درآمد اضافی – فرصت های شغلی آنلاین

[ad_1]

آمازون | آموزش

درآمد اضافی

درآمد اضافی می تواند برای افرادی که به مراتع سرسبز تر می روند تفاوت زیادی ایجاد کند.

یک سرگرمی ، علاقه ، دانش ، مهارت یا اشتیاق را به یک تجارت خانگی سودآور تبدیل کنید که با اهداف سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

با تمرکز بر هدف نهایی ، منافع مالی را مشاهده کنید.

درآمد اضافی فقط از یک منبع درآمد شما را نجات می دهد و باید نگران نحوه تأمین هزینه های خود باشید.

این می تواند به شما کمک کند تا خانه شما را پرداخت کند ، بدهی های معوقه را تسویه کنید ، پس انداز و سرمایه گذاری ایجاد کنید ، به تعطیلات بروید یا کارهایی را که آرزو می کنید انجام دهد.

این وب سایت در تمام طول سال ، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته فعالیت می کند

فرصت های تجارت اینترنتی

فرصت های تجاری آنلاین نیاز به تعهد ، تمایل به یادگیری ، هدف قرار دادن ترافیک مناسب و پیگیری اهداف شما دارند.

مشاغل آنلاین توسط جمعیت جغرافیایی محدود نمی شوند.

این راه را به طیف گسترده ای از محصولات ، خدمات و اطلاعات برای فروش و تبلیغ در بازار جهانی که در طول سال فعالیت می کند ، باز می کند.

راه های مختلفی برای درآمد آنلاین وجود دارد که می توانید با ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را دنبال کنید.

با وب سایت خود مانند یک تجارت برخورد کنید و درآمد طولانی مدت ، مداوم ، منفعل و باقیمانده شبانه روزی ایجاد خواهد کرد.

طاقچه ای را انتخاب کنید

طاقچه بخشی کوچکتر یا بیشتر متمرکز از یک بازار گسترده است.

بازاریابی تخصصی بر هدف قرار دادن آن دسته از بازدیدکنندگانی تمایل دارد که به طور خاص به آن محصولات ، خدمات یا اطلاعات علاقه مند شوند.

برنامه های طاقچه وابسته شامل محصولات وابسته دیجیتال و فیزیکی برای تبلیغ و کسب درآمد است.

حمل و نقل قطره ای به شما امکان می دهد محصولات مختلف را از طریق وب سایت ، eBay یا آمازون خود بفروشید.

آجر و ملات کاری

یک وب سایت می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا از رقبای خود متمایز شود زیرا باعث افزایش دید در جامعه آنها ، ارتقا target مخاطبان هدف ، یافتن پایگاه جدید مصرف کننده یا ایجاد طیف سودآور دیگری می شود که مکمل یک تجارت موجود است.

ایده های غذایی

به عنوان مثال ، یک وب سایت اطلاعاتی راهی عالی برای نمایش دستور العمل های الهام بخش ، روش های آشپزی و نکات مفیدی است که برای سهولت در اوقات آشپزخانه طراحی شده است.

بازدیدکنندگان می توانند مورد علاقه های قدیمی و آزمایش شده را همراه با سلیقه های عالی جدید دوباره کشف کنند.

آنها می توانند در مورد چگونگی انتخاب بهترین محصولات با کیفیت از سبزیجات تازه ، غذاهای دریایی و پنیر برای تهیه وعده های غذایی خوشمزه ، سالم ، متعادل و مقوی مشاوره بگیرند.

در طول سال ها ، شما ممکن است دستور العمل های مورد علاقه خود را از تجربیات آشپزی خود تهیه کرده باشید ، غذاهای فراموش نشدنی مادر و مادربزرگ شما و غذاهایی است که در کنار خانواده در موارد خاص از آنها لذت می برید.

و البته ، غذاهای بسیار خوبی از میراث شما وجود دارد که به وقت آزمایش شده اند.

جدا از کسب درآمد از طریق وب سایت خود ، می توانید کتاب آشپزی خود را ایجاد کنید ، خودتان از طریق انتشارات Kindle Direct منتشر کنید و آن را در Amazon Books تبلیغ کنید.

مطالعه موردی:

مادران کار در خانه (WAHM)

کریستال مالسکی

makedinnerseasy.com

کریستال غیر فناوری ، اشتیاق خود به آشپزی را به یک تجارت آنلاین موفق تبدیل می کند. همه چیز با چند ایمیل برای دوستان در مورد ایده های آسان شام شروع شد. اکنون این WAHM ، با چهار کودک نوجوان که همه به ورزش مشغولند ، دوست دارد که چگونه هر زمان و هر کجا که بخواهد می تواند کار کند.

“در حالی که من عاشق کارم در دوران مجردی بودم ، متوجه شدم که استرس ناشی از کار طولانی مدت وقتی بچه های کوچک داشتم بسیار استرس زا است. دیگر احساس فشار نمی کنم وقتی یکی از فرزندانم باید در خانه از مدرسه دور شود. من می توانم از او مراقبت کنم. هنوز هم در محل کارم کار می کنم. من هر روز صبح هیجان زده از خواب بیدار می شوم. چیزی شبیه احساس موفقیت در هنگام یادگیری چیز جدید یا تسلط بر مهارت جدید وجود ندارد. “

انفرادی بساز!

برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق ، باید بدانید که از کجا شروع کنید و چگونه از یک مرحله به مرحله دیگر با زبانی آسان قابل فهم بروید.

SBI! ابزارهای نرم افزاری هر آنچه برای ایجاد مشاغل آنلاین به روش سیستماتیک و حرفه ای نیاز دارید را فراهم می کنند.

این شامل ثبت دامنه ، ابزار ساخت وب سایت به راحتی قابل پیگیری ، میزبانی وب سایت ، محتوا و تجزیه و تحلیل بهینه شده با کیفیت بالا ، تحقیقات کلمات کلیدی ، ایجاد ترافیک ، ایجاد لینک ، ارسال موتور جستجو به بازاریابی ، پرداخت به ازای هر کلیک و کسب درآمد از وب سایت خصوصی است. شما

انفرادی بساز! راهنمای کار

شامل راهنمای کار (در قالب نوشتاری و ویدئویی):

* ابزاری برای ایده پردازی و جستجوی کلمات کلیدی

* سازنده وب سایت (لازم نیست هیچ HTML را بدانید)

* SEO داخلی (بهینه سازی موتور جستجو (برای گرفتن رتبه بالا در موتورهای جستجو))

* ساخته شده در بازاریابی شبکه های اجتماعی

* تالارهای گفتگوی ویژه بر موفقیت متمرکز بودند

* اختصاصی پشتیبانی 24/7

هزاران نفر در سراسر جهان تجارت آنلاین خود را با SBI شروع و موفق شده اند!

مطالعه موردی:

Gerhild Foulson تکنوازی بساز! مرور

JustLikeOma.com

“چقدر سخت است؟” او هنگامی که داوطلب شد تا حضور آنلاین خود را برای وزارتخانه ای که او و همسرش در آلمان تأسیس کردند ، فکر می کرد Gerhild Foulson. او یک سایت دستور العمل را به عنوان “زمین آموزش” خود انتخاب کرد.

چند سال بعد که او به عنوان سرپرست سایت کار می کرد ، چراغی در سرش فرو رفت. سایت دستورالعمل آنها به اندازه کافی پتانسیل تجاری برای جمع آوری تمام بودجه مورد نیاز وزارت آنها را دارد – اگر فقط با آن به عنوان یک شرکت رفتار کنید.

هنگامی که او ذهنیت خود را از “ایجاد یک وب سایت” به “ایجاد یک شرکت” تغییر داد ، سودها شروع به افزایش کرد. این وب مجدداً طراحی و به حضور وب خود تغییر نام داد ، تعداد زیادی فالوور را در فیس بوک و پینترست افزایش داد ، فروشگاه اضافه کرد و اکنون بیش از هر زمان دیگری کتاب آشپزی دیجیتال به فروش می رساند. همچنین فروش اقلام چاپی بصورت درخواستی مانند تی شرت و لیوان را آغاز کرد.

“مهمتر از همه ، از آنجا که من واقعاً از هر کاری لذت می برم ، با شوهرم این کار را ادامه می دهم. با یک تجارت آنلاین ، تا زمانی که اینترنت وجود داشته باشد ، نمی دانیم کجا می رویم.”

“جایگزین؟ از آنجا که من به زودی 70 ساله خواهم شد و شوهرم 80 ساله است ، آیا باید در آن صندلی های گهواره ای ضرب المثل بنشینیم؟

تاجر بلند پرواز

هنگامی که یک تجارت آنلاین ایجاد می کنید ، در حال ایجاد یک دارایی تولیدکننده پول هستید.

شما به عنوان یک کارآفرین مشتاق ، تمایل به داشتن مشاغل و این روحیه خلاقیت دارید که با سرمایه گذاری در ایده ها و روش های سودآوری ، این سود را به سود پولی تبدیل کنید.

آزادی مالی به شما آزادی انتخاب را می دهد تا سبک زندگی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این مسیر دستیابی به آرزوها و بهبود کیفیت زندگی شما از نظر ذهنی ، جسمی ، اجتماعی ، مالی ، فکری ، خلاقیت و معنوی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا