[ad_1]
همه چیز درباره کلمات تایپ شده در جعبه جستجو.
قبل از شروع به جستجوی کلید واژه ابتدا مختصری ارائه می دهیم
مقدمه ای درباره آنچه که در مورد همه است.
کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که کاربران اینترنت در جعبه جستجوی موتور جستجو مانند Google Bing و غیره تایپ می کنند. جستجوگران از کلمات کلیدی برای بدست آوردن هرگونه اطلاعات از اینترنت مورد نظر خود استفاده می کنند. کلمه کلیدی یک عبارت جستجو است که می خواهید آن را در یک صفحه خاص رتبه بندی کنید. بنابراین هنگامی که افراد در مورد این کلمه کلیدی یا عبارت در Yahoo یا سایر موتورهای جستجو پرس و جو می کنند باید آن صفحه را در وب سایت شما پیدا کنند.
چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟
یکی از مواردی که گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه به آن توجه می کند محتوای موجود در آن صفحه است. به کلمات صفحه نگاه می کند. کلمات و عباراتی که استفاده می کنید نکاتی برای موتور جستجو هستند (به عنوان مثال یاهو گوگل). این یاهو و سایر موتورهای جستجو را از موضوع صفحه یا پست مطلع می کند. بنابراین اگر می خواهید به موتور جستجو بفهمانید که صفحه شما چیست باید مرتباً از آن استفاده کنید.
اما موتور جستجو (یاهو گوگل) تنها دلیل اهمیت کلمات کلیدی نیست. همیشه باید کاربر متمرکز باشید: بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه. با جستجوگرها می خواهید افراد هنگام جستجوی کلمه کلیدی خاصی از صفحه وب شما بازدید کنند. شما باید به سرآیند مخاطبان خود برسید و از کلماتی که هنگام جستجو استفاده می کنند استفاده کنید.
انواع کلمات کلیدی
- ضروری – کلمات کلیدی هنگام بهینه سازی وب سایت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اغلب باید در وب سایت تکرار شود
- Secondary – Secondary کمترین اهمیتی است که از کلمات کلیدی بازاریابی اصلی شما پشتیبانی می کند
- کلمات کلیدی Long Tail – کلمات کلیدی دم بلند با 2-3 کلمه کلیدی ترکیب می شوند. مشتری ها هنگام جستجوی خدمات و مکان مشخص می شوند
تحقیق کلید واژه (KR) چیست؟
یکی از مهمترین فعالیتهای پر بازده در عصر تبلیغات جستجو. این فرآیند یافتن کلمات کلیدی است که کاربر از آن برای جستجوی اطلاعات خاصی استفاده می کند.
چرا تحقیق در مورد کلمات کلیدی مهم است
• رتبه بندی برای عبارت صحیح جستجو می تواند صفحه وب شما را متعلق به خود کند یا صفحه وب شما را خراب کند.
• وقتی کلمه کلیدی خود را جستجو می کنید نه تنها می توانید با SEO جستجو کنید که کدام اصطلاحات را هدف قرار دهید بلکه با این کار می توانید درمورد کل مشتریان خود بیشتر بدانید.
• بنابراین می توانید با جستجوی کلمه کلیدی مناسب به نوع مناسب بازدیدکنندگان برسید
• برای کمک به محققان در یافتن اطلاعات صحیح
• برای جستجوی بالاترین جستجوی ممکن که توسط مشتریان انجام شده است
مراحل دنبال کردن
- تمام موضوعات مربوط به کار و نیازهای آن را لیست کنید
- وب سایت شرکت رقیب را برای بهترین کلمات کلیدی ممکن که ممکن است پیدا کنید تجزیه و تحلیل کنید. پیشنهادات کلمات کلیدی را می توان از نوار جستجوی Google نیز گرفت.
- برای پر کردن گروه ها با کلمات کلیدی بیشتر از Google AdWords ابزار Keyword Planner استفاده کنید
- لیست خود را با تفکیک کلمات کلیدی اولیه ثانویه و بلند مرتب سازی و طبقه بندی کنید
- به دنبال تفاوت کلمات کلیدی و اصطلاحات مربوطه باشید تا در محتوای خود بگنجانید.
- وقتی کلمات کلیدی خود را به این روش تعریف کردید می توانید کلیدواژه های اولویت دار را برای صفحات خاصی که بیشترین ارتباط با آنها را دارند تنظیم کنید.
تجهیزات مستعمل
- Google Keyword Planner: – Google Keyword Planner بهترین مکان برای شروع تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما است
- KWFinder: – KWFinder ابزاری تحقیقاتی برای کلمات کلیدی با دم طولانی است و دارای رابط کاربری عالی است. این روند میزان جستجو هزینه هر کلیک و سطح دشواری نتایج را به شما نشان می دهد.
- Moz Keyword Explorer: – Keyword Explorer offers ابزاری جدید توسط Moz است که ابعاد دیگری به جستجوهای کلمات کلیدی اضافه می کند. به علاوه اندازه و دشواری
- Google Trends: – در Google Trends می توانید موضوعات پرطرفدار را اخیراً پیدا کنید تا بلافاصله در آنها استفاده کنید.
[ad_2]