درک Gano Excel: آیا واقعاً می توانید با Gano Excel درآمد کسب کنید؟

برنده شدم در سال 1995 توسط آقای لیو سان سنگ تاسیس شد. این شرکت محصولات مرتبط با Ganoderma Lucidum ، قارچی با مزایای بهبودی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این فرصت شغلی را برای کسانی که می خواهند از طریق شرکت خود درآمد کسب کنند فراهم می کند. Gano Excel تمام امکانات تولیدی خود را در سراسر جهان دارد. این شرکت از سال 1999 و در سال 2002 اولین شرکت مکمل های حاوی قارچ به آمریکای شمالی است.

آموزش | کسب درآمد

چیز:

Gano Excel محصولی را ارائه می دهد که حاوی قارچی به نام Ganoderma Lucidum است که دارای انواع مختلفی از فواید درمانی است. در حال حاضر آنها در مجموع 15 محصول مانند دارند قهوه شکلات موکا ، چای رویبوس قرمز ، ساکانو ، صابون جانو ، و خیلی بیشتر! من مختصراً در زیر توضیح خواهم داد!

  1. صابون جانو این محصول در دو نوار حاوی ویتامین E و سایر مواد معدنی به منظور پاکسازی پوست و کمک به ترمیم پوست آسیب دیده و پیری به فروش می رسد.
  2. خمیر دندان جانو – این خمیردندان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ، حفره ، بوی بد دهان و بیماری لثه طراحی شده است و البته حاوی گانودرما لوسیدوم است.
  3. گانودرما البته مکملی حاوی Ganoderma lucidum است و قرار است با تغذیه دفاع طبیعی از سلامت بدن حمایت کند.

فرصت:

سوال همچنان باقی است. آیا واقعاً می توانید با Gano Excel درآمد کسب کنید؟ برای پاسخ به این سوال ، باید به برنامه جبران خسارت آنها نگاه کنیم! آنها علاوه بر دریافت پول ، مواردی مانند مواد فروش ثابت شده ، تماس های آموزشی ، وبینار ، کارگاه های پیشگام و موارد دیگر را ارائه می دهند!

در کل 5 راه اصلی وجود دارد که می توانید با Gano Excel شروع به کسب درآمد کنید مانند درآمد خرده فروشی ، شروع سریع ، دو نفره باقیمانده ، جایزه اعتبار سنجی مسابقه و مجموعه جوایز جهانی. من مختصراً در زیر توضیح خواهم داد!

  1. سود خرده فروشی – با این پرداخت می توانید 20 تا 25 درصد سود خرده فروشی کسب کنید!
  2. باینری باقیمانده هنگامی که واجد شرایط دریافت این پرداخت ها هستید ، می توانید حداکثر 20٪ کارمزد از سیستم پرداخت خود دریافت کنید.
  3. استخر پاداش جهانی پس از دستیابی به شرایط لازم برای دریافت این پاداش ، می توانید 4٪ از مبلغ کمیسیون کل شرکت را بدست آورید!

هزینه:

برای برخی از افراد علاقه مند به پیوستن به این شرکت ، این مهمترین سوالی است که باید پاسخ داده شود ، زیرا فکر عضویت در همه چیز آغاز می شود! بدانید که اساساً در حال راه اندازی مشاغل شخصی خود هستید و همه مشاغل دارای نوعی هزینه راه اندازی هستند. به طور کلی ، قیمت های شروع با شرکتی مشابه Gano Excel بسیار ارزان تر از یک شرکت سنتی است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید مترو خود را افتتاح کنید ، انتظار داشته باشید که برای شروع کار حدود 30،000 دلار هزینه کنید!

در کل 6 راه برای شروع کار در Gano Excel یا فرصت درآمد وجود دارد! قیمت هر کدام در زیر ذکر شده است!

  1. گروه بازرگانی وابسته 25.00 دلار
  2. بسته شروع هوشمند 50.00 دلار
  3. Smart Start Plus 100.00 دلار
  4. ESP 1 195.00 دلار
  5. ESP 2 495.00 دلار
  6. برنامه پایداری الکترونیکی 3 995.00 دلار

افکار نهایی:

محصولات عالی هستند و به نظر می رسد که Gano Excel از نظر محصولات مرتبط با Ganoderma Lucidum پیشتاز است. امروزه شرکتهای زیادی وجود دارند که محصولات با Ganoderma Lucidum را ارائه می دهند. چرا؟ چون کار می کند! برای این! با این حال ، به نظر می رسد Gano Excel مبتکرانی هستند که برای اولین بار نمایش ها را شروع می کنند. همچنین ، چیزی که باید قبل از پیوستن به هر شرکتی مانند این مورد را جستجو کنید ، بازار بزرگی است و به نظر می رسد این شرکت صاحب آن است! چه کسی مکمل معجزه آسایی را نمی خواهد؟

فرصت هم خوب به نظر می رسد! هر شرکتی که بسته جهانی پاداش را ارائه دهد بسیار هیجان انگیز و جالب است! شما می توانید از طریق فروش جهانی کل شرکت ، پتانسیل سود را کسب کنید! آنها همچنین 4 راه اصلی دیگر برای کسب سود دارند که نشانه خوبی است! با این حال ، Gano Excel در سال 1997 تأسیس شد ، بنابراین به نظر می رسد که آنها به شدت نیاز به به روزرسانی یا بهبود طرح غرامت خود دارند. در حالی که 19 سال زیر کمربند خود هستند ، آنها باید حداقل 7 پرداخت کل را انجام دهند!

هزینه در مقایسه با شرکت های نوع سنتی بسیار مناسب است. من همچنین این واقعیت را دوست دارم که آنها 6 روش دارند که شما می توانید بلافاصله شروع کنید بسته به نوع رشد مشاغلی که می خواهید بدست آورید. بالاترین قیمت آن در حدود 1000 دلار است که به هیچ وجه بد نیست! گزینه کمترین قیمت 25.00 دلار است ، بنابراین شما می توانید از شرکت آنها شروع کنید و بلافاصله کار خود را شروع کنید!

* داستین هیل به Gano Excel یا فرصت شغلی / درآمد آنها وابسته نیست!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا