درست بررسی Nikken MLM – آیا آنها مشروع است؟

[ad_1]

بررسی

برای هر گونه سوالات، Nikken فقط یک کلاهبرداری نیست. Nikken یکی دیگر از شرکت های بازاریابی آنلاین در دسترس است که محصولات سلامتی را به فروش می رساند. موسس شرکت Isamu Masuda. الهام بخش شرکت بازاریابی چند سطحی مبتنی بر پنج ستون بهداشت بود. این شامل: یک بدن سالم ، ذهن ، خانواده ، جامعه و امور مالی است. این مبنایی است که کار شروع شده است. او خود را با گروهی از کارگردانان مانند توشیزو (تام) واتانابه ، کورت فول ، داگلاس براون و لری سود محاصره کرد. نکته مثبت این واقعیت است که برخی از آنها در صنعت Mlm تجربه دارند. این در حالیست که می خواهید به تجارت در بازاریابی شبکه های تجاری مشغول شوید.

این واقعیت که آنها حداقل یک محصول را در بازار به دست آورده اند نشان می دهد که نیککن کلاهبرداری نیست. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، آنها محصولات بهداشتی و سلامتی را به بازار عرضه می کنند. نمونه های خوب محصولات آنها شامل دمپایی مغناطیسی ، جواهرات مغناطیسی ، ماساژ مغناطیسی ، پشتیبانی مغناطیسی ، رول های پشتیبانی ، سیستم خواب Kenko و یک کرم CM رنگی پوست برای پوست است. برای هر کسی که با تجارت ما آشنا باشد ، ممکن است متوجه شوید که ما معمولاً شرکت های بازاریابی چند سطحی را که کالاهای مصرفی را بازاریابی می کنند ، توصیه نمی کنیم. از طرف دیگر ، صنعت بهداشت اکنون در حال رشد است. در سال 2005 ، مراقبت های بهداشتی 500 میلیون دلار جذب کرد و صنعت هر ساله به حدود 4 تریلیون دلار می رسید. این فقط در ایالات متحده است. بنابراین وقتی در مورد بازاریابی محصولات صحبت می کنید ، اگر تصمیم به پیوستن به آن گرفتید ، دستتان خوب است.

سوال واقعی این است که چگونه مردم نیکون را کلاهبرداری می نامند؟

آگاه باشید که وب پر از هر کسی و هر کس است. بنابراین هر کسی می تواند اساسا دسترسی به یک کامپیوتر و ارسال هر چیزی را بر روی اینترنت و یا در هر انجمن. غالباً افرادی که در یک مرحله معین با زمان مرتبط با کار نیککن و شکست خورده بودند ، کسانی هستند که نیککن را کلاهبرداری می نامند. دو دلیل اصلی در مورد عدم موفقیت مردم با بازاریابی چند سطحی Nikken وجود دارد. مهمترین آنها ، مهارت کافی در بازاریابی نیست و دوم مهارت های تولید سرب کمتر است.

برای کسب درآمد با بازاریابی چند سطحی Nikken باید هنر بازاریابی را تسلط بخشید. به راستی بازاریابی شبکه ای نامیده می شود. اما دقیقا چه چیزی را بازاریابی می کنید؟ شما باید خود را به منظور ایجاد پول در صنعت بازاریابی چند سطح بازار است. افراد با افرادی که می شناسند کار می کنند و به همین دلیل با آنها احساس راحتی می کنند. دقیقا چگونه می توانید خود را به بازار عرضه کنید؟ شما باید خود را توسعه دهید. کتاب خواندن ، گوش دادن به کتاب های صوتی و درک مهارت های اکتشاف.

دومین دلیل اصلی عدم موفقیت مردم در تجارت Nikken MLM این است که آنها نمی دانند چگونه می توانند به صورت آنلاین راه اندازی کنند. شما نمی توانید فقط با اقوام و دوستان خود میلیون ها دلار تجارت ایجاد کنید. اگر خوش شانس هستید و با استفاده از بازار گرم خود انگیزه ای ایجاد می کنید ، به من اعتماد کنید ، پس از دوره زاکمک متوقف می شود. شما به یک سیستم تولید سرب آنلاین نیاز دارید. در این دوره ، تولد بسیار آسان و سریع انجام شده است.

برخی از شما در حال خواندن این مطلب هستید ، خط مستقیم شما ممکن است به شما آموزش داده باشد که به وب نروید و این یا این کار را نکنید. به من اعتماد کن خط خود یا خود شما در حال حاضر در لحظه خاصی نیست. می توانید روزانه میلیاردها نفر از افراد را در وب پیدا کنید که به دنبال چیز دیگری هستند. پس چرا به جای بازدید از مرکز خرید و گفتگو با همه غریبه هایی که ممکن است پیدا کنید ، از این امر جدا نیست. برای موفقیت در فعالیت های حق رای دادن خود در سال 2010 و پیش زمینه ، باید از وب استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا