بازرگانیبرترین های کسب و کار

درآمد دستگاه جوجه کشی 2000 تایی در یک سال 2 میلیارد میباشد؟!

چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز میباشد؟

برای شروع فعالیت در ضمینه جوجه کشی و کسب درامد سرشار از این کار بایستی اول دستگاه جوجه کشی مناسب و اتوماتیک هوشمندی را خرید کنید تا بتوانید تخم نطفه دار را در داخل ان جوجه کشی نمائید.

ایران | خرید و فروش

دستگاه جوجه شکی مخصوص کسانی که بی سواد و بدون علم و دانش میباشند چیزی نیست جز دستگاه جوجه کشی خانگی ، این دستگاه برای کسانی که در این حیث علمی ندارند بسیار مناسب میباشد.

تخم نطفه دار در داخل دستگاه جوجه کشی باید طی حصول دما و رطوبت مناسب به صورت جوجه کشی شود که دچار شک نشود. تخم نطفه دار با کیفیت را میتوانید از شرکت آذر جوجه خرید بکنید. تخم نطفه دار طوطی در شرکت آذر جوجه به صورت وارداتی عرضه میشود. جهت خرید تخم نطفه دار شترمرغ میتوانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

ایران | خرید و فروش

محصولات تخم نطفه دار شرکت آذر جوجه

تخم نطفه دار طیور
تخم نطفه دار طوطی
دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی صنعتی
دستگاه خشک کن میوه
دستگاه پرکن طیور
ادوات کشاورزی

با شرکت آذر جوجه همیشه بروز باشید:

این شرکت بهترین و بارور ترین تخم نطفه دار طیور و طوطی سانان را به صورت تضمین برای فروش معرفی نموده است.

شرکت آذر جوجه یکی از بزرگترین تولید کننده گان تخم نطفه دار طیور و طوطی سانان در ایران میباشد که تمامی محصولات خود را به صورت سالم و با کیفیت در اختیار خریداران و مرغداران قرار داده است.  خرید تخم نطفه دار طاووس از مجموعه آذر جوجه به هراه با دستگاه جوجه کشی طاووس به صورت تضمینی انجام میشود.

ایران | خرید و فروش

این شرکت تخم نطفه دار مرغ های زینتی از قبیل

مرغ ابریشمی و سلطان و برهما و پلیموت راک و جاپنیز و لکنولدرز و لاری و کوشین و بلژیکی و مرندی و …
تخم نطفه دار مرغ گوشتی و تخم گذار  و شترمرغ و بوقلمون و غاز و قو غاز و قو و طاووس و
دستگاه جوجه کشی از 10 تایی تا 120000 تایی
دستگاه خشک کن میوه از 6 سینی تا 12000 سینی
چگونه تخم نطفه دار با کیفیت را تشخیص دهیم:
قبل از خرید تخم نطفه دار باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده تخم نطفه دار باید معتبر و قابل اعتماد باشد و تخم نطفه دار به فروش گذاشته شده سالم و با کیفیت باشد.
قبل از خرید تخم نطفه دار طوطی به این نکته توجه داشته باشید که تخم نطفه دار در داخل ژلاتین به ایران واردات شده باشد و در اسرع وقت در داخل دستگاه جوجه کشی رفته باشد.
بهترین و نایاب ترین تخم نطفه دار طیور را میتوانید از مجموعه آذر جوجه درخواست کنید.

 درباره شرکت آذر جوجه

معتبر ترین و نمونه ترین شرکت در ایران که در عرصه تخم طیور بارور و دستگاه های صنعتی و خانگی جوجه کشی فعالیت مینماید مجموعه بزرگ آذر جوجه میباشد که بزرگترین سالن های پرورش طیور را در ارومیه و اردبیل در اختیار دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این شرکت به آدرس وبسایت شرکت مراجعه نمائید.

https://azarjooje.net

09145139538
09145139539
تخم نطفه دار مرغ و خروس زینتی مانند ایام سمانی و تخم نطفه دار طاووس و تخم نطفه دار طوطی را میتوانید با یک تماس از این شرکت تهیه نمائید. در صورت خرید تخم نطفه دار طوطی همراه با دستگاه جوجه کشی میتوانید از تخفیفات خوب این شرکت بهره مند شوید.

اعتماد به مجموعه آذر جوجه چگونه انجام میشود؟

برای خرید و فروش با شرکت و مجموعه آذر جوجه شما باید به نماد اعتماد این سایت و نماد ساماندهی و نماد کسب و کار آنلاین این شرکت دقت فرمائید این شرکت از سال 1389 در این بحث جوجه کشی و تخم نطفه دار طیور تضمینی و با اطمینان کار میکند از خرید تخم نطفه دار و محصولات این شرکت نهایت اطمینان را داشته باشید.

جهت اطمینان بیشتر برای خرید تخم نطفه دار با کیفیت میتوانید به آدرس حضوری درج شده در سایت شرکت مراجعه نمائید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا