درباره بازاریابی اینترنتی Guru Mike Filsaime و بازبینی MarketingDotCom

[ad_1]

دنیای بازاریابی دستخوش تغییر بزرگی شده است. پیش از اختراع انقلابی شبکه جهانی وب ، کارآفرینان فقط دو کانال برای بازاریابی و تبلیغ محصولات ، خدمات یا تصویر برند خود داشتند: رسانه الکترونیکی و چاپی. این رسانه هنوز یک رسانه بسیار محبوب برای تبلیغات و فعالیتهای تبلیغاتی است. با این حال ، اینترنت اکنون بر دنیای بازاریابی حاکم است. این امر در بسیاری از معلمان اینترنتی ، مانند مایک فیلساییم ، به طور فزاینده ای محبوب شده است.

درباره مایک فلسم و نظرات وی در مورد MarketingDotCom:

بعد از تبلیغات تلویزیونی و چاپی ، بازاریابی آنلاین شروع به محبوبیت کرد و به زودی در همه جا مشاهده می شود. ناگهان ، وب سایتهای رایج ترین ابزار مورد استفاده در نمایندگی و تبلیغ شرکت ، محصولات ، خدمات و نام تجاری شما برای مخاطبان گسترده ، از سراسر جهان بودند. مایک فلسهایم با مشاهده استفاده زیاد از اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی مؤثر ، بازاریابی را با تغییر کل مفهوم و استراتژی های بازاریابی اینترنتی به ارمغان آورد.

این مفهوم “بازاریابی کمیسیون” را آورد که به سرعت محبوب ترین و مرجع ترین روش بازاریابی و فروش محصولات آنلاین شد. این ابزاری است که از کمک شخص ثالث برای ارتقاء مشاغل اینترنتی شما در اینترنت استفاده می کند. به عنوان مثال: یک وب سایت حرفه ای.

محبوبیت بازاریابی کمیسیون موجب تجارت الکترونیکی شده است. تجارت الکترونیکی ارتباط نزدیکی با بازاریابی آنلاین دارد. با ظهور وب سایت ها ، تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. با دیدن موفقیت در تجارت در بازاریابی اینترنتی ، محبوبیت وی همچون آتش سوزی وحشی رواج پیدا کرد و همین امر باعث شد تا علاقه مندان به اینترنت به دامن بزنند. این مرحله ای است که بازار با معلمان اینترنتی در اینترنت جابجا شده و آنها آماده هستند تا دانش خود را در ازای دلار شما گسترش دهند. به نظر می رسد مانند یک معامله منصفانه ، اینطور نیست؟ با این حال ، همه به اصطلاح اصطلاحات بازاریابی اصلی نبودند و محصولات بازاریابی آنلاین برای همه نه قابل اعتماد بودند و نه سودمند. فقط متخصصان واقعی ، مانند Filsaime ، زنده مانده اند و از موفقیت بالایی برخوردار هستند.

محصول بازاریابی اینترنتی از Filsaime ، “بازاریابی ReviewDotCom” تنها در این مرحله آغاز شد ، هنگامی که بازاریابی آنلاین در میان کارآفرینان جوان مانند آتش سوزی جنگل وحشی جلب شد. او در محصول خود به طور واضح و به روشی ساده مفهوم کامل بازاریابی وابسته را توضیح داد. وی توضیح داد که این مفهوم حول محور تبلیغات مرتبط با تبلیغ کننده برای فروش محصول در وب سایت وی می چرخد ​​و پیوند هدایت شده را به وب سایت بازرگان ارائه می دهد. با انجام این کار ، بازدیدهای وب هدفمند ابتدا به وب سایت شریک مراجعه کرده و از آنجا به وب سایت بازرگان هدایت می شوند ، جایی که می توانند محصول را خریداری کنند. این مفهوم اکنون بنیان و عامل مسئول موفقیت در بازاریابی اینترنتی است.

در این محصول ، او نه تنها استراتژی های بازاریابی آنلاین تست شده خود را توضیح می دهد ، بلکه راهنمایی ها و دستورالعمل های ساده اما مؤثر را نیز ارائه می دهد ، و علاقه مندان را در مورد چگونگی شروع ، راه اندازی و بهره برداری از تجارت آنلاین خود راهنمایی می کند. وی به ویژه ، وی بر حفظ محتوای خوب وب سایت حرفه ای و پیمایش آسان در چیدمان وب سایت تأکید کرد.

بررسیهای وی بسیاری از علاقه مندان را به بازاریابان اینترنتی موفق تبدیل کرد و به بسیاری از افراد کمک کرد تا دست بالاتر از رقبای خود را بدست آورند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا