در اینجا صحبت های اهالی صنعت در مورد تبلیغات PPC آورده شده است

[ad_1]

Google | بازی

تبلیغات پولی طیف وسیعی از فرصت ها را برای هرکسی که می خواهد تجارت خود را گسترش داده و مطابق روند بازار رشد کند ، در نظر گرفته است. امروز جهان خود را دیجیتالی می کند و در حال گشودن درهای جدید در صنعت بازاریابی پرداخت است. تکنیک های زیادی برای جستجو در یک کمپین Google AdWords با استفاده از استراتژی های بازاریابی پرداخت شده و کمپین هایی با فناوری گسترده وجود دارد که می تواند بدون هیچ محدودیتی و با عملکرد روان به صورت آنلاین اجرا شود.

بیایید اکنون در مورد یک تبلیغ خاص Google به نام PPC Advertising اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مفهوم Google AdWords: –

گوگل ابزاری برای تبلیغات واژه ای به نام “Google AdWords” ایجاد کرده است. این شامل مجموعه ای از کلمات جمع آوری شده است که بالاترین پیشنهاد را از طریق کاربران آنلاین ارائه می دهد. Google AdWords به عنوان بازاریابی پولی نیز شناخته می شود. تبلیغ کنندگان برای پرداخت پیشنهاد در مورد این کلمات کلیدی در کمپین پرداخت شده باید هزینه بپردازند. کلمات کلیدی کمتر کارآمد رتبه تبلیغات کسب و کار را کاهش می دهند.

Google AdWords نوار بودجه را با توجه به نیاز شما تنظیم می کند. همچنین می توانید پیشنهاد خود را برای کلمه کلیدی با کمترین رتبه ارائه دهید و کمپین خود را با کمترین بودجه مورد نظر خود اجرا کنید. در دنیای AdWords ، برداشت ها ، استراتژی کلیک و برنامه ریز کلمات کلیدی نقش اصلی یک بازاریابی پولی موفق را در یک بستر دیجیتال بازی می کنند.

بازاریابی موتور جستجو: –

SEM برای نمایش عملکرد بازاریابی پولی در موتور جستجوی Google تجسم می شود. مثالهای اصلی بازاریابی موتور جستجو ، گوگل ، بینگ و یاهو است زیرا به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا تبلیغ کنند اما از طریق روش های مختلف مانند: –

1.) قدرت خرید: پرداخت به ازای هر کلیک (تعداد آگهی ها)

2.) CPC: CPC (AdWords در نظر گرفته شده است)

3.) CPA: CPA (برداشت ها در نظر گرفته می شوند)

مرتبط ترین شکل تبلیغات موتور جستجو ، PPC Advertising است. استراتژی بازاریابی با هر کلیک تا حدی اتلاف پول را کاهش می دهد. در این استراتژی پرداخت بازاریابی ، تبلیغات با توجه به کلمات کلیدی که در موتور جستجوی گوگل وارد می کنند ، به کاربران نشان داده می شود. تنها در صورت کلیک کاربر بر روی تبلیغات و بازدید از صفحه ، مبلغ تبلیغ دهنده کسر می شود. یک تبلیغ کننده نمی تواند تبلیغات خود را با فشار بیشتر از رقبای خود افزایش دهد. بازاریابی PPC درمورد کلمات کلیدی کاربران شما استفاده می کنند. از این رو به آن نیز معروف می شوند

بازاریابی کلمات کلیدی. یک کمپین PPC م becauseثر است زیرا به مخاطبان بالقوه ای که واقعاً به محصول علاقه مند هستند دسترسی پیدا می کند و تبلیغات از طریق این تاکتیک بازاریابی در صنعت رونق مناسبی می یابد.

اهمیت تبلیغات PPC: –

1.) یک کمپین PPC مخاطبان بسیار خاصی دارد که بر روی تبلیغ خاصی از سلیقه آنها کلیک می کند.

2.) از نظر پولی ، این یک تاکتیک کاملاً بی آلایش است که در آن حریف با یک کلیک اتفاق می افتد.

3.) با کلیک کردن بر روی تبلیغات بازاریابی پولی ، هیچ اثر ناخواسته یا مرور مشاهده نمی شود.

4-) پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) با احراز هویت کامل از طریق حراج تبلیغات اتفاق می افتد و هر کلمه کلیدی در حراج برای تعیین اعتبار آگهی ها از طریق صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به یک موتور جستجو فروخته می شود.

نمونه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک: –

Olay BB Cream یک سبک بازاریابی PPC ایجاد کرد که شامل پیوندهای وب سایت ، پیشنهادات و نام تجاری است.

ترکیبی از این سه عنصر باعث می شود تبلیغات به دلیل ارائه گفته شده قابل اعتماد و جذاب به نظر برسد. پیوندهای وب سایت به کاربر این امکان را می دهد تا هر کجا که محصول مورد نظر را جستجو می کند ، کلیک کند. یک علامت تجاری ثبت شده می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را تسریع کند.

کمپین تبلیغاتی آئودی PPC دارای پیوندهای وب سایت ، اقدامات و افزونه های اجتماعی بود که باعث افزایش تبلیغ در موتور جستجو شد.

پیوندهای سایت مطمئناً تغییر دهنده بازی هستند زیرا به کاربر این آزادی را می دهند تا بینش محصول را به روشی منظم تر بیاموزد.

افعال در دوران باستان کیفیت عنصر را بسیار بهتر از نوشتن یک خط ساده توصیف می کردند. آئودی یک خط واحد ایجاد کرده است که می گوید: “اتومبیل ها و مدل های لوکس جدید آئودی را در آئودی USA.com تجربه کنید”.

برنامه افزودنی اجتماعی با تعداد زیادی فالوور در یک چشمک زدن بازی را در سیستم عامل Google تغییر می دهد.

نتیجه: –

کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کارآمدترین و اقتصادی ترین راه برای ارائه تبلیغات پولی است. این ستون فقرات رشد و همچنین مدل بازاریابی برای یک تجارت بزرگ است. کلمات کلیدی برای ایجاد یک آگهی را می توان به حراج گذاشت و رتبه کسب و کار را از موتور جستجوی گوگل مشاهده کرد.

بازاریابی PPC مخاطبان بازار ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد که همزمان با یک محصول درگیر می شوند و از ویژگی های آن استفاده می کنند. ارائه تبلیغ در یک جمعیت خاص یا کشوری ، در سطح جهانی یا محلی ، با اولویت زمان و روز. این به مشتریان کمک می کند تا به سایت تبلیغ دهنده هدایت شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا