در اینجا نجات هتلها آمده است – مدیریت شهرت آنلاین

[ad_1]

از اهمیت مدیریت شهرت آنلاین هرگز نباید غافل شد. در اینجا چرا نمی توان نادیده گرفت. مدیریت شهرت آنلاین شما یک جنبه اساسی از حضور موفق آنلاین در دنیای امروز است.

به دلیل فوری و گسترده بودن اینترنت ، نظارت بر آنچه گفته می شود در مورد هتل و خدمات مرتبط با آن بسیار مهم است. این یک واقعیت تأسف آور است ، اما این واقعیت که به طور کلی ، مشتریانی که از خدمات شما ناراضی هستند ، بیشترین اطمینان را در مورد تجربیات خود دارند.

بدترین وضعیت ممکن زمانی است که مشتری بالقوه شما را به صورت آنلاین جستجو کند و با یک سری نظرات منفی بی پاسخ روبرو شود. چنین اظهارنظرهایی که پاسخ های کمبود آنچه گفته شده را تقویت می کند ، منجر به تصویربرداری منفی از نگرش شما به مشتریان می شود – اینکه شما بی کفایت ، ناراحت کننده و در بدترین حالت ، به سادگی متکبر هستید! بنابراین پیروی از آنچه گفته شده در مورد هتل شما بسیار مهم است. در حقیقت ، پاسخ دادن به نظرات منفی فرصتی عالی برای تغییر برداشت های منفی به خیر است.

با ظهور بسیاری از سایت های بررسی مانند Trip Advisor ، Travago و raahi.com ، ابراز نظرات خود برای مشتریان راحت تر از همیشه است. با تشکر از این سایت ها ، هتل شما اکنون کاملاً در حال مشاهده مشتریان بالقوه است که این سایت ها را مرور می کنند تا دریابند که مشتریان دیگر شما چه می گویند ، چه توصیه هایی می کنند و چه نمی کنند.

سایت های بررسی مانند Trip Advisor ، Travago و raahi.com هتل ها را نسبت به همیشه پاسخگوتر کرده اند. به این ترتیب ، آگاهی در میان صاحبان رستوران ها در مورد اهمیت سایت های اعتبار آنلاین و تأثیرات عمیقی که شخص در موفقیت یا عدم موفقیت در بازاریابی هتل و هتل خود به صورت آنلاین دارد ، در حال افزایش است.

با گفتن این موضوع ، رعایت هر آنچه در مورد هتل شما گفته می شود می تواند یک کار دلهره آور باشد و اغلب وقت زیادی را برای شما و مدیریت خود می گیرد. به همین دلیل هم اکنون هتل های بیشتر و بیشتری از خدمات شرکت های معتبر مدیریت آنلاین استفاده می کنند تا از این جنبه بسیار مهم مراقبت کنند.

اینجاست که آژانس های بازاریابی آنلاین هتل در تصویر ظاهر می شوند. به عنوان بخشی از خدمات مدیریت آنلاین شهرت ما ، ما به طور مداوم تمام کانال های رسانه های آنلاین آنلاین مربوط به هتل شما را کنترل خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که با اظهار نظرهای کاربر در مورد هتل خود تنها با هدف اطمینان از حفظ سلامتی آنلاین شما ، روبرو می شوید.

همچنین از آنچه اتفاق می افتد با ابزارهای مانیتورینگ آنلاین و حتی پاسخهای فریم که باعث آرامش مشتریان می شود آگاه باشید و هر زمان ممکن ادراکات منفی را به مثبت تغییر دهید.

فقط بخاطر بسپار که توجه نکردن به آنچه مردم درباره شغل شما می گویند به معنای عدم حضور این نظرات نیست. عدم پاسخگویی فقط باعث از بین رفتن رقابت شما خواهد شد که یک رویکرد مؤثرتر و پاسخگوتر در مدیریت شهرت آنلاین دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا