درک بازاریابی: مبانی مقابله با تجارت شما

من سالهاست که بر اساس تجربه خود در حرفه بازاریابی کار کرده ام ، اما به نظر می رسد که سفر را تازه شروع کردم. اخیراً به دنبال تغییر شغل و مسکن در عمق بازاریابی جستجوگرانه ، چشم من را به سمت امکانات و فرصت هایی که بازاریابی آنلاین به هر سازمان یا فردی ارائه می دهد باز کرده است. من نخواهم دید که چگونه می توان یک مارک را از دست داد مگر اینکه بخواهند با توجه به ضعف هر بازاریاب ، عدم صدور گواهینامه از محصول و عدم آگاهی با آنها وقت بگذارند.

بازار | بازاریابی

من با یک شرکت بازاریابی شبکه غذایی و خوراکی به فرصتی پرش کردم ، اول از همه وقتی بسته استارت را تحویل گرفتم ، از بیماری ها درمان می شدم. از آن لحظه به بعد می دانستم که در مسیر صحیحی قرار گرفته ام. من محصول را دوست داشتم و می خواستم آن را با جهان به اشتراک بگذارم. من می دانستم که قیمت ها کمی سفت و سخت هستند زیرا نگه داشتن یک منبع پایدار برای استفاده شخصی شما می تواند یک معامله بزرگ باشد ، اما پس از آن مزایای آن بسیار عالی است.

تا اینکه به آن شرکت ملحق شوم ، کار من در فروش و بازاریابی بود. چیزی که من بدبینانه آن را رد کردم در این مسیر دنبال کردم اما به نوعی در آن پیاده شدم ، چیزی جز کلیشه این زمینه نبود. او تعجب می کند که آیا سرنوشت ما واقعاً نوشته نشده ، پلمپ شده و پلمپ نشده است؟ با گذشت سال ها ، با چالش های زیادی روبرو هستم و چیزهای جدیدی را در فروش و بازاریابی یاد می گیرم و از این چالش ها روش های جدیدی برای بدست آوردن بهترین نتیجه می آموزیم.

فروش در مقابل بازاریابی.

ما معمولاً مانند کره بادام زمینی و ساندویچ ژله این ترکیب را خیلی مخلوط می کنیم [quite and acquired taste]، اما فروش و بازاریابی دو کلمه متفاوت با معانی کاملاً متفاوت هستند.

فروش شامل علامت گذاری به هدفی است که شما باید در پایان معامله به آن برسید و پول را جابجا کنید. میزان فروش با تعداد کالاهای فروخته شده و پول حاصل از آن اندازه گیری می شود. بازاریابی مفهومی کاملاً متفاوت است. این یک زیرپا گذاشتن بزرگ هنر است و استراتژی فروش قبلی است. این شامل ایجاد روابط ، آموزش در مورد محصول ، حفظ رابطه برای نامگذاری چند مورد و حفظ وفاداری به برند است که فروش را ممکن می کند.

نکته 1. مشتریان قدیمی به همان اندازه مشتری های جدید مورد نظر شما مهم هستند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر شرکت ها مرتکب می شوند اشتیاق و جاه طلبی بیش از حد است. بدون شک ، مهم است که بتوانید به اندازه کافی سریع درآمد کسب کنید تا به بازده سرمایه گذاری بپردازید ، بدهی خود را پاکسازی کنید و به روند هموار خود ادامه دهید. هر کاری را که با آزمایش خود انجام دهید ، یاد گرفته اید که ایجاد یک رابطه شخصی بزرگترین استراتژی شرکت است که یک مشتری وفادار را حفظ می کند.

برخی از مشاوره بازاریابی

من از تجربه شخصی خود در صنعت بازاریابی شبکه ای نتیجه می گیرم. ما از اقدامات روزمره خود کمتر آگاه هستیم اما خودمان را بازاریابی می کنیم ، مهارتهای خود را در جستجوی شغل ، در مصاحبه حتی در هنگام نزدیک شدن و حرکت به دلیل جذابیت به جنس مخالف ، برای توسعه رزومه کاری خود از آنچه شما قادر هستید و مایل هستید انجام دهید تا شرکت گسترش یابد و به هدف خود برسد. همین امر در مورد نحوه خوشحال کردن شما و ایجاد آینده با همکار بالقوه خود نیز صدق می کند.

مدتها بود که شرکت ها تبلیغات مربوط به تابلوهای تبلیغاتی ، دفاتر شرکت ها و شرکتهای تابعه آنها را در مناطق مختلف پراکنده تا امروز عصر اطلاعات می پنهان کردند. توسعه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارتباط را آسان کرد.

اکنون مشتریان در جستجوی آنچه هستند که باعث ایجاد انگیزه و انگیزه در آنها می شود. آنها به دنبال چیزی هستند که بتوانند به آن پیوند دهند. من این را به عنوان فرصتی برای هر شرکتی توصیه می کنم که این نیازهای انسانی را در نظر بگیرد. امواج مغزی متداول عشق ، انگیزه ، هر چیزی است که باعث می شود فرد نسبت به خود احساس خوبی داشته باشد یا از دنیای واقعی فرار کند. به عنوان مثال ، در توییتر ، مثلاً در Twitter پیگیری کنید و به روزرسانی کنید و شرایط خود را به عنوان افراد مختلف با نیازهای مختلف بخوانیم. شاید ما دوست داشته باشیم از واقعیت های سخت جهان فرار کنیم ، بنابراین برخی سخنرانان انگیزشی را دنبال می کنیم زیرا توییت های آنها خارج از حد معمولی و قابل توجه است.

نکته 2. فضیلت صبر و همکاری در کنار مشتریان قدیمی شما چیزی است که شما را از این بدهی خارج می کند.

این وضعیت دادن و گرفتن است

واضح است که اقتصاد امروز روند کاهشی چشمگیری را تجربه می کند و شرکت ها و شرکت ها در حول خرید می چرخند! خرید! بخر! گرفتن پول مشتری سخت. اما شرکت های موفق سهم بیشتری از بازار را به ثبت رسانده اند که به ذهن خلاق آنها در بخش های بازاریابی خود پاداش می دهد.

از اصول اولیه استفاده کرده و آنها را با فناوری تطبیق دهید

مبانی بازاریابی روابط است و متغیرها افراد هستند. نگرانی در مورد مردم بلیط غذایی شما است. همه باید بدانند ، یک فرد مورد نظر وجود دارد و آماده پاسخگویی به نیازهای خود است. این نیازهای ساده عشق ، تشویق و ارتباط شخصی است.

در تعامل با بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای هر منطقه ، شرکت ها از این استفاده کرده اند تا به مکانهایی مانند چین و اروپا برسند.

تعامل با مشتریان بالقوه و گرفتن صدای شخصی معتبر بسیار مؤثر است. نشان داده شده است که ممکن است با مارک های بزرگتر کار نکند اما ممکن است با یک نفوذ محلی کار کند. این با دو سنگ به دو پرنده برخورد می کند. برای نشان دادن ، تأثیر گذاران محلی مانند مدل ها ، نوازندگان و سمبل هایی که مردم به آن نگاه می کنند و تحسین می کنند ، از آن منطقه و تنها راه آنها برای غلبه بر تفاوت های ظریف فرهنگی و جلوگیری از سوء تفسیر و اشتباهات ترجمه در کمپین ها هستند. این می تواند یکی از راه های کاهش هزینه های ترجمه باشد و یا می توانید با یک متخصص ترجمه حرفه ای با متخصصین کار کنید و این ترفند را خواهید داشت.

وقتی کار خود را شروع می کنید ، همیشه مغزمان را نابود می کنیم در مورد چگونگی حرکت در اولین ماهی به چرخ. اما توصیه ای که می خواهم با شما در میان بگذارم این است که به سادگی شروع شده و سپس در مورد آن صحبت کنید. قبل از شروع صحبت در مورد آن صحبت کنید.

برخی از استراتژی ها برای بازاریابی خود و شغل خود عبارتند از:

1. یک بولتن ساده و مفید در مورد شرکت خود ایجاد کنید. این ابزار به ظاهر بی اهمیت از قدرت فوق العاده ای به عنوان ابزاری برای بازاریابی برخوردار است. مانند یک بروشور ، آن چیزی را که شما و نام تجاری خود در مورد آن صحبت می کنید ، بیان می کند

2. شبکه سازی رویدادهایی را برای فعالیت شما و زمینه شکار مناسب برای مشتریان بالقوه فراهم می کند. شما ممکن است یک مشتری خاص را در ذهن داشته باشید که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد. به سراغ آنها بروید ، خودتان را معرفی کنید و نمونه کارها خود را توضیح دهید ، اگر آنها این را بدانند ، به احتمال زیاد آنها را مجبور خواهید کرد تا با افکار و عقاید خود ورودی هایی را ارائه دهند. راهی عالی برای جستجو در جستجوی شما و امتحان کردن خدمات و محصولات خود.

3. ایجاد سرمایه گذاری مشترک بالاترین سطح برای هر شرکتی است که بتواند با آن همکاری کند. می توانید با شرکتی که تجارت شما را تکمیل کند و در زمینه تبلیغات مشترک کار کنید ، کار کنید. دو دست بهتر از یکی است. مانند ناپلئون هیل ، قدرت مغز متفکر ، یک گروه سازمان یافته با دانش هوشمندانه یک تلاش سازمان یافته را هدایت می کند که فرد را قادر می سازد میل خود را به ارزش پولی منتقل کند.

4- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. طبق مندرج مندر (2015) ، شبکه های اجتماعی در حال حاضر 3٪ از فعالیت های روزانه ما را تشکیل می دهند ، وبلاگ هایی که به 15٪ نزدیک می شوند ، ما زمان بیشتری را در شبکه ها صرف می کنیم تا در قسمت قبلی قرارداد بویژه با بالا رفتن اینترنت موبایل و پتانسیل های موجود در آن. ما برای اتصال به شبکه ها در هر زمان و هر مکان.

منابع

ماندر ، جیسون ، وقت روزانه در شبکه های اجتماعی به 1.72 ساعت افزایش یافته ، دوشنبه 26 ژانویه 2015 ، دسترسی به سه شنبه ، اول سپتامبر 2015 < “> https://www.globalwebindex.net/blog/d روز-time-spent-on-social-networks-rises-to-1-72-hours>

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا