تازه شروع کار است زیرا در همه جا در دبی امکانات معلول پیدا خواهید کرد. پیدا کردن اسکان یا هتل برای افراد دارای نیازهای ویژه در دبی کار دشواری نیست ، زیرا آنها در هنگام تهیه ورودی های بزرگ ، اتاق های استراحت و آسانسور که با صندلی های چرخدار در بیشتر هتل های معتبر قابل دسترسی است ، از آن مراقبت ویژه ای کردند. شما فقط باید رزرو خود را از قبل تأیید کنید زیرا این یک بهشت ​​مسافرتی است زیرا هتل تقریبا اکثر سال را اشغال می کند.

اگر نگاهی دقیق به راهنمای سفر به دبی بیاندازید ، جاذبه های بسیاری را پیدا خواهید کرد ، پس تصمیم گیری برای کجا می خواهید و کجا نیست برای شما دشوار خواهد بود. تور داو کروز ، صحرا سافاری ، موزه و میراث دبی ، تورهای Flamingo Club و Diving Village Village یا صرفاً یک تور تمام روزه در شهر دبی ، تمهیدات و امکانات ویژه ای را برای معلولان فراهم می کند. RDAD – Ride of Disabled Association Disabled را پیدا خواهید کرد که یکی از جاذبه های بسیار نادر در کل جهان در دبی است. دبی برای معلولین به اندازه هر شخص عادی دیگری به اندازه دبی خوب است.

آخر اینکه دبی به دلیل داشتن مراکز لوکس و رنگارنگ مشهور است. این مراکز عالی مانند بازار امارات ، مرکز شهر دبی ، ابن بطوتا مال ، دبی مال و غیره ، کلیه امکانات ممکن را برای معلولان فراهم می کند. آنها می توانند در اینجا از تمام غذاهای خوشمزه ، مارک های معروف ، سینماهای دنج و تفریح ​​لذت ببرند. به طور خلاصه ، هندیکاپ سفر دبی یک بسته کامل را ارائه می دهد که امکانات و سرگرمی های زیادی را شامل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا