درباره دانش: وب سایت سلامت و سلامتی

[ad_1]

هنگامی که بنگاههای مشاوره بهداشتی مسئولیت قانونی دارند

یک نکته بسیار مشهور در اینترنت ارائه مشاوره در مورد سلامتی و رفاه ماست.

مهم نیست که به کجا برویم آنجا شخصی است که وب سایت دارد که به ما می گوید برای کاهش وزن کند شدن پیری یا درمان بیماری هایمان چه کاری باید انجام دهیم.

همه ما این کار را می کنیم. احساس خوبی نداریم بنابراین علائم خود را در دکتر گوگل و وویلا می نویسیم هزاران نتیجه به ما می گوید که همه چیز را از سرماخوردگی گرفته تا 6 ماه برای زندگی داریم سپس نتایج خود را به پزشک خود می رسانیم و به او می گوییم چه چیزی داریم.

متأسفانه متخصصان مراقبت های بهداشتی پزشکان درمانگران متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه هر روز با اطلاعات غلطی که بصورت آنلاین ارائه می شود می جنگند.

اگر شما یک وبلاگ نگار هستید و در زمینه مسائل مربوط به سلامتی تجربه ای دارید ممکن است بخواهید این اطلاعات را با جهان به اشتراک بگذارید.

یا ممکن است شما در برخی از موضوعات مرتبط با سلامتی دارای آموزش خاصی باشید و بخواهید از این اطلاعات برای رونق تجارت آنلاین خود استفاده کنید.

در هر صورت باید درمورد ارائه اطلاعات و مشاوره در وب سایت بهداشت و سلامتی توده ها بسیار مراقب باشید.

مسئولیت های حقوقی برای مشاوره در زمینه بهداشت

بنابراین هنگام ارائه اطلاعات مربوط به سلامتی در وب سایت چه موضوعات حقوقی مربوط به مشاوره و آموزش بهداشت در زمینه تجارت وجود دارد؟

در سالهای گذشته بیش از چند مورد دعوا صورت گرفته است که از به اشتراک گذاشتن مشاوره بهداشت و رژیم با دیگران در اینترنت ناشی شده است.

در یک دادخواست اخیر در کارولینای شمالی این وبلاگ نویس زندگی خود را تغییر داده و تجربه مدیریت دیابت نوع 1 را با استفاده از رژیم غذایی سرخپوشان تجربه کرده است. وی در مورد تلاش های خود وبلاگ نویسی کرد و هنگامی که موفق شد قدم وبلاگ نویسی خود را به جلو برد و شروع به اشتراک گذاری برنامه های غذایی و رژیم های غذایی خود کرد.

در نهایت او شروع به ارائه جلسات یک به یک برای توصیه به خوانندگان خود در مورد راه های امتحان کردن آن با هزینه کرد.

در کارولینای شمالی یک قانون تخلف وجود دارد که عملی کردن رژیم های غذایی یا تغذیه بدون مجوز باعث غیرقانونی بودن آن می شود. این وبلاگ نویس به اتهام نقض این قانون متهم شده است و اکنون توسط هیئت تغذیه / تغذیه کارولینای شمالی با حبس روبرو شده است.

بررسی قوانین و مقررات دستگاههای حاکم

هنگام تهیه اطلاعات سلامت و سلامتی به صورت آنلاین باید حتماً تمام قوانین را رعایت کنید.

هر نهاد حاكم قوانینی جداگانه درمورد اطلاعاتی دارد كه شما در مورد صحت آن ممكن است به آنها توصیه كنید.

کانادا و ایالات متحده هر یک قوانین خاص فدرال دارند و هر ایالت و ایالت هر کدام قوانین جداگانه ای از خود دارند.

اگر می خواهید اطلاعات ارائه کنید باید آن قوانین را مطابق مکانی که زندگی می کنید و در کجا کار می کنید جستجو کنید. برای قدم بعدی باید در مورد مخاطب هدف خود فکر کنید.

یک راهنمای خوب برای پیگیری در صورت ارائه اطلاعات در وب سایت مربوط به سلامتی این است که از خود بپرسید آیا شما به یک وضعیت خاص سلامتی شخصی خاص هستید؟ این وبلاگ نویس کارولینای شمالی با ارائه تجربیات شخصی خود با رژیم سرخپوشان خوب بود.

شاید پیشنهادات وی در مورد رژیم های ورزشی یا ارائه برنامه های رژیم غذایی شخصی وی در سایت سلامت و تغذیه وی حتی با قانون خوب نباشد اما به محض شروع مشاوره با افراد و ارائه مشاوره وی بیشتر از به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود بود و در زمینه ارائه تخصص پزشکی در منطقه ای قرار نگرفت. مشارکت در آن از نظر قانونی مجاز است.

به یاد داشته باشید که ارائه نظر خود در مورد یک موضوع مرتبط با سلامتی یا گفتن در مورد تجربه شخصی خود یک چیز است اما اگر ادعا می کنید که در زمینه بهداشت و تغذیه خود به هر چیزی متخصص هستید ممکن است توسط هیئت های مسئول نظارت بر آموزش عمومی در مورد این موضوع و مبارزه با مسائل قانونی پاسخگو باشید.

شما نباید به هیچ وجه ادعا كنید یا تظاهر كنید زیرا می خواهید اطلاعات بهداشتی موثقی را انجام دهید.

اگر شما در حال ارائه مشاوره در زمینه سلامتی سلامتی هستید باید در مورد آموزش و تجربه خود بسیار روشن عمل کنید و همچنین درمورد مسائل حقوقی پیرامون هرگونه توصیه ای که ارائه می دهید بسیار مراقب باشید.

این جایی است که همکاری با یک شرکت توسعه وب حرفه ای می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند و اطمینان حاصل کند که شما هیچ مشکلی را منتشر نمی کنید که می تواند در حین اجرای شغل خود باعث ایجاد مشکلات قانونی شود. مشاوره با یک وکیل دادگستری که در این امور کاملاً آگاه باشد بسیار عاقلانه خواهد بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا