درک Max International: آیا واقعاً می توانید با Max International درآمد کسب کنید؟

[ad_1]

در سال 2007 راه اندازی شد ماکس اینترنشنال این محصولات تقویت کننده سلامتی با فرمول ثبت شده به نام MaxGXL را ارائه می دهد. آنها علاوه بر محصولاتشان برای کسانی که می خواهند محصولات خود را در زمینه بازاریابی عملکردی بسازند فرصت شغلی نیز فراهم می کند. هرکسی می تواند موفقیت در بازاریابی را بیاموزد اما آیا واقعاً می توانید برای بازاریابی محصولات Max International درآمد کسب کنید؟ آیا می توانید ثروتمند شوید و اگر چنین است چقدر ثروتمند هستید؟

چیز: Max International در حال حاضر در مجموع 9 محصول را ارائه می دهد که همه مربوط به ارتقا health سلامت است. محصولات آن عمدتا مربوط به حمایت از تمام سلولهای بدن شما با تغذیه گلوتاتیون است که از هسته سلول محافظت می کند و محافظ اصلی سلول ایمنی است.

1 ماکس ون این پیشرفته ترین مکمل پشتیبانی گلوتاتیون است که آنها ارائه می دهند. هر بطری حاوی 60 کپسول است که دستورالعمل مصرف فقط 2 کپسول در روز را دارد. MaxOne به بدن شما مواد مغذی لازم برای مقابله با استرس اکسیداتیو و تقویت ایمنی سلول را می دهد.

2 Max N Fuse این محصول یک آنتی اکسیدان است. این کار با دفاع پیشرفته سلولی به بدن شما شروع می شود دفاع آنتی اکسیدانی بدن را تقویت می کند از عملکرد گلوتاتیون پشتیبانی می کند و سایر ویتامین ها و مواد مغذی مانند ویتامین A و ویتامین های گروه B را برای بدن تأمین می کند.

3 MaxATP طراحی شده به عنوان یک تقویت کننده نهایی برای فعال کردن گلوتاتیون برای تمام محصولات خود به عنوان یک نوشیدنی استفاده می شود. MaxATP ذخایر انرژی را دوباره پر می کند و به مبارزه با خستگی کمک می کند ATP را در قلب و عضلات شما ایجاد می کند و نشاط را افزایش می دهد.

فرصت: به نظر می رسد Max International سبد محصولات خوبی برای ارائه دارد اما آیا فرصت درآمدزایی ارزش وقت شما را دارد؟ آیا می توانید با Max International Affiliate Marketing درآمد کسب کنید. آنها در حال حاضر 9 روش ارائه می دهند که می توانید برای بازاریابی محصولات آنها از جمله سود خرده فروشی پاداش مشتری مورد علاقه پاداش FastTrack پاداش Double FastTrack پاداش تیم پاداش بازی هفت سطح بسته رهبری Platinum و Diamond و مجموعه پاداش جهانی پاداش حداکثر زندگی. برای اکثر مشاغل روشهای متعدد برای دریافت پول نشانه خوبی از یک فرصت تجاری بسیار سودآور است. کمی بحث خواهیم کرد تا ببینیم آیا پول آنجاست.

1 سود خرده فروشی این روش پرداخت بسیار اساسی است و معمولاً با تمام شرکتهای وابسته مانند Max International ارائه می شود که به اعضا این قدرت را می دهد تا محصولات خود را به بازار عرضه کنند و بقیه را به عنوان سود شخصی نگه دارند. می توانید محصول را با هزینه کمتری بخرید گرانتر بفروشید و مابقی آن را نگه دارید. به عنوان مثال: اگر Max N-Fuze را با بطری 15 دلار بخرید و آن را با بطری 35 دلار مجدداً بفروشید سود شخصی خود را 20 دلار نگه دارید.

2 جایزه FastTrack برای شروع کار با این شرکت (بعداً بیشتر خواهیم گفت) باید نوعی بسته محصول خریداری کنید. با این وجود می توانید با مراجعه به یکی از اعضا برای کار در تیم خود درآمد کسب کنید. با انجام این کار آن عضو ملزم به خرید بسته نرم افزاری محصول نیز می شود که به شما امکان می دهد در کمیسیون های هفتگی FastTrack واجد شرایط شوید.

3 حداکثر پاداش زندگی – تا آنجا که من متوجه شدم برای واجد شرایط بودن این پاداش باید تمام پرداخت های قبلی را از 1 تا 8 انجام دهید. وقتی این اتفاق می افتد به علاوه هر چیز دیگری که ممکن است دریافت کنید Max Living Bonus شما را واجد شرایط می کند که هر ماه حداکثر 1500 دلار درآمد کسب کنید درآمد باقیمانده

هزینه: اولین کاری که برای استفاده از فرصت درآمد ارائه شده توسط مکس اینترنشنال باید انجام دهید پرداخت 49 دلار حق عضویت اولیه است. پس از پرداخت هزینه راه اندازی مشخص است که شما باید موجودی کالا را برای بازاریابی و فروش مجدد خریداری کنید.

در پایان بله شما می توانید با Max International درآمد کسب کنید!

افکار نهایی: Max International طیف خوبی از محصولات مرتبط با ارتقا health سلامت را در اختیار شما قرار می دهد. با این وجود این محصولات عموماً بالا هستند و این امر خرید را برای اعضا دشوار می کند (حتی پس از پایین آمدن قیمت یک محصول ارگانیک) و خرید آن برای عموم مردم دشوار است. بعلاوه هیچ مدرک واقعی مبنی بر بهترین بودن محصولات آنها وجود ندارد. بسیاری از شرکت های دیگر در آنجا وجود دارند که همان محصولات را با همان نتایج و یا شکایات ارائه می دهند. همه شرکت ها شکایت دارند اما به نظر می رسد این شرکت راحتی بیشتری دارد. مطمئناً Max International کلاهبرداری نیست اما محصولات آنها مطمئناً بهترین نیستند.

شرکت های بازاریابی شبکه ای با محوریت سلامت عرصه رقابتی گسترده ای دارند و به نظر نمی رسد که بهترین کار را برای ادامه کار داشته باشند. به عنوان یک مثال آسان بسیاری از شرکت ها هستند که در همان سال با Max International (2007) با بیش از 9 محصول شروع به کار کردند. در این صنعت سرعت بازی است و کیفیت نام دارد. سرانجام برنامه جبران آنها ضعیف است. حداکثر پاداش زندگی بهترین پرداخت با حداکثر 1500 دلار در ماه درآمد شرکت باقیمانده است.

اگر به دنبال راهی برای ایجاد مقدار زیادی درآمد باقیمانده از یک فرصت تجاری هستید راه بهتری وجود دارد. برای شروع کار با فرصتی برای ارائه نتایج واقعی با پرداخت از 1500 دلار در هفته روی پیوند کلیک کنید!

* داستین هیل به ماکس اینترنشنال یا فرصت های تجاری آنها وابسته نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا