درک Javita: آیا واقعاً می توانید با استفاده از Javita درآمد کسب کنید؟

از سال 2011 شروع می شود جاویتا آنها نام خود را به عنوان “شرکت قهوه لاغری” مطرح می کنند. بیانیه اصلی ماموریت GAVITA این است که افراد را با تغییر فنجان قهوه سالم و ثروتمندتر کند. 100٪ مالکیت و 100٪ عاری از بدهی است. Javita نه تنها قهوه را برای کاهش وزن فراهم می کند ، بلکه اگر می خواهید محصولات آن را به بازار عرضه کنید فرصت درآمد نیز فراهم می کند. با این حال ، آیا واقعاً می توانید با جاویتا درآمد کسب کنید؟

کاهش وزن | کسب درآمد

چیز: معمولاً “چیز” محصولاتی است که شرکت ارائه می دهد ، در این مورد قهوه و سایر محصولات مربوط به قهوه. به نظر می رسد کسی مانند هنک هیل وابسته به این شرکت در مورد پروپان بحث می کند ، اما در عوض در مورد قهوه بحث می کند. شوخی های کنار هم ، جاویتا از زمان اکران خود گسترش یافته است و قصد دارد در طی این سالها حتی بیشتر شود. در حال حاضر ، آنها شش نوع محصول برای انتخاب دارند.

1. ActiveBlendz دفاع: ActiveBlendz Defend یک نوشیدنی میوه ای است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند ، به بدن کمک می کند تا با استرس مقابله کند و از سلولهای T سالم نیز پشتیبانی می کند. تا آنجا که من می دانم ، آنها در حال حاضر فقط یک عطر و طعم دارند ، مخلوط بری. ActiveBlendz ، نوعی از نوشیدنی های تقویت کننده بدن از جمله Flex ، Rush و Control است. اطلاعات بیشتر در مورد دیگری را می توان یافت.مخلوط می شوددر وب سایت رسمی آنها

2. چای پاک کننده گیاهی: روشی سالم برای پاکسازی سیستم با نوشیدن چای خوشمزه. آنها با ترکیب گیاهان هند و ژاپن با داروهای سنتی آیورودا ، آنها توانستند چای درست کنند که برای دستگاه گوارش ملایم باشد ، سیستم شما را پاکسازی کند و به کاهش وزن کمک کند.

3 Gavita Burn + Control: البته قهوه این قهوه با یک ماده محرک به نام Yerba Mate تزریق می شود که حاوی کافئین به علاوه آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها ، مواد معدنی و پلی فنول ها است. این محصول با ترکیب این مواد در طراحی قهوه به افزایش میزان متابولیسم بدن و سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند در حالی که به شما کمک می کند با تغییر اندکی اشتها کمی غذا بخورید.

فرصت: اگر تصمیم دارید که به یک شرکت وابسته به Javita تبدیل شوید ، می توانید هفتگی و ماهانه تا 64 بار در سال حقوق دریافت کنید. آنها طرح جبران خسارت خود را در مورد درآمد باقیمانده برجسته می کنند. در اینجا دو روش از 12 روش کسب درآمد به عنوان عضو Javita آورده شده است.

1. سود فروش مستقیم: این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک عضو Javita مستقیماً کالایی را به مشتری بفروشد یا مشتری کالایی را از سایت رسمی Javita آن عضو خریداری کند. اعضای Javita از محصولات خود تخفیف می گیرند و سپس می توانند آن را با قیمت بالاتر ، معمولاً قیمت پیشنهادی توسط خود شرکت ، مجدداً بفروشند. به عنوان مثال ، قیمت Javita Burn برای اعضای Javita بین 25 تا 35 دلار است ، با این حال ، این شرکت پیشنهاد می کند که فروش 45 دلار را انجام دهد. اگر اتفاقاً این فروش را به اتمام برسانید ، مبلغ باقیمانده را نگه دارید. بنابراین ، اگر قهوه را با قیمت 25 دلار خریداری کنید و سپس آن را با قیمت 45 دلار مجدداً بفروشید ، 20 دلار باقیمانده را به عنوان سود خود نگه دارید.

2. کمیته های تیم: هرچه بیشتر به این نوع کمیسیون نگاه کنید ، معیارهای بیشتری را می بینید. کمیته های تیمی در این شرکت بسیار خوب هستند اما شما را ملزم به انجام چند کار می کنند. این نوع پرداخت ماهیانه انجام می شود و برای حداکثر 15 سطح از اعضا که شما شخصاً در آن تجارت مشترک هستید کار می کند. اگر در پایین ترین سطح این شرکت هستید ، به این معنی که یک عضو اصلی (وابسته) هستید ، برای دریافت این کمیسیون های تیمی ، باید 50 PV داشته باشید. با قرار دادن محصولات خود در کشتی حمل و نقل ، می توانید به راحتی 50 PV در این شرکت بدست آورید. برای سودآوری باید محصولات را بفروشید و برای سهولت کار می توانید در Auto-ship ثبت نام کنید که همچنین به شما امکان می دهد 50 PV داشته باشید و برای عضویت در کمیسیون های تیم آماده شوید. میزان ترازهایی که به شما پرداخت می شود به شما پرداخت می شود و این می تواند از 1 تا 5 درصد باشد. به طور فرضی ، اگر 9 سطح عضو تیم داشته باشید ، ممکن است 4٪ کارمزد از کل محصولات آنها دریافت کنید که به نظر نمی رسد زیاد در آنها باشد ، اما اگر بخواهید در این شرکت بیشتر وارد شوید و جزئیات عالی که می توانید ببینید این یک درآمد خیالی است که هر ماه اتفاق می افتد .

هزینه: به سه روش می توانید یک فرصت شغلی ارائه شده توسط Javita را شروع کنید.

1. بسته عضویت اساسی: این بسته 99 دلار قیمت دارد و شامل دو جعبه محصول ، 29 دلار لوازم و مواد عضو ، سایت های بازاریابی اینترنتی “رایگان” و ابزارها / گزارش های تجارت آنلاین “رایگان” است.

2. STAR Business Pack: قیمت این بسته 499 دلار است و شامل 14 جعبه محصول ، 20٪ تخفیف در هر جعبه ، یک کیت عضو “رایگان” ، وب سایت های “رایگان” برای بازاریابی آنلاین ، ابزارها / گزارش های تجاری “رایگان” و فرصتی برای دریافت iPad mini یا جایزه پول نقد رایگان برای 60 روز اول ، بروشور و آستین نمونه گیری.

3. STAR Elite Business Pack: این بسته 999 دلار قیمت دارد و شامل 34 جعبه محصول ، 35٪ تخفیف در هر جعبه ، به علاوه هر آنچه در بسته اصلی عضویت و بسته تجاری STAR ذکر شده است.

نقطه نظر من: این شرکت بسیار باحال است. اگر قهوه دوست دارید ، با این فرصت خوب کار خواهید کرد. به من اعتماد کن ، بسیاری از مردم قهوه را نیز دوست دارند. تعداد محصولات ارائه شده توسط این شرکت مناسب است و برنامه جبران خسارت همراه با فرصت بسیار خوب است. Javita قطعاً بیشترین تعداد محصولات را در بازاریابی شبکه ای ندارد و برنامه جبران خسارت آنها از همه بهتر نیست. با این حال ، هم محصول و هم فرصت ساختاریافته و سودآور هستند. قیمت اولیه این شرکت ممکن است زیاد به نظر برسد ، اما اینطور نیست. قیمت شروع در مقایسه با برنامه غرامت در واقع بسیار مقرون به صرفه است. در این صنعت ، شرکتهای “گران” برای شروع کار معمولاً یک برنامه جبران خسارت بسیار سودآور برای تعادل این دو دارند. قیمت اولیه در رابطه با طرح غرامت کاملاً قابل درک و بسیار جذاب است. بزرگترین نکته منفی که با جاویتا متوجه می شوم محصول آنهاست. من یک نوشیدنی بزرگ قهوه نیستم ، بنابراین حتی برای من خیلی سخت است که بخواهم روزانه آن را عرضه کنم. من خسته خواهم شد

در پایان ، بله می توانید با جاویتا درآمد کسب کنید!

با این حال ، اگر شما علاقه مند به تولید مقدار زیادی درآمد باقیمانده با شرکتی مانند Javita هستید ، پس باید بدانید که چگونه از بازاریابی شبکه ای به طور موثر استفاده کنید.

من نه تنها راهی عالی برای کسب درآمد زیاد با این مفهوم کشف کرده ام ، بلکه گام به گام با شما یک به یک کار می کنم تا بتوانید به میزان موفقیت مورد نظر خود برسید!

* داستین هیل وابسته به Javita نیست یا فرصت شغلی آنها!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا