درک پروویت: آیا واقعاً می توانید با پروویت درآمد کسب کنید؟

امتحان کنید این اولین بار در سال 2013 به ثبت رسیده است و یک خط تولید را ارائه می دهد که برای کمک به بدن شما به کتوزیس کمک می کند و به شما قدرت می دهد تا 1 پوند در روز از دست دهید ، ضریب هوشی خود را افزایش دهید و انرژی خود را افزایش دهید. پروویت علاوه بر ارائه محصولی که به بدن شما در ایجاد کتوز کمک می کند ، یک فرصت شغلی یا درامدی را نیز به شما ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا از خانه بازاریابی محصولات و شرکت آنها را بدست آورید. اول اینکه ، کتوز دقیقاً چیست؟ به عبارت ساده ، کتوز حالتی است که بدن می تواند وارد آن شود و به شما امکان سوزاندن سریع چربی ها و افزایش متابولیسم را می دهد. با این وجود ، آیا واقعاً می توانید از بازاریابی پروویت یا محصول آن درآمد کسب کنید؟

چیز: اکثر شرکت هایی مانند پروویت محصولات متنوعی دارند و بسیاری از آنها نیز هستند. با این حال ، پروویت فقط آن را دارد یکی محصول. آنها کل شرکت خود را حول این محصول تاسیس کرده اند و به طور علمی برای طراحی این محصول در حد توان خود کار کرده اند.

  1. KETO // OS (سیستم عامل کتون) – این تنها محصول خط تولید پروویت است. این ماده در اصل نوعی نوشیدنی است که با فناوری انرژی کتوژنیک طراحی شده است و برای بدن تأمین مواد مغذی کامل است که به بدن شما توانایی بازسازی و تثبیت سلولها را همراه با افزایش انرژی بدن ، تمرکز و از همه مهمتر ، چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن می دهد. شما می توانید 15 وعده از این مخلوط نوشیدنی را با حداقل 85.00 دلار و حداقل مقدار و 75 وعده را با قیمت 350.00 دلار دریافت کنید. شما به سادگی باید یک قوطی از این محصول را در آب سرد حل کنید و دیوانه آن را تکان دهید!

این محصول باید کارهای خوبی انجام دهد و در اینجا برخی از آنها ذکر شده است:

  • کاهش سریع چربی را فراهم می کند

  • منفعلانه اجازه دهید بدن شما قدرت پیدا کند

  • اجازه دهید بدن شما بهتر هضم شود

  • تمرکز و انرژی خود را افزایش دهید

  • به شما اجازه می دهد از یک خواب بهتر لذت ببرید

  • به بدن خود پوست شفاف و سالم تری بدهید

  • در کل حال شما را بهتر می کند

  • افزایش فعالیت مغز

فرصت: برای اینکه بفهمیم آیا مردم واقعاً می توانند از طریق بازاریابی شرکت پروویت یا محصولات خود درآمد کسب کنند ، باید نگاهی به برنامه جبران خسارت آنها بیندازیم. طرح جبران خسارت به سادگی روشی است که شرکت ها به اعضای خود می پردازند هر شرکتی در کل دنیا یکی دارد! برخی حداقل دستمزد را پرداخت می کنند ، دیگران حقوق و دستمزد را می پردازند و شرکت هایی مانند پروویت این کار را بسیار متفاوت انجام می دهند.

حدود 5 نوع مختلف پرداخت وجود دارد که پروویت به علاوه 14 زیر پرداخت در هر بخش عمده ارائه می دهد تایپ کنید، مانند پاداشهای شروع کننده (30 روز اول) ، پاداش رانندگی ، جوایز GamePlay ، جوایز شریک و پاداش های باقیمانده ، ما فقط قصد داریم چند مورد از زیر پرداخت ها را بررسی کنیم. من سعی می کنم در حالی که هنوز اطلاعات لازم برای دانستن را ارائه می دهم ، آن را ساده نگه دارم.

  1. Go Pro Bonus (پاداش های شروع) در 30 روز اول مشارکت در شغل پروتویت یا فرصت درآمد ، می توانید بر اساس اندازه تیم شخصی و همچنین تیم خود غرامت دریافت کنید. هرچه تعداد آنها بیشتر باشد ، سود شما نیز بیشتر خواهد بود.
  2. پاداش سریع (پاداش های GamePlay) این پرداخت ها به صورت هفتگی است ، با این وجود مروج یا توزیع کننده می تواند برای پرداخت های روزانه نیز اقدام کند به شرط آنکه بسیار موفق باشند. ثبت نام یا مروج Go Fast Bonus بابت فروش سفارش اول توسط سایر مروجین فروشندگان خود پرداخت می شود شخصاً ثبت نام شده
  3. پاداش تیم رویایی (پاداش های رهبری) – برای اعضایی که به # 8 می رسند ، توانایی دریافت این پاداش سالانه را از سایر مروجان / توزیع کنندگان که شخصاً به آنها پیوسته اند ، دارند و این به اندازه تیم کمک می کند. برای ساده نگه داشتن آن ، اگر یک مروج شخصی شخصی را ثبت نام کند و آن شخص با خرید یک محصول به اندازه تیم کمک کند ، مروج ثبت شده بازدهی سالانه دارد. به خاطر داشته باشید ، برای دستیابی به این نوع پرداخت ، باید به رتبه 8 برسید. تا زمانی که به رتبه 8 برسید ، بیش از یک مروج خواهید داشت که شخصاً در آن ثبت نام کرده اید و از این رو ، بازده خوبی خواهد بود. عظیم.

در پایان ، بله ، شما هستید می توان با بازاریابی پروویت یا محصولات آن درآمد کسب کنید.

هزینه: اگر می خواهید در یک تجارت یا فرصت درآمد پروویت ثبت نام کنید یا به آن بپیوندید ، باید درک کنید که چه مقدار پول می گیرید. بدانید که این راهی برای ایجاد مشاغل خانگی است. اگر می خواهید یک شرکت ساختمانی تاسیس کنید ، برای شروع باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید. با گفتن این موارد ، دلسرد نشوید و به همین دلیل به شرکت نپیوندید. افتتاح مشاغل نیاز به پول دارد!

راه اندازی VIP – برای پیوستن به پروویت و شروع به کسب درآمد از خانه با بازاریابی شرکت یا محصولات آنها ، باید بسته VIP Launch آنها را با قیمت 350.00 دلار خریداری کنید. اگر به عضوی با ارزش شرکت تبدیل شوید ، می توانید از محصولات آنها تخفیف بگیرید. برای 15 لات ، شما به جای 85.00 دلار قبلی فقط 76.00 دلار و برای یک کالای 75 سهم ، فقط 133.00 دلار به جای 350.00 دلار پرداخت خواهید کرد.

استقرایی: پروویت محصولی را ارائه می دهد که به سرعت بدن شما را در کتوز فرو می برد تا متابولیسم را افزایش داده و چربی سوزی کند. محصول منحصر به فرد است ، اما کاملا گران است. این فرصت کسب و کار / درآمد را برای کسانی که می خواهند محصولات یا شرکت های خود را به بازار عرضه کنند فراهم می کند. این فرصت چندین نوع پرداخت مختلف دارد و بله ، قطعاً می توانید با مراجعه به محل کار اعضا یا با بازاریابی محصولات آنها و فروش ، از موفقیت کسب کنید. هزینه آن بسیار ارزان است ، که منطقی است. اکثر شرکت هایی که هزینه راه اندازی دارند بسته به میزان سودآوری برنامه جبران خسارت آنها ارزان یا گران هستند. برنامه جبران خسارت پروویت خوب است اما برای شروع پرداخت های هنگفت به کار زیادی نیاز دارد.

* داستین هیل وابسته به پروویت یا فرصت شغلی / درآمدی آنها نیست

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا