درک بازاریابی هدفمند آنلاین: سبک هالووین

[ad_1]

تکنولوژی

تقریباً هالووین است و شما می دانید این به چه معناست – ترفند یا رفتار! این تعطیلات فقط یک روز کودک برای تهیه آب نبات و سرگرمی نیست اما در واقع هالووین استعاره مناسبی برای توضیح استراتژی تجاری خوب برای بازاریابی اینترنتی هدفمند است. در حالی که بچه ها لباس می پوشند و خانه به خانه می روند تا آب نبات تهیه کنند که شاید سناریوی بارز کار نباشد ، شما در واقع می توانید چیزهای زیادی از آن یاد بگیرید!

بازاریابی هدفمند چگونه بصورت آنلاین کار می کند؟ شرکت ها می توانند تبلیغات یا بازاریابی خود را بر اساس معیارهای خاصی متمرکز کنند. این معیارها می توانند بر اساس شغل ، سرگرمی و سن باشد – هر طبقه ای که مورد توجه مشتریان بالقوه باشد. با پیشرفت تکنولوژی و امکان ردیابی تنظیمات برگزیده بصورت آنلاین ، تجزیه و تحلیل همه مشتریان و سپس استفاده از این داده ها برای بازاریابی بهتر محصول یا خدمات شما بسیار آسان تر شده است.

هنگام تدوین استراتژی خود ، اولین قدم این است که به وضوح مشخص کنید چه چیزی می توانید بازار هدف خود را ارائه دهید.

در این تشبیه هالووین ، شرکت شما یک ترفند یا یک درمانگر است. لباس هالووین شما همان چیزی است که دیگران را به سمت شما جذب می کند. لباس شما پیام شماست – چه چیزی را به مخاطب خود منتقل می کنید؟ این یک گام اساسی است زیرا مسیری که برای پایین آمدن انتخاب می کنید همان چیزی است که خواهید یافت. اطمینان حاصل کنید که قبل از پوشیدن لباس خود کاملاً راضی هستید.

شما اکنون آماده بیرون رفتن هستید. اما آیا شما به تنهایی بیرون می روید یا با گروهی از مردم؟ هدف شما در شب تفریح ​​و آب نبات است. معاشرت با دوستان به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید ، بنابراین تصمیم می گیرید این کار را انجام دهید.

به عنوان یک شرکت ، به این فکر کنید که با چه کسی می توانید ارتباط برقرار کنید و روابطی که با شما در رسیدن به هدف شما کمک می کند. “دوستان” خود را جمع کنید و لذت ببرید!

از دیگر قسمتهای مهم شب می توان به یافتن بهترین خانه ها برای رفتن به خانه (اطمینان از اینکه کلمات کلیدی مناسب در مبارزات انتخاباتی شما برای جذب افراد مناسب است) و مکث نکردن تا زمانی که از میزان آب نبات خود راضی نباشید (تعهد به بازاریابی اینترنتی هدفمند).

اگرچه ممکن است قبلاً آن را ندیده باشید ، اما ترفند یا روش درمانی روش واضحی برای توضیح استراتژی خوب بازاریابی اینترنتی است.

برای کمک به اجرای یک استراتژی جدید تجاری یا اصلاح مجدد استراتژی موجود ، با یک مربی تجارت تماس بگیرید! او می تواند برای انتخاب لباس مناسب شرکت شما و کمک به شما در رسیدن به اهداف خود با شما همکاری کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا