ساختمان و مسکن

دستمال های زیبا و متعادل

من به تازگی با داستین کلی ، Ferrer دارای مجوز آشنا شدم که در بسیاری از دارندگان اسب در اورنج کانتی ، کالیفرنیا به سر می برد ، در مورد چگونگی چیدن اسب های اسب.

یکی از اولین مواردی که داستین در مورد من به من گفت باعث تعجب من شد. وی گفت: “هر اسب اسبی را باید به شکلی متفاوت برش داد.” “معمولاً هیچ یک از این چهار اسلحه شبیه دیگری نیست و نباید.” من همیشه تحت این تصور بودم که همه اسب های اسب دقیقاً مانند اسب دیگر باید بریده شوند تا اسب کاملاً متعادل باشد ، اما بعد از صحبت با او و دیدن او در حال درست کردن جلوی من ، فوراً ذهنم تغییر کرد. در واقع ، هر اسب تعادل متفاوتی دارد و هر اسب فشار خاصی را به هر یک از سمورهای خود وارد می کند. بنابراین ، همانطور که آموختم ، باید همه سمورها را برش داد.

“چه حصیری را باید برید و ماسه زد؟ چگونه می دانید؟” از داستین پرسیدم. وی در پاسخ گفت: شما باید به این نکته توجه کنید که در واقع اسب چگونه می تواند رشد کند و اسب چگونه سایش خود را روی زمین قرار می دهد. وی اضافه کرد: “هنگامی که دیواره های حلقه یا” لایه میانی “را قطع می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که خیلی عمیق نروید و زیاد برش نخورید ، در غیر این صورت به رگها ضربه خواهید زد ، همچنین به سطح” تنها “شما نیاز دارید که منحنی بمانید تا کاملاً صاف.”

من از او در مورد “زخم مرکزی قورباغه” سؤال کردم و او توضیح داد: “شما باید این قسمت را صاف برش داده و با لبه ی کف آن سطح بگیرید. همچنین مراقب باشید که قورباغه چقدر بر روی آن بریده می شود زیرا مانند هر قسمت از سم قورباغه ، قسمت فوقانی مرده است و قسمت زیر آن پر شده از رگه ها و سلول های زنده است.”

وی همچنین در یادداشت های اخیر خود توضیح داد که معمولاً دستمال اسبی را مطرح می کند که برجسته می شود زیرا اسب ها تقریباً دو برابر دستمال جلویی را مانند لبه های عقب روی زمین مالش می دهند ، بنابراین اگر معمولاً سم های جلوی جلو بلند نشود ، دیواره های سمپاشی شروع به برش و ترک خوردن می کند و ترک ها ممکن است باعث ورود میکروب ها به پا شود ، و زودتر از موعد اسب عفونت ایجاد می کند که ممکن است منجر به لفظ شود.

در هرس اسبها نیز انتخاب سد مناسب بسیار مهم است. اگر سوار نمی داند چه کاری انجام دهد ، اسب ممکن است بسیاری از مشکلات کوتاه مدت و بلند مدت مختلف مانند لنگش پا و آرتروز را داشته باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا