دریابید که چه کسی به شبکه اجتماعی این شرکت می پیوندد

[ad_1]

وقتی مردم به شبکه های رسانه های اجتماعی مرتبط با کسب وکار دسترسی پیدا می کنند اغلب گروهی از افرادی را دارند که می شناسند. این شبکه از افراد اغلب شامل همکاران گذشته و حال در یک سازمان و مخاطبین تجاری از شرکت های دیگر است. این گروه شامل آشنایان از طریق سازمان ها و انجمن های تجاری است. هنگامی که مردم به شبکه های آنلاین طراحی شده برای مبتکران و متفکران مترقی می پیوندند پایگاه روابط خود را گسترش می دهند با افراد جدید ملاقات می کنند و روابط ایجاد می کنند. با توسعه این روابط متخصصان کسب و کار ذینفعان رهبران کارشناسان و مشاوران برای ایجاد پروژه ها و محصولات جدید با یکدیگر همکاری می کنند. این یک نمای کلی از انواع افرادی است که به شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار دسترسی دارند و انواع مسئولیت هایی که می توانند با استفاده از آنها بر عهده بگیرند.

حرفه ای در تجارت

متخصصان کسب و کار از همه سطوح می توانند از فرآیند طوفان فکری از طریق فرآیند نوآوری بهره مند شوند. برای کسانی که انتخاب می کنند به یک شبکه جهانی از نوآوری های آنلاین بپیوندند این بدون نیاز به ترک راحتی و آسایش دفتر شلوغ خود امکان پذیر است. سازماندهی آنلاین برای متخصصان در بسیاری از شرکت ها آسان تر است زیرا محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.

شركت كنندگان

انواع مختلفی از افراد وجود دارند که به یک شبکه مرتبط با تجارت آنلاین می پیوندند. کسانی که ایده و محتوا ارائه می دهند بخش مهمی از گروه هستند. ایده ها دانش تجربیات و محتوا را برای دیگران فراهم می کند تا در صورت ترکیب پروژه ها و محصولات بر روی ارائه دهندگان و شرکت کنندگان جدید بیاموزند.

رهبر

افرادی که دارای مهارت های سازمانی قوی ایده های نوآورانه و مهارت های مدیریتی هستند اغلب به احتمال زیاد در نقش های رهبری در پروژه های جدید در کنار دیگران در شبکه جهانی شرکت می کنند. رهبران سازمانی می توانند با سازندگان سازندگان مشارکت کنندگان فناوری و مشاوران برای تولید ایده ها و مفاهیم جدید ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند رهبری سیستم و جهت گیری را برای تیم ها و پروژه ها برای چشم انداز نوآوری تغییر و فناوری فراهم کنند.

کارشناسان

کارشناسانی که در شبکه های اجتماعی برای کارآفرینان و کارآفرینان شرکت می کنند اغلب علاقه مند به ارائه دانش و بینش از زمینه های مربوط به فناوری دانشگاه تحقیقات بازار و خلق ایده هستند.

مشاور

مشاوران با افراد با پیشینه ها و صنایع مختلف کار می کنند تا به رهبران در زمینه نوآوری بهترین شیوه ها و خدمات موجود راهنمایی کنند. این مشاوران می توانند با دیگران همکاری کنند تا به ارائه استراتژی های نوآوری برای محصولات و پروژه های جدید کمک کنند. اگرچه ایده ها و مفاهیمی وجود دارد گاهی اوقات استفاده یا دانش سیستم مناسب طراحی محصول یا فرآیند نوآوری ممکن است توسط تامین کننده قابل درک نباشد. مشاوران آژانس ها محققان و ارائه دهندگان خدمات می توانند با کسب ایده ها و دانش جدید به دیگران در شبکه جهانی نوآوری کمک کنند.

وقتی متخصصان از صنایع و مسئولیت های مختلف در یک فضای آنلاین گرد هم می آیند پتانسیل مشارکت مداوم و اشتراک گذاری ایده ها و نوآوری ها بیشتر می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا