درک جواهرات U Design: آیا با جواهرات U Design واقعاً می توانید درآمد کسب کنید؟

جواهرات U-Design این شرکت در سال 2003 توسط جنیفر و برت بوناكوری تأسیس شد و فروش مستقیم را در سال 2004 آغاز كرد. آنها به مشتریان این توانایی را می دهند كه جواهرات خود را طراحی كنند و سپس آنها را برای آنها طراحی كنند. محصولات شامل گردنبند ، ساعت ، دستبند ، گوشواره و بسیاری موارد دیگر. علاوه بر این ، این فرصت کسب و کار یا درآمد را برای کسانی فراهم می کند که با بازاریابی در شرکت ها ، محصولات یا ایده محصولات خود ، از خانه خود درآمد کسب کنند. جواهرات U Design همچنین دارای بیش از 200 نماینده طراحی!

چیز:

اینجا بحث زیادی نیست. من معمولاً خط تولید اصلی شرکت و آنچه شرکت ارائه می دهد علاوه بر ارائه توضیحی مختصر در مورد برخی از محصولات خود را پوشش می دادم. با این حال ، جواهرات U Design واقعاً محصولی ندارند. شعار آنها “شما آنرا طراحی می کنید ، ما آن را می سازیم”. این هست! من تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بیشتر اطلاعات انجام خواهم داد. آنها فقط از مهره های با کیفیت و جواهرات با کیفیت استفاده می کنند. آنها جواهرات مد را ارائه نمی دهند! آنها فقط از استرلینگ نقره ، لامپ کار ، بلور روسی ، دره نقره ای ، سنگ های نیمه قیمتی و بسیاری دیگر استفاده می کنند!

فرصت:

نتوانستم برنامه جبران خسارت آنها را پیدا کنم. فقط می توانم تصور كنم كه این شركت یك شركت ارائه نمی دهد زیرا احساس می كنند به آن احتیاج ندارند. در اصل ، شما باید یکی از کیت های راه اندازی آنها را خریداری کنید (به طور خلاصه توضیح بیشتری می دهید) که به شما منابع ، ابزار و محصول را برای شروع طراحی می دهد. همچنین شامل جواهرات از پیش طراحی شده است. پس از گرفتن یکی از این گروه ها ، می توانید میزبان مهمانی ها و پول خود را به روش خود داشته باشید. شرکت خودش به شما مبلغی پرداخت نمی کند! شما برای طراحی آنها محصولات یا محصولاتی خریداری می کنید ، سپس همه آنها را به فروش می رسانید.

پس از فروش همه آن ، به اندازه کافی پول برای خرید یک مجموعه دیگر کسب خواهید کرد. او مجموعه دیگری را خریداری می کند ، کل مجموعه را می فروشد و مجموعه دیگری را خریداری می کند. این روند را تا زمانی که احساس حوصله و بازنشستگی نکنید ادامه دهید. از نظر بازاریابی شبکه ای ، شما قطعاً می توانید محصولات یا محصولات آنها را بصورت آنلاین به بازار عرضه کنید و فروش را سریعتر انجام دهید اما هیچ کاری متفاوت از انجام آن و میزبانی مهمانی های بدنی نیست. موردی مانند مراجعه یا درخواست جبران خسارت که شما دیده اید وجود ندارد.

در پایان ، بله ، می توانید با طراحی جواهرات U درآمد کسب کنید!

هزینه:

برای اکثر افراد علاقمند به شرکت در شرکتی مانند این ، مهمترین سؤال است که باید قبل از حرکت به هر طریقی به آن پاسخ داده شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگر قصد دارید با شرکتی مانند U Design Jewelry شریک شوید ، مشاغل شخصی خود را باز می کنید. همه شرکت ها به نوعی هزینه راه اندازی نیاز دارند. به عنوان مثال ، کار ساخت و ساز ممکن است 5000 دلار تا 10،000 دلار برای شروع کار نیاز داشته باشد. نکته خوب در مورد بازاریابی شبکه ای ، بله ، شما هنوز هم برای درآمدزایی پول دارید ، اما به طور کلی بسیار کمتر از هزینه یک تجارت سنتی است.

اگر می خواهید درآمد کسب کنید و از “فرصتی” که توسط U Design Jewelry پیشنهاد شده است ، بهره مند شوید ، باید مجموعه ای از دو مجموعه را خریداری کنید.

  1. منشی کیت اونو – 1500 دلار
  2. منشی کیت دوس – 2500 دلار

هر دو گروه دارای انواع مختلفی از مهره ، ابزار ، لوازم ، بلیط فروشی ، کارت ویزیت شخصی و کاتالوگ هستند. تنها تفاوت بین دو گروه شروع این است که گروه دوم با عناصر بیشتری نسبت به گروه اول همراه است. به علاوه ، شما می توانید یک جلسه تمرینی 3-4 ساعته را پشت سر بگذارید تا به شما در شروع کار کمک کند. همچنین ، یک نماینده طراحی در حال حاضر موفق به شما کمک می کند تا با شخص اول خود ، دستیابی به فروش و طراحی کمک کنید. جلسات سه ماهه و ماهانه برای تجارب یادگیری اضافی نیز موجود است.

افکار نهایی:

من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا خجالت نکشم. با این حال ، جواهرات U Design یک شبکه بازاریابی نیست. حتی وابسته به بازاریابی نیست. اجازه دهید صادقانه باشد. نمایندگان این شرکت صرفاً نمایندگان فروش هستند. جواهرات U Design در رده بازاریابی چند سطحی قرار می گیرند اما من سخت می دانم که چگونه. آنها بازاریابی چند سطحی را انجام نمی دهند. من یک بار یک نخ را می گیرم.

محصولات مرتب و جالب هستند. شما قادر به طراحی جواهرات خود هستید و شرکت آن را برای شما رقم می زند. اگر هنگام طراحی جواهرات اشتیاق به طراحی مد دارید ، این موضوع شما را بسیار هیجان زده می کند.

فرصت به هیچ وجه فرصتی نیست. وقتی از اصطلاح “فرصت” استفاده می کنم ، این کار را در حدود برنامه غرامت انجام می دهم. فرصتی برای درآمدزایی عالی از خانه. اگرچه با این شرکت می توانید از خانه خود درآمد کسب کنید ، اما نمی توانید از طریق بازاریابی شبکه ای درآمد کسب کنید. فرصت این شرکت شبیه به شروع کار سنتی خود شماست ، اما شما قادر هستید تمام کارها را از خانه انجام دهید. به نظر من این فرصتی است که می توانید از خانه کار کنید و درآمد زیادی را به عنوان رئیس خود داشته باشید ، ساعات کاری خود را تعیین کنید و از همه مهمتر ، دقیقاً چقدر پولی را که می خواهید پوند انتخاب کنید و سپس به سادگی آن را بدست آورید! جواهرات U Design جواهرات مشابهتری را با یک کار روزانه ، اما از خانه ارائه می دهد.

هزینه ارزان و گران است. قطعاً در مقایسه با سایر شرکت های سنتی ارزان است. با توجه به اینکه شما از طریق خانه فروشنده هستید ، گران است.

این فرصتی عالی برای هرکسی است که می خواهد از مهمانی های خانگی درآمد کسب کند و مردم را ترغیب به خرید جواهرات کند. با این حال ، برای بازاریابان شبکه ، من این شرکت را توصیه نمی کنم. به وضوح به یاد داشته باشید ، من در تلاش نیستم که شما را از این شرکت دلسرد کنم یا نام بدی را به این شرکت بسپارم. سریع درآمد می کنم! من در مهمانی نیستم و امیدوارم دوستان و خانواده من جواهرات من را بخرند.

* داستین هیل وابسته به جواهرات U Design یا فرصت های شغلی و درآمد آنها نیست

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا