بازرگانی

دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی پنج لیتری

تمیز کردن پدال دستی پنج لیتری

ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده دستی آتیه انرژی تالش

با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر قلب، سلامت جسمی و روانی مردم جهان را به چالش کشیده و تلاش برای حفظ سلامت روان در اولویت همه قرار گرفته است.-باتان، شرکت آتیه انرژی تصمیم گرفت که انجام شستن دست مجبور هستم کنترل بیماری کرونا کافی است بتوانیم زنجیره انتشار ویروس را بشکنیم.

اگر همه هنگام بیرون رفتن از خانه ماسک بزنند و فاصله اجتماعی مراقب باشید و دست های خود را تمیز نگه دارید، ما تقریبا تمام کانال هایی را که این ویروس وارد بدن می شود بسته ایم.

ضدعفونی کننده دست در ورودی اصناف پرتردد جنبه روانی خوبی دارد و آن برای افرادی که قصد ورود به این مجموعه ها را دارند، وقتی خیالشان راحت است که همه وارد شده اند، دست خود را با ضد عفونی کننده دست بالا می آورند و به آنها آرامش می دهد. .

پنج لیتر ضد عفونی کننده

ویژگی های خوب ضدعفونی کننده دست شرکت آتیه انرژی

تمیز کردن پدال دستی پنج لیتری

پدال تمیز کردن دست

قیمت دستگاه فقط یک میلیون و دویست و پنجاه هزار می باشد.این دستگاه دارای مخزن زیرین 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار قابل تعویض به صورت دستی می باشد.

شستن دستها

تمیز کردن پدال دستی پنج لیتری

خوردن مقدار کمی از مواد مغذی

با توجه به پمپ مرغوبی که در این دستگاه برای ضدعفونی استفاده می شود، این قابلیت را ایجاد کرده است که با فشاری که به مایع وارد می شود، این مواد را به ماده ای بسیار کارآمد تبدیل کند. در هر پر کردن مخزن 2 لیتری با این دستگاه می توان بیش از هزار مورد را ضد عفونی کرد.

در طاهرین 5 لیتر این دستگاه بالا می رود 2000 شستشوی دست ها خرابی تجهیزات و صرفه جویی در هزینه، حداقل در تولید ضدعفونی کننده های دستی. یک پدال مکانیکی که کمتر آسیب دیده باشد ممکن است عضوی از کنترلر باشد. نصب آسان و جابجایی آسان. به راحتی در جاهای دیگر نیز قابل استفاده است.

پنج لیتر ضد عفونی کننده

مصرف برق دستگاه کم است

برای صرفه جویی در مصرف انرژی، پمپی که یک ضدعفونی کننده دستی محسوب می شود، مصرف انرژی پایینی دارد و در نهایت تنها 25 وات انرژی مصرف می کند.

رنگ ها به دلیل تزیینات متفاوت مکان متفاوت است

تجهیزات ضد عفونی ساخت شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش در رنگ های متنوعی از جمله خاکستری، قهوه ای، سفید و طلایی می باشد که به خریداران محترم این امکان را می دهد تا به راحتی وسایل در نظر گرفته شده برای دکوراسیون داخلی مجموعه را انتخاب کنند.

یک سال گارانتی و ارسال رایگان دستشویی آتیه انرژی

کارکنان شرکت مهندسی آتیه انرژی بر این باورند که بهترین تبلیغ برای یک شرکت ارائه بهترین خدمات پس از فروش و بیمه به مشتریان گرامی در صورت بروز مشکل در حین جراحی و نیاز به سرویس و نگهداری تجهیزات برای مشتری می باشد. در ارائه خدمات پس از فروش دریغ نکنید و ممکن است مزیت بدی برای فروشنده باشد، اما شرکت آتیه انرژی متعهد است در صورت آسیب دیدن تجهیزات در مناسب ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

تفاوت پدال دستی و پدال چشمی چیست؟

پدال پاک کن های چشمی و دستی شباهت های زیادی در عملکرد و کیفیت ساخت دارند با این تفاوت که دستور پاشش در پدال پاک کن های دستی توسط اعضای مکانیکی پدال انجام می شود و سپس با دستور آزاد می شود. پمپ ها و شیرآلات ضدعفونی کننده به پودر ریز تبدیل می شود و از یک نازل روی دست پاشیده می شود، در حالی که در دستگاه چشمی، اولین سفارش توسط سنسور چشمی صادر می شود، با این فرض که دستگاه چشمی دارای یک سنسور چشمی است که یک دستگاه الکترونیکی است. عضو ممکن است آسیب بیشتری ببیند. برای بسیاری از مراکز خرید، پدال اغلب با تمیز کردن دست توصیه می شود، زیرا پدال یک عضو مکانیکی است و آسیب کمتری دارد.

پنج لیتر ضد عفونی کننده

تفاوت بین مواد ضد عفونی کننده و مخزن 2 لیتری و 5 لیتری چیست؟

چه زمانی ضد عفونی کننده 2 لیتر می توان آن را تا 1000 بار پر کرد. این دستگاه قابلیت تمیز کردن دست ها را دارد. اگر یک خشک کن کم انتخاب شود، تنها 3000 برابر امکان تمیز کردن دست وجود دارد. کم نیست اما برای آن بهتر است مرکز خرید کم ارتفاع استفاده از ماشین های دولتی و مراکز شلوغ باید از وسایل ضدعفونی کننده با مخزن 5 لیتری استفاده شود.

آیا بعد از کرونا از ضدعفونی کننده دست استفاده می شود یا خیر؟

ضدعفونی کننده دست می تواند برای کاربردهای دیگر نیز استفاده شود.زندگی بعد از کرونا مطمئناً تغییر بزرگی در زندگی قبل از کرونا ایجاد خواهد کرد. مردم نسبت به سلامت آسیب پذیرتر هستند و این وضعیت نیاز به مشاوره پزشکی بیشتری دارد.

شستن دستها شرکت آتیه انرژی به گونه ای توسعه یافته است که با ایجاد تغییرات ساده در نازل می توان از آن برای دسترسی به خدمات پزشکی و داخلی استفاده کرد. شستن دستها آن را می ریخت و درست استفاده می کرد و یا گلاب را در حمام می ریخت و در ورودی عبادتگاه ها و مساجد استفاده می کرد.

با توجه به در دسترس بودن آب شست و شوی دست در مکان های شلوغ به ویژه مدارس، برای استفاده از آب تمیز که می تواند باعث گسترش عفونت شود، می توان از آن در اماکن عمومی “پدال ضد عفونی کننده” استفاده کرد.

شایان ذکر است که اگر داخل تانک را دوست داشته باشیم ضد عفونی کننده پدال برای استفاده از مایع دستشویی باید ابتدا در آب دفن شود و سپس در مخزن استفاده شود و چون اگر مایع غلیظ باشد ممکن است پمپ نتواند دستگاه را برگرداند زیرا گرد و غبار و زباله به آرامی عبور می کنند.

تمیز کردن پدال دستی دو لیتری

چه ماده ای بهتر برای تمیز کردن دست ها در دستگاه قرار دهید؟

با توجه به اینکه این مورد در نظر گرفته شده است حشره کش مثل یک آدم رفتار کن ناقلین بیماری لازم است دستان خود را کاملا تمیز کرده و سپس وارد مرکز شلوغ شوید و در صورت تماس با بیرون باعث انتشار ویروس نمی شود، بنابراین بهتر است با این ابزار از ابزاری در مخزن استفاده کنید که قدرت حذف ویروس های بالا معمولاً 70 را دارد. الکل درصد بهترین گزینه است، در حالی که برخی از شرکت های دانش بنیان ضدعفونی کننده های دست خوب و بدون الکل تولید کرده اند، بنابراین وجود الکل دلیلی برای عفونت های احتمالی برای این منظور نیست. اما موادی که استفاده می کنیم دفن می شود تا پمپ دستگاه بتواند آن را به درستی گردگیری کند یا باعث ضایعات نازل نشود.

تفاوت نظافت دستی شرکت آتیه انرژی با نمونه دیوار

در آن مثال شستن دستها بر روی دیوار به دلیل عدم امکان استفاده از پمپ در دستگاه دستگاه را روی دیوار قرار دهید محدودیت هایی وجود دارد اما ضدعفونی کننده دست شرکت آتیه انرژی سرپا بوده و به راحتی نصب می شود زیرا با این دستگاه امکان پذیر است. تعویض پمپ اینقدر تلمبه شدن آسان است نوشیدن الکل باعث صرفه جویی زیادی در پول می شود.

بسیاری از خریداران معتبری که این دستگاه را از شرکت های دیگر خریداری کرده اند به این موضوع اذعان دارند نوشیدن الکل در سایر موارد پس از مدتی امکان تامین برق بسیار زیاد است. برای مشتریان محترم مشروبات الکلی عرضه نمی شود اما در حال استفاده است. دستگاه ضد عفونی کننده شرکت آتیه انرژی هر پر کردن ذخیره سازی 5 لیتر 3 هزاران بار رایگان دست های خود را ضد عفونی کنید ساخته شده بر اساس قیمت الکل دستگاه پدال آتیه انرژی ظرفیت ذخیره سازی بالایی دارد.

ضدعفونی کننده طلا پنج لیتری

چرا شرکت آتیه انرژی در حال آزمایش داروهای ضد ویروسی است؟

شرکت مهندسی آتیه انرژی حدود 20 سال است که در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در این صنعت فعالیت می کند و توانسته در این عصر به صنعتگران و کشاورزان کمک کند، با توجه به این که این شرکت مهندسی به شدت معتقد است که در صورت ارائه خدمات باید . مردم عزیز دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوب هستند سپس تیم تحقیق و توسعه شرکت آتیه انرژی تلاش شستن دستها در حین عمل جراحی به همین ترتیب تهیه شد کمترین مشکل و آسیب و به همین دلیل، ما به شما قول می دهیم که این یک انتخاب است شرکت آتیه انرژی تلاش قطعا خرید این دستگاه گزینه خوبی خواهد بود.

پدال دست ضد عفونی کننده آینده انرژی می تواند در بانک ها، هتل ها و سازمان ها باشد. با این دستگاه می توان تا حد زیادی از شیوع بیماری قلبی جلوگیری کرد.

ضدعفونی کننده طلا پنج لیتری

مزایای یک ضد عفونی کننده پنج لیتری

  • بدون دخالت دست
  • بدنه آهنی
  • ساده در نصب و اجرا
  • لطفا ذخیره کنید
  • محل نصب پایین
  • قابل استفاده در بانک ها، هتل ها، مدارس، بیمارستان ها، رستوران ها و
  • تحویل رایگان

پدال ضد عفونی کننده پنج لیتر

دستورالعمل خرید ضدعفونی پدال:

قیمت تجهیزات یکسان و تنها می باشد صد و پنجاه میلیون هزار اشک است این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری زیرین است و با هر بار پر کردن مخزن می توانید حداقل 3000 بار دستان خود را تمیز کنید.

برای خرید دستگاه می توانید هزینه را پرداخت کرده و آدرس محل تحویل دستگاه (به همراه مشخصات بلیط واریزی) را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09121151137 وارد نمایید.

شماره کارت کشور: 6104337933611475 – به نام جواد زین الدینی

IR96 0120 0100 0000 1813 7564 92

منبع :

منبع در سایت دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی پنج لیتری | atie-energy.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا